Co vám ani Tesla Store nenabídne?

Přímé zastoupení má Tesla v Praze už rok. Díky tomu majitelé elektromobilů Tesla už nemusí jezdit na servis do Mnichova, Vídně nebo Berlína. Jak je to však s možnostmi samotné koupě nových nebo ojetých vozů? Musí také výhradně do Tesla Storu, nebo existuje i nějaká alternativa? Samozřejmě bychom takovou otázku nepokládali, kdyby odpověď nebyla ano.

Elektromobil Tesla Model S
foto: Tesla

Společnost Top Drive Club společně se svou sesterskou firmou Trendpark, o které jsme v minulosti již několikrát psali, patří k nepřehlédnutelným průkopníkům a propagátorům elektromobility v Česku.

Jako jedna z prvních přivezla postupně všechny modely Tesly do Česka. Nabízí je kromě jiných elektromobilů k pronájmu a mnoho nadšenců se díky Trendparku poprvé v Tesle vůbec mělