Automobilka Tesla Motors úspěšně odstartovala výrobu elektromobilů Tesla Model S. První zákazníci, především z řad investorů samotné společnosti, už svá auta dostávají. A šéf Elon Musk na posledním setkání akcionářů nešetřil ambicemi. V roce 2013 prý zvládne prodat 20 000 vozů.
foto: Tesla Motors
Aktuální zprávy z posledního setkání akcionářů Tesla Motors přinesl magazín Automotive News. Musk šel podle těchto informací ještě dál, když prodeje na rok 2014 odhadl na 35 000 s tím, že výrazně by mělo pomoci uvedení vozu Model X. Tedy plně elektrického SUV, které Tesla představila nedávno.
Zároveň Elon Musk řekl, že samotná automobilka dokáže dosáhnout pozitivního cash-flow už při 8000 prodaných autech ročně. A dodal, že Model S se začne v Evropě a Japonsku prodávat za šest měsíců a příští rok dokonce i v Číně.
V současné době je automobilka stále ve ztrátě, která se během 1. čtvrtletí 2012 ještě prohloubila na $89,9 mil. právě z důvodu spuštění výroby Modelu S v bývalé továrně NUMMI ve Fremontu. Tu automobilka Tesla Motors koupila od tehdy krachujících General Motors.
Letos plánuje automobilka Tesla Motors prodat minimálně 5000 kusů elektrického sedanu Model S.
Získat úvěr dnes v
Získat úvěr dnes v nízké sazbě se teď úvěrů jsou uvedeny ve výši 3%, se nyní může zvýšit vaše podnikání k větší výšce. Nabízíme půjčky pro podnikání a osobní lidí, pokud potřebujete půjčku na založení podniku nebo půjčku splatit účty se nás kontaktovat prostřednictvím (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com) a nyní získat úvěr od naší firmy … I činí nejlepší výpůjční služby.
Mě přijde, že se výrobci
Mě přijde, že se výrobci pořád drží dost u zdi. 20000 je na světový automobilový trh málo. Řekněme o řád víc by to bylo už zajímavější. Jde také o to, že při větších sériích jde cena dolů, pokud jsou dobře zvládnuté technologie.
A to v tom aute majú v
A to v tom aute majú v podstate staré druhy bateriek. Ja byť naftovým šejkom, tak som nervózny ako sánky na jeseň 🙂
Preco stare? To su moderne
Preco stare? To su moderne laptopove baterky. Navyse ich oproti roadsteru este viac vylepsili.
http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-20018836-48.html
Tesla proste nasla najlepsie baterky na trhu, akurat ze to boli baterky urcene do notebookov. 🙂 Ale nie.
Samozrejme, ze su nejako upravene. Notebooku staci dodavat priblizne rovnaky prud pocas celeho cyklu vybijania. Auto potrebuje silne davky napr pri predbiehani a caste ciastkove dobijania pri brzdeni. To by laptopova baterka neustala.
„Notebookové“ baterky
„Notebookové“ baterky používá Tesla roadster. A k tomu tunu elektroniky, co to tak říkajíc drží po hromadě. Model S je pokud vím, pořád poněkud obestřen tajemstvím. Předpokládá se, že tam jsou NMC články, což je v současné době jakýsi průmyslový highend, který používá i Volt nebo Leaf (články od jiných výrobců). Pokud máte někdo ověřená fakta, sem s nimi.
Zeby mal Volt a Leaf rovnake
Zeby mal Volt a Leaf rovnake baterky ako S? To sa mi nezda. Ak je vaha baterie priamo umerna dojazdu (samozrejme vaha auta Cx atd. to vylucuju) tak by mal Volt baterku asi ako aktovka.
Co mysilte vy?
Žádná technologie s
Žádná technologie s výrazně větší hustotou než NMC není v současné době komerčně dostupná, takže může mít buď tu nebo nějakou „horší“, ale levnější.
Sejkové jsou nervozní
Sejkové jsou nervozní protože jim pomalu vysychají kohoutky .Dlouhodobě je množství těžené ropy neudržitelné.
Moc jim fandim!Tesla si
Moc jim fandim!Tesla si myslim rozhybe trh s elektromobily a i ostatni se budou muset pridat! 😉