Škoda zahajuje předprodej nového kompaktního SUV Karoq

Škoda dnešním dnem zahajuje předprodej zcela nového kompaktního SUV Škoda Karoq. To nabízí např. asistenční systémy, LED světlomety a poprvé u značky Škoda bude v nabídce také digitální přístrojový panel.

Na domácím trhu mohou první zákazníci vybírat ze čtyř motorizací s výkony od 85 kW (115 k) do 110 kW (150 k).
foto: Škoda

TISKOVÁ ZPRÁVA

V rámci Strategie Škoda 2025 bude značka v následujících letech rozšiřovat modelovou paletu o nové modely, v centru pozornosti přitom je zejména další rozšíření nabídky modelů segmentu SUV.

Nový model Škoda Karoq je již možno objednávat, první předváděcí vozy budou k dispozici u autorizovaných prodejních partnerů Škoda k zahájení prodejní fáze 18. 10. 2017.

Model Škoda Karoq se v předprodeji nabízí ve dvou vyšších výbavových stupních. Ambition s cenou od 529 900 Kč nabízí mimo jiné dvouzónovou automatickou klimatizaci, infotainment Bolero s 8″ displejem, osmi reproduktory, Bluetooth a konektivitou SmartLink+ a digitálním příjmem DAB, dešťový senzor a Light Assist, zadní parkovací senzory, 16″ kola Castor z lehkých slitin, tempomat s omezovačem rychlosti, asistent rozjezdu do kopce a vyhřívaná přední sedadla.

Standardem je také výškové nastavení a bederní opěrky sedadel řidiče i spolujezdce, loketní opěrka s 12V zásuvkou, příprava pro tažné zařízení a síťový program pro zavazadlový prostor i podélné střešní nosiče.

Standardními bezpečnostními prvky jsou například systém Front Assist či sedm airbagů včetně kolenního. Pro dieselové motory je standardně k dispozici systém příhřevu motoru PTC. Paket Ambition Plus pak za 15 000 Kč přidává například LED hlavní světlomety s funkcí AFS a LED mlhovými světlomety s Corner funkcí či rezervní kolo.

Vrcholný výbavový stupeň Style (od 584 900 Kč) obsahuje nad rámec výbavy Ambition například LED hlavní světlomety a mlhovky s funkcí Corner, navigační infotainmentový systém Amundsen s osmi reproduktory, Bluetooth a konektivitou SmartLink+, barevný MaxiDot displej, přední a zadní parkovací senzory, adaptivní tempomat ACC, systém bezklíčkového vstupu a startování KESSY, sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin Ratikon či zatmavená okna Sunset. Standardem je také

systém rozpoznání únavy řidiče, vyhřívaná přední i zadní sedadla a volant či stříbrné střešní ližiny doplňující chromový paket. Zvýhodněný paket Style Plus přidává za 23 600 Kč variabilní zadní sedadla s unikátním systémem VarioFlex, čalounění sedadel v kombinaci kůže a látky, rezervní kolo a zadní parkovací kameru.

Pro výbavu Style jsou dále k dispozici zvýhodněné pakety výbav na přání. Paket Multimedia obsahuje infotainment Columbus s 9,2″ kapacitním dotykovým displejem, 3D navigací, WLAN hotspotem a 64 GB SSD pamětí a SmartLink+, komfortní telefonování s bezdrátovým dobíjením telefonu, systém Media Command a rozpoznání dopravních značek.

Pro model KAROQ jsou již 
v předprodeji k dispozici výhodné pakety výbav Plus, pro výbavu Style pak také pakety Multimedia a Comfort.

Pro model Karoq jsou již
v předprodeji k dispozici výhodné pakety výbav Plus, pro výbavu Style pak také pakety Multimedia a Comfort.

foto: Škoda

Cena paketu je 26 000 Kč. Za 17 000 Kč je možno zvolit také Paket Comfort s ovládáním víka zavazadlového prostoru virtuálním pedálem, volbou až pěti jízdních režimů Driving Mode Select (Normal, Sport, Eco, Individual a ve verzi 4×4 Snow), personalizovaným klíčkem s uloženým nastavením vozu pro konkrétního uživatele a LED Paketem s ambientním osvětlením interiéru včetně LED proužků ve dveřích a palubní desce. Výbava Active bude následovat v prodejní fázi.

