Magazín Motor1.com nechal na základě dosavadních odhalení a špionských fotek vytvořit podobu nového Nissanu Leaf. Je mainstreamovější a agresivnější.
foto: Motor1.com
Podle dosavadních ohlasů se vzhled nové generace elektromobilu Nissan Leaf líbí víc, než původní. Ten přeci jen trochu vybočoval, zejména vypouklými předními světlomety.
NEPŘEHLÉDNĚTE Nový Nissan Leaf vyfocen s dojezdem 265 km
Nissan slibuje velmi dobrou aerodynamiku nového Leafu i nové schopnosti co se týká automatické jízdy po dálnici a parkování.
Plnohodnotné odhalení nové generace elektromobilu Leaf, jehož první generace se na světě prodalo téměř 280 000 kusů, proběhne 6. září. Prozatím můžete mrknout na náš test 30kWh původní verze.
Nove informacie k novemu
Nove informacie k novemu Leafu:
http://pushevs.com/2017/08/07/2018-nissan-leaf-first-glimpse-specs-prices/
Konfigurator:
https://www.autobytel.com/nissan/leaf/2018/configurator/
Tak ako sa pisalo uz skor, ceny budu priblizne rovnake ako pri dnesnom Leafe, preto nechceli dat vacsiu ako 40-tku baterku.
A dalsi kousky – insideevs. Rozumi nekdo japonsky (veci jako
A dalsi kousky – insideevs. Rozumi nekdo japonsky (veci jako „permanent seed penguin“ v automaticke prekladu nezni uplne verohodne, o rozsypanem caji na obrazovce nemluve) ? 🙂
V diskuzi je od „dobre informovaneho zdroje“ zminen priplatek za ProPilot $900.
EDIT: a dalsi, jeste rozmazanejsi fotka, nez ta puvodni: insideevs. Dneska nejaka uroda 🙂
Stáhni si do mobilu Gůgle appku translate, nastav
Stáhni si do mobilu Gůgle appku translate, nastav japonštinu, použij ikonku s foťákem, namiř na text.
Jedine, co z toho vypadlo (obrazek palubky a text pres nej),
Jedine, co z toho vypadlo (obrazek palubky a text pres nej), bylo „Technical electricity“. Lepsi nez tucnaci nahore, ale ne o moc 🙂
No fíha. Poprvé mi někdo smazal příspěvek!
Ale
No fíha. Poprvé mi někdo smazal příspěvek!
Ale absolutně nechápu proč, co je na něm škodlivého? :
Zdravím všechny.
Prosím pojďte všichni na diskusi:
článek na idnesu
Vyvrátit tam ty lži, aby i ostatní lidi pochopili, že ne vše co na idnesu píšou je pravda.
Čím víc nás bude tím víc minusů či plusů u tech příspěvků bude.
Pane hobite, ten příspěvek vám smazali tady na Hybridu
Pane hobite, ten příspěvek vám smazali tady na Hybridu nebo na iDnesu?
Chodit tam dnes je už pozdě – diskuse je už mrtvá.
Články co tam píše „novinář“ Dvořák by mohly klidně vycházet i na autofórum.cz – naprostá neobjektivnost a velký odpor k elektroautům.
Co se týká mazání na iDnesu tak to je tam běžná praxe a zažil jsem to už vícekrát na vlastní kůži. Nakonec mě, asi pro upřímnost smazali úplně a už jsem jen řadový civilní čtenář. Cenzor tam řádí jak Černá ruka.
Vůbec mne to nemrzí.
No právě, že tady na Hybridu, v tomto článku. Toto jsem
No právě, že tady na Hybridu, v tomto článku. Toto jsem napsal po druhé a to už tu zůstalo. Dokonce mi na něj už „KUK“ odpovídal a ten jeho komentář tu taky není.
Ještě jsem stejný komentář dával pod další 3 články. U dvou zmizel, zbyl jen u jednoho. Tj. Ze čtyřech mi byly smazány 3.
