Škoda Auto zkouší chytrou rukavici

Automobilky se připravují na Průmysl 4.0. Volkswagen využívá při výrobě aut datové 3D brýle, Škoda auto zase zkouší chytrou rukavici Smart Glove.

S inteligentní rukavicí lze kódy načítat jak vertikálně, tak horizontálně. Načtený kód se následně potvrdí tlačítkem na ukazováku. Jeho správnost je potvrzena akusticky nebo vibrací. Tím se zabrání skenování nesprávného kódu.
foto: Škoda

„Logistika je dnes důležitým ekonomickým a konkurenčním faktorem, který může rozhodující měrou přispět k úspěchu automobilky,“ říká Jiří Cee, vedoucí logisticky značky ŠKODA.

„My ve společnosti Škoda Auto proto průběžně testujeme moderní technologie, abychom optimalizovali každodenní práci našich zaměstnanců. Inteligentní rukavice ProGlove pomáhá našemu týmu pracovat rychleji, efektivněji a bezchybněji,“ dodává Jiří Cee.

Jedná se o elektronickou rukavici s implementovaným scannerem. Dlouhodobý test této chytré rukavice logistiku značky ŠKODA přesvědčil. “ProGlove se ukázala být ideálním řešením pro sériovou výrobu a v současné době už rukavice nasazujeme,” říká Jiří Cee.

Chytrá rukavice má svému nositeli ulehčit a urychlit všechny pracovní kroky. Přístroj například ukazuje, zda je použit správní díl nebo zda byly jednotlivé pracovní kroky správně provedeny.

Rukavice také může zaznamenávat data, stejně jako běžný scanner – ale na rozdíl od něj jen jedním pohybem a bez žádných dalších přístrojů. Zboží tak lze rychle a pohodlně registrovat.

Kromě toho jsou díky rukavici jednotlivé pracovní kroky pro uživatele také ergonomičtější: Evidence dat nebo kontrola materiálu jsou integrovány do přirozených pohybů ruky.

Logistika značky ŠKODA v současné době zaměstnává více než 3 000 lidí, kteří plánují a zajišťují logistiku automobilky po celém světě.

tisková zpráva

11 Comments on “Škoda Auto zkouší chytrou rukavici”

    1. No je videt, ze z Tesly se
      No je videt, ze z Tesly se stala klasicka korporace – vylepsuje nesmyslny parametr, jen aby se udrzelo zdani inovace…
      Koho u auta kategorie sedan (cili ne sportak) zajima, jestli da 0-100 za 3.5 nebo 2.5s. Oboji je vysoce nad to, co je potreba. O tom, jestli to „bezny“ ridic zvladne a nevezme zatacku rovne, se da urcite dlouze diskutovat.

            1. Ja to chapu naprosto
              Ja to chapu naprosto spravne, cilem je vyrabet drazsi a drazsi hracky s nesmyslnym vylepsenim pro milionare/miliardare, kteri klidne vyhodi P90D a koupi za dalsich x milionu P100D, jen aby ho meli vetsiho, delsiho a rychlejsiho nez miliardar ve vedlejsi vile. Ale moc mi to nesedi s cilem na „slunickovejsi a zelenejsi svet pro vsechny“…

              Proste korporatni chovani se vsim vsudy, velkohube reci a skutek utek.

              A abych byl k tematu, datovou rukavici od zle rakoviny povazuju za vyrazne vetsi inovaci/prinos nez to nejbooozejsi zrychleni…

              Pardon, dal se budu drzet signatury a nebudu reagovat (uz takhle jsem napsal vic, nez jsem chtel).

              1. Lžes, sama tesla uvádí v
                Lžes, sama tesla uvádí v uvedení P100DL, že koupením těchto aut pomůžou uvést levnější elektro M3
                Proč tu tak očividně lžeš? Ty máš vážně poruchu mozku? 😀

                „While the P100D Ludicrous is obviously an expensive vehicle, we want to emphasize that every sale helps pay for the smaller and much more affordable Tesla Model 3 that is in development. Without customers willing to buy the expensive Model S and X, we would be unable to fund the smaller, more affordable Model 3 development.“

                goo.gl/wTpU9A

Napsat komentář