Motorová paleta SUV Škoda Karoq se v předprodeji skládá ze čtyř pohonných jednotek, všechny agregáty jsou přeplňované turbodmychadlem a mají přímé vstřikování paliva, systém Start-Stop a rekuperaci brzdné energie.

Moderní agregát 1,0 TSI s výkonem 85 kW je pro model Karoq k dispozici za ceny od 529 900 Kč (s výbavou Ambition) s poháněnou přední nápravou. Nový motor 1,5 TSI s výkonem 110 kW (od 574 900 Kč) je vybaven systémem Active Cylinder Management Technology, tj. funkcí odpojování dvou válců v určitých provozních režimech, která přispívá k úspoře paliva.

Vznětový motor 1,6 TDI o výkonu 85 kW s pohonem přední nápravy je k dispozici s manuální šestistupňovou převodovkou za cenu od 579 900 Kč i se sedmistupňovou převodovkou DSG (od 629 900 Kč).

Motor 2.0 TDI/110 kW je pro kompaktní SUV v prodeji s pohonem všech kol a manuální šestistupňovou převodovkou za cenu od 669 900 Kč i ve spojení s DSG od 719 900 Kč. Verze s motorem 2.0 TDI o výkonu 140 kW ve spojení s pohonem všech kol a DSG přijde v první polovině roku 2018.

Škoda Karoq

Automatické dvouspojkové sedmistupňové převodovky DSG budou volitelně k dispozici pro všechny motorizace modelu Škoda Karoq za příplatek 50 000 Kč.
foto: Škoda

Díky inovativním řešením patří Škoda Karoq v oblasti konektivity na vrchol segmentu. Infotainment vychází z druhé generace koncernové modulární infotainmentové stavebnice. Nabízí vysoce moderní funkce a rozhraní a je vybaven kapacitními dotykovými displeji.

Pokročilé mobilní on-line služby Škoda Connect odpovídají rychlostnímu standardu LTE a jsou rozděleny do dvou kategorií: Infotainment Online sloužící pro informace a navigaci a služby Care Connect, které pomáhají v nouzi.

Další on-line služby fungují prostřednictvím aplikace Škoda Connect. S nimi lze vůz na dálku kontrolovat, konfigurovat a třeba také najít pomocí chytrého telefonu.

Poprvé ve voze značky Škoda bude k dispozici digitální přístrojový panel, který řidiči vozu Škoda Karoq umožní nastavit uspořádání velkoplošného displeje v přístrojovém štítu. Tato mimořádná výbava bude k dispozici v první polovině roku 2018.

Zavazadlový prostor modelu Karoq má v pětimístném uspořádání interiéru základní objem 521 l, při sklopených zadních opěradlech až 1630 l. S volitelně dodávaným systémem zadních sedadel VarioFlex je základní velikost prostoru pro zavazadla variabilní a pohybuje se od 479 do 588 l.

Maximální využitelný objem zavazadlového po vyjmutí sedadel činí 1 810 l. Škoda Karoq je ve všech variantách standardně vybavena přípravou pro tažné zařízení.

tisková zpráva

40 Comments on “Škoda zahajuje předprodej nového kompaktního SUV Karoq”

  1. Další sračkomet v řadě. ŠKODA slov. Přitom velikostně
    Další sračkomet v řadě. ŠKODA slov. Přitom velikostně do obou dvou by se baterek daly narvat mraky….. Neviděl jsem nikde v tiskové zprávě tu populární pohádku o 25% elektromobilů v roce 2025. Že by se už jaksi nehodila do krámu, protože po ovoci poznáš strom jejich? A to je setsakra shnilé, smrdí a otravuje…..

  2. Nechápu oblibu SUV. Vysoká krabice.Za chvíli nebude kde
    Nechápu oblibu SUV. Vysoká krabice.Za chvíli nebude kde zaparkovat,protože debilní stádo si kupuje do města SUV. U mě je takový člověk fakt hovado, který je bezohledný úplně ke všemu. Navíc mám zkušenost, že SUV většinou řídí kretén nebo kráva.

