Už před časem jsme informovali, že Tesla nejspíš připravuje elektromobily se 100kWh baterií a dojezdem přes 500 km. Teď už je to téměř oficiální – Tesla na svém Facebooku ukázala obrázek s číslovkou 100.
foto: Tesla Motors
V současné době Tesla nabízí pro své elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X baterie o kapacitách 70 kWh (Model S), 75 kWh (Tesla Model X) a 90 kWh (S a X). Dříve byly nabízeny také kapacity 40 kWh, 60 kWh a 85 kWh.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla: 3,2 mld. najetých kilometrů a stoupáme!
Závod Tesla Model S proti Boeing 737
Tesla v 1. čtvrtletí 2016 zaostala za očekáváním, dodala jen 14 820 aut
Když ale nedávno hacker narazil v kódu nového firmwaru pro elektromobily Tesla na značku „P100D“, bylo jasné, že se chystá něco nového. Pravděpodobně verze P100 a P100D, dost možná jak pro Model S, tak i Model X. Nový obrázek by k tomu mohl navádět.
Teoreticky by se mohlo jednat i o „100 000 prodaných kusů“ elektromobilů Tesla. Tento však moment nastal už před několika měsíci. Zajímavé nicméně je, že obrázek je focen se starší verzí Modelu S před faceliftem.
Tesla i její šéf Elon Musk rádi navnazují své fanoušky podobnými kousky jako je aktuální „stovka“. Ať je to co je to, doufejme, že se to dozvíme co nejdříve.
Tesla sice přímo neinvestuje do reklamy, ale místo toho musí neustále přicházet se zajímavými novinkami, aby se jí média a fanoušci pokud možno kontinuálně věnovali. Elektromobily se 100kWh baterií schopné ujet reálně přes 500 km na jedno nabití jsou něco, co si pozornost bezesporu zaslouží.
Koukám že se to tu
Koukám že se to tu úrovní blíží Blesku.
http://www.techinsider.io/tesla-isnt-announcing-a-p100d-battery-option-yet-2016-4?utm_content=buffer13dec&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer-ti
Dokud budou Tesly tak
Dokud budou Tesly tak drahé, tak se o osud spalováků nebojím. Motory V12 se taky ještě vyrábí, ale čtyřválce nemohou ohrozit.
Odpor je marný. Budete
Odpor je marný. Budete asimilováni!
Souhlasím. Za takových 30
Souhlasím. Za takových 30 let se podíl elektromobilů přehoupne přes 50% hranici v prodejích.
Za 18.
Za 18.
Asi-milujte se a množte se!
Asi-milujte se a množte se!
Záleží na úhlu pohledu.
Záleží na úhlu pohledu. Tesla S je levná ve své kategorii.
no velna neni ani ve sve
no velna neni ani ve sve kategorii, ale je plne konkurenceschopna a nabizi neco noveho 🙂
http://www.astonmartin.com/ca
http://www.astonmartin.com/cars/rapide-s
Zde třeba pro srovnání. 🙂 Ale jak píšu záleží na úhlu pohledu. Pokud však někdo není schopen zaplatit za odvedenou práci nebo třeba platí po splatnosti (v ČR běžné), tak potom bude pro takového člověka vždy Tesla drahá.
Tesla je draha z toho
Tesla je draha z toho pohledu ze se jedna o vuz vyssi stredni tridy, realne to auto konkuruje BMW 5, Audi 6, Mercedesu E a podobnym autum ve vrcholnych motorizacich, tedy auta za 70-150 tisic dolaru, ano proti temto autum je to plne konkurencni auto, ale urcite ne autu jako rapise S ktere startuje nad 200 tisici dolary a ma uplne jinou kvalitu a jistou prestiz, a to jestli to srovnava nekde nejaky novinar je ciste jeho rozhodnuti
srovnavat se muze i Yeti s LaFerrari, ale proste stejna kategorie aut to jaksi neni ze
motortrend.com/news/tesla-mod
motortrend.com/news/tesla-model-3-behind-the-scenes/