Ale fakt nechápu jak tyhle 4 komentáře mohli redakci vadit?
=============================
Dobrý den hobit,
Kuk okomentoval článek „Víme, jak bude vypadat nový Nissan Leaf“
Komentář si můžete přečíst na adrese
http://www.hybrid.cz/vime-jak-bude-vypadat-novy-nissan-leaf#comment-107094
=============================
Pane hobite, já osobně jsem ten váš koment viděl u dvou
Pane hobite, já osobně jsem ten váš koment viděl u dvou článků, reagoval jsem na něj pouze zde.
Pokud jste to dával k více článkům, tak se nedivím že to u tří ze čtyř smázli. Vícenásobnost mi připadá zbytečná.
Na iDnesu je nutné i k případnému plusování být registrovaný, což asi všichni zdejší účastnící nejsou a já už asi rok také ne, jak jsem psal už výše.
Mě teda 4 komentáře nepřijdou jako spam. A jako
Mě teda 4 komentáře nepřijdou jako spam. A jako vícenásobný nejsou zbytečný, protože ne všichni čtou všechny články, proto jsem stejný koment dal ke 4 článkům, ale zase jsem nechtěl spamovat.
Hloupej článek plnej vykonstruovaných nesmyslů….
Hloupej článek plnej vykonstruovaných nesmyslů….
Môj odhad je 33000 eur za 40kWh verziu. A je to viac prianie
Môj odhad je 33000 eur za 40kWh verziu. A je to viac prianie ako odhad :-).
s DPH?
s DPH?
Nemáte náhodou v odkazu o příspěvek níže uveden první
Nemáte náhodou v odkazu o příspěvek níže uveden první nástřel?
Ja píšem o cene pre nás, v Európe. Nastrel USA ceny je len
Ja píšem o cene pre nás, v Európe. Nastrel USA ceny je len nastrel a ešte v USA.
No v USA teď začíná 30kWh Leaf tuším na 30680USD u nás
No v USA teď začíná 30kWh Leaf tuším na 30680USD u nás na 810tis Kč. Nový Leaf má podle toho leaku v USA začínat pod 30tis USD takže rozhodně nejste daleko. Možná Nissan konečně alespoň jednou překvapí a začne od 800tis Kč, ale spíše asi ne.
Ok 40kWh baterka za bezmala 900k v holobytu…. To je
Ok 40kWh baterka za bezmala 900k v holobytu…. To je realisticke. Myslim ze to lidi budou kupovat.
BTW: Ta vetsi konfigurace TM3 ma 78kWh vyuzitelne baterie….ta mensi ma 53kWh. Takze mi do dava smysl. TM3 co je 2x drazsi nez leaf ma i 2x vetsi dojez….k tomu navic samozrejme asi tak 3prdele dalsich veci, jako SCH,autopilota,OTA updaty, bezpecnost, zrychleni,vetsi nabijecku,kvalitnejsi interier….takze za me jasne lepsi pomer cena/vykon. Ale kdo nechce tolik jezdit a chce hatchback, tak je pro nej leaf jak delany
jak ste přišel na to že TM3 ma 53 a 78kWh baterku?
jak ste přišel na to že TM3 ma 53 a 78kWh baterku?
https://electrek.co/2017/08/07/tesla-model-3-new-details-reveal
https://electrek.co/2017/08/07/tesla-model-3-new-details-revealed/
50 a 75 kWh potvrdil
50 a 75 kWh potvrdil Elon
https://electrek.co/2017/08/08/tesla-model-3-battery-packs-50-kwh-75-kwh-elon-musk/
just OVER 50kWh and ABOUT 75kWh 🙂 Takze 53kWh a 78kWh
just OVER 50kWh and ABOUT 75kWh 🙂 Takze 53kWh a 78kWh vyuzitelnych jak sem psal.
aha dik, a ta rezerva jen 3kWh myslíte stačí??
aha dik, a ta rezerva jen 3kWh myslíte stačí??