    1. 🙂 422cm SUV vs napr : OCTAVIA 456 cm tak cim se lepe parkuje
      🙂 422cm SUV vs napr : OCTAVIA 456 cm tak cim se lepe parkuje ?
      Sedim vejs vydim konec kapoty konec auta- zadni sklo konec auta.. Kazdym smerem velka okna vybonej vyhled.
      Vetsi SUV ano, kodiq a podobny hovada jsou fakt naprd, jinak vzdy kdyz vidim nejake SUV treba od mercedesu BMW atd.. tak to v 90 procentech ridi solarkova blondyna:) jinak sluzebaky.
      + Mala prihoda ze astroakce : jeli jsme do terenu na pozorovani Fabie, felicie, octavia, Subaru impreza. Polni cesty hadej kdo si skrtnul a domu prijel bez oleje ? …. Octavia 🙂 Ja mam paket pro spatne cesty + vyssi svetla vyska a nestalo se mi ze bych nekde neprojel..
      Takze SUV obcas pro nekoho ma vyznam. Chtel jsem jit do RAV4 ale zvitezila skoda kvuli sleve na leasingu a zamestnanecke sleve uz 7 let spokojenost.

    2. „Vysoká krabice, za chvíli nebude kde zaparkovat.“ Oni
      „Vysoká krabice, za chvíli nebude kde zaparkovat.“ Oni parkujou nad sebou, nebo jak tomu mám rozumět? Aha, vy jste asi jen viděl ten klip o SUV a zapomněl u toho zapojit vlastní mozek. Stejně jako zadavatel toho klipu, který asi pozapomněl, že nakoupil ty „terénní“ Hnojdaje pro svojí městskou policii a zároveň má jako služebáky Superby, které jsou mimochodem mnohem delší, než drtivá většina SUV. Ale ono se vlastně parkuje nad sebe, tak délka nevadí, že jo :)))

  3. Je mi smutno. Další SUV s velkou výškou, hmotností a
    Je mi smutno. Další SUV s velkou výškou, hmotností a navíc jen turbo s přímým vstřikem, což je s ohledem na emise všechno špatně. Myslím, že taková auta nemají s dnešním povědomím o technice na světě co dělat a nejen na hybridu.

  4. Lidicky zlaty, uz je to tady. na mobile-de je Nissan Leaf
    Lidicky zlaty, uz je to tady. na mobile-de je Nissan Leaf Acenta s 30kWh baterkou z 3/2016 s 0 km za pouhych 21.990 €. 575.000 Kc.
    Kdybych nekoupil pred casem 24 kWh, uz bych pro nej letel. No nevadi, brzy budou jeste lepsi ceny az prijde Leaf 2018. Pak budou skladovy 30 kWh za 19.990 € 🙂

      1. Spolecnost je ruznoroda a ti, kteri maji tu moznost nabijet
        Spolecnost je ruznoroda a ti, kteri maji tu moznost nabijet doma, by meli byt prukopnici. Az by EV jezdily desetitisice, pak by uz musely byt i poulicni nabijecky. Pak by jste mohl take prejit na moderni techniku. Bohuzel jeden to hazi na druheho a nikdo nechce do toho rypnout.
        Mam dva vlcaky. Kdyz dostanou neco noveho k jidlu, tak jeden ceka na druheho az se do toho pusti. A lidi jsou uplne na tom stejne. Co clovek nezna, to nezere.

        1. Jasně a ten v tom bytě co nemá kde nabíjet prostě čeká,
          Jasně a ten v tom bytě co nemá kde nabíjet prostě čeká, protože nechce? A jinak vše doma dobrý?
          Hele když máš prachy tak si to EV kup a buď průkopník, ale jaksi nerypákuj na někoho kdo nemá kde nabíjet nebo nemá prachy na EV…
          Ty jsi jako ta naninka co říkala lidu ať jedí koláče a pak se taky strašně divila, proč ji plebs nechápe a kritizuje jí…

          1. Jsou proste lidi ce nemuzou nabijet nekteri to stale nechapou,
            Jsou proste lidi ce nemuzou nabijet nekteri to stale nechapou, zaslepenost fandovstvim EV jim uz zastrela zdravi rozum ale tech je uz tady celkem dost a pridavaj se dalsi takze moc to nepomaha propagaci EV jako ten pomatenec na Seznamu v te diskuzi.

              1. Taky bych to tak viděl, buď si zaject na rychlonabíječku
                Taky bych to tak viděl, buď si zaject na rychlonabíječku co je pár kiláků, z kufru vytáhnout elektrokoloběžku, vrátit se domu a pak zpátky stejně, nebo ukecat obec, PRE, jánevimkoho ať mi vyvede z blízký lampy zásuvku a vyhradí místo nebo ať rovnou zbuduje nabíjecí sloupek. Někde se začít prudit začít musí.
                Pro tu prd3l bych se klidně stal i aktivistou a začal pozitivně trolit obec, kraj, vládu, politický strany s jejich vlastníma proklamacema o životním prostředí, o udržitelným rozvoji, o chytrejch obcích budoucnosi a já nevím čím vším se to tak rádi mediálně oháněj. Očekávám nezájem, nepochoponení i nezdar, ale dokud to nezkusím a nevyzkouším všechny možnosti, tak si nebudu moct říct hele vono to nejde. Když už dáváj USB lavičky tak by taky mohli sem tam dávat zásuvkový sloupky nebo to aspoň začít plánovat a zahrnovat do projektů. S jídlem roste chuť.
                Jinak bych musel prodlužkou omotat panelák a položit jí přes cestu kudy furt přejížděj auta hledajíci parkování. A to jen v ideálním připadě, že se mi podaři zaparkovat poblíž baráku.

                1. Já myslím že ohledně přípravy i výstavby infrastruktury
                  Já myslím že ohledně přípravy i výstavby infrastruktury to není zas tak špatné. V EU i u nás se chystá legislativa, kde tuším každý nový bytový dům, každé parkoviště, hypermarket bude muset mít přípravu pro minimálně jednu zásuvku na 3 parkovací místa. Takže i naše úřady tuto problematiku již musí pomalu začít brát v potaz. Ano mohlo by to jít vše rychleji, na druhou stranu to vypadá tak, že všichni odpovědní nástup elektrických vozidel uznali a tak cesta zpět, rep. bojkot infrastruktury minimálně nebude jednoduchá.

            1. Můj zaslepený brácha si koupil koně, a nemá pro něj
              Můj zaslepený brácha si koupil koně, a nemá pro něj stáj. Ale vyřešil to, stačí jen chtít. Všechno de :-). Ale je to vaše volba a nikdo vám nic nenutí, nebo aspoň já ne. Sám mám Leafa a tak vím co to znamená dojezd a nabíjení a proto bych vám ho zatím nedoporučoval natož vnucoval. Ale časem se vyřeší i to nabíjení až bude více lidí chtít elektro auto a zároveň parkovat na sídlišti. Nyní to je samozřejmě těžké… Časem to snad dojde i úředníkům na magistratech, ale to asi až začne Škodovka s ČEZem…

              1. Tak ja bych mel nahradni plan ale neni to pro vsechny, vedle
                Tak ja bych mel nahradni plan ale neni to pro vsechny, vedle panelaku mame bytove druzstvo a tam jsou dilny primo za plotem, takze by se dalo natahnout kabel s krkavici a zahrabat to spise je problem s legislativou aby mi to dovolily a jeste bych si musel udelat parkoviste resevre , dalsi monost je nabijet ve pracovni dobre na parkovisti v praci.
                Vcera jsem byl ve parkovacim dome ktery Skoda postavila a jeste to nemaji hotove ale budou tam asi zatim 2 mista pro nabijeni.
                Ze zdi tam kouka 5tikolik 400V je to evidentne pripravene pro nabijeni i odborar mi potvrdil ze to tam bude.
                GPS : 50.4167944N, 14.9222061E
                Navic je to asi osud protoze po skodovacke dovolene prechazim na Montaz Fabii rapidu a seat toleda z Octavii takze to budu k tomuto parkovisti bliz.
                Tento parkovaci dum je rovnez urcen pro LPG i CNG.
                Takze ano dalo by se to ale znate uredniho simla, Josef by mohl vypravet o zavedeni elektriny do garaze vid 🙂
                Takze nabijet se defacto da uz ted kdybych tam prijel a napichnul se pres redukci tak bych jezdil uz ted zadarmo a v tydnu by tam auto mohlo byt okolo 55 hodin to bohate staci na me pokryti meho jezdeni.
                Samozrejme toto nabijeni je jen pro zamestnance SKODA auto.