A mame tu dalsi kousek „uniklych“ specifikaci: pushevs
A mame tu dalsi kousek „uniklych“ specifikaci: pushevs
Jak si ho vyrendrovali
Jak si ho vyrendrovali Francouzi
https://www.auto-moto.com/nouveautes/scoop/nissan-leaf-2-2017-vs-tesla-model-3-127003.html#item=2
Vypada to velmi dobre. Leaf by se mohl dostat zase na vysluni
Vypada to velmi dobre. Leaf by se mohl dostat zase na vysluni a tentokrat zabodovat u velke casti mobilistu. Velka neznama je ale cena. Horni ramec ceny mu udava TM3, tedy 35.000 USD. Samozrejme plus danove odvody. Dolni ramec mu zase dava Ioniq. cenove rozpeti mezi temi hranicemi neni zas az tak velke. Ale kdo vi, treba budeme pekne prekvapeni a cena bude prijemna.
Nový Leaf je skutečně podstatně hezčí. Gratuluji Nissanu
Nový Leaf je skutečně podstatně hezčí. Gratuluji Nissanu a přeji mu, aby na trhu znovu uspěl!
Co si vlastně dnes může člověk objednat, aby na to
Co si vlastně dnes může člověk objednat, aby na to nečekal roky či měsíce a mělo to reálný dojezd 300km? Vyjma BMW 33kW s REX prakticky nic.
Skladovou Teslu z Alzy nebo Rakouska?
Jinak na neskladová
Skladovou Teslu z Alzy nebo Rakouska?
Jinak na neskladová auta se měsíce čeká zcela běžně, EV i ICE.
To je smutný, pak se není co divit, že lidi nekupují EV
To je smutný, pak se není co divit, že lidi nekupují EV auta. V Alze koupi Teslu asi jen zoufalec.
Nebo bazarový S vod Tesly.
Nebo bazarový S vod Tesly.
Asi jediný řešení, které lze v rámci požadovaných
Asi jediný řešení, které lze v rámci požadovaných parametrů koupit, což je ovšem mimo dosah naprosté většiny zájemců o EV auta. Sumasumárum asi se teď víc nedá, prostě i kdyby člověk chtěl něco koupit, musí tolik slevit ze všech svých parametrů, že to je skoro tak, že jsem si „chtěl koupit elektromotorku a nakonec koupím elektrokolo“. Tak tedy asi takto vypadá trh s EV, tragedie.
Nerouhej se, kdyby nebyla Tesla bylo by to ještě horší.
Nerouhej se, kdyby nebyla Tesla bylo by to ještě horší.
No se spotřebou na tom byl Leaf nejhůře,ale taky s ním
No se spotřebou na tom byl Leaf nejhůře,ale taky s ním Nissan přišel na trh už před 7 lety. A jakákoliv konkurence o dost později. Věřím,že se i v tomto posnul Nissan dost dopředu. Musel,protože konkurence nespí. A osobně si myslím,že pokud nebude cena nějak ohromující a zajímavá,nemůže čekat takové prodeje jako před lety. No nechme se překvapit.
Takhle to vypadá celkem v pohodě, otázka je, kam se
Takhle to vypadá celkem v pohodě, otázka je, kam se posunuli s elektrickou výbavou, rekuperací apod., spotřebou na tom byl skoro nejhůře z testovaných aut obdobných parametrů.
Má vůbec některé EV auto mimo Tesly pohon 4×4?
No se spotřebou na tom byl Leaf nejhůře,ale taky s ním
No se spotřebou na tom byl Leaf nejhůře,ale taky s ním Nissan přišel na trh už před 7 lety. A jakákoliv konkurence o dost později. Věřím,že se i v tomto posnul Nissan dost dopředu. Musel,protože konkurence nespí. A osobně si myslím,že pokud nebude cena nějak ohromující a zajímavá,nemůže čekat takové prodeje jako před lety. No nechme se překvapit.