                1. Já pracují ve firmě kde máme na parkovišti 6 nabíjecích
                  Já pracují ve firmě kde máme na parkovišti 6 nabíjecích míst.
                  Nabíjel jsem tam zdarma 2 měsíce. Pak to někomu začalo vadit a jističe vypli a dali je pod zámek. Klíče jsou jen pro VIP zaměstnance. Je to firma s obratem cca 3 miliardy a na parkovisti je tak cca 300 aut. Na elektřinu jsem tam jezdil jen já a příležitostně jeden ředitel. Takže tam zeje 6 míst prázdnotou… Myslím že zapůsobila česká závist. No už jsem dal výpověď…

                2. Nojo cesky lidicky,, u nas v praci jsou karieristi a jednoho
                  Nojo cesky lidicky,, u nas v praci jsou karieristi a jednoho take napadlo ze nebijeni mobilu je kradez takze to je ofiko zakazane.. ale hlavne ze linky s odberem desity KW sviti o pauze kdyz nikdo nedela to nikomu nevadi lol 🙂

                3. Tak to je mazec. To by mě nenapadlo. Ještě že nechtějí
                  Tak to je mazec. To by mě nenapadlo. Ještě že nechtějí vzdušné…

                4. U firem, které si tohle všechno s nadšením vrznou do
                  U firem, které si tohle všechno s nadšením vrznou do nákladů, mi to přijde absurdní.

        1. Joooo, a co bys poradil mě, třetí patro panelák, okolo
          Joooo, a co bys poradil mě, třetí patro panelák, okolo oken park, na „příjezdové cestě“ k paneláku sice lze zastsavit, ale agilni mestapo dava pokuty, když už bych přeci jenom natáhl cca 75metů prodlužky, fakt nemam jak kontrolovat, zda mladicí co o prázdninách nemají co dělat, že mit to odpojí či zkratují …

          Jasně cesta je prodat byt a jit bydlet jinam… :D, hele co se smířit s tím, že prostě pro všechny to dnes není i když to není špatná technologie nebo to budem cpat všude i když to nejde? Něco jako MAO svého času tavení železné rudy do každé rodiny? Fakt chceš prosazovat cestu Maa nebo konečně použiješ i mozek kromě fanatického „“vždy to jde“?

    1. No v práci když mám možnost jezdím EV, doma ne, protože
      No v práci když mám možnost jezdím EV, doma ne, protože provozní potřeby EV jaksi nekorespondují mým možnostem (byt atak), jsem milovník popelnic nebo ty máš jenom na… v hlavě a zase trolíš místo normální diskuse?
      Proč sem v opslední době nalezlo tolik nýmandů co si nevidí do huby, mám dojem, že kdybys bydlel někde s Sýrii, tak asi budeš jeden z těch ručníkářů pod černou vlajkou co hlásají tu pravou víru i kdyby na chleba nebylo…

  5. No fajn, super …. matadoři diskuse tento typ auta
    No fajn, super …. matadoři diskuse tento typ auta nazývají sračkomet /rakovinomet (nebrat, nekupovat…:-))) V článku není zmínka o tom, jestli je – byť teoreická šance, že tento model bude aspoň v hybridním provedení… Jestli automobil podle autora článku má rekuperaci brzdné energie,není jasno do čeho to rekuperuje -(baterii zřejmě nemá) … tajkže snad setrvačník ?

    1. Tuším, že do normální 12V baterky a pak stačí aby
      Tuším, že do normální 12V baterky a pak stačí aby alternátor odebíral méně energie. Tak nevím kolik paliva to ušetří, půl deci? To asi přeháním.
      Karoqa bych si koupil, jedině ale že by byl full electro (klidně za dvojnásobnou cenu). Rok jezdím s Leafem, a teď už vím, že moje další auto bude jen a pouze elektro :-).

          1. Vim ze pro dost z vas tady je to porad sazomet atd. ale porad
            Vim ze pro dost z vas tady je to porad sazomet atd. ale porad lepsi nez klasickej spalovak a hlavne v Japonsku se da novej poridit za 1 700 000 jenu, ani ne rok starej uz za 1 300 000 jenu. A jizdni vlastnosti ma jak EV. I tohle pomuze v rozsireni EV. Zrovna minulej tejden mi jeden Japonec rikal jak jsou EV pomaly, slaby atd. Byl dost prekvapenej kdyz jsem ho vyvedl z omylu. Osveta, osveta, osveta.

Napsat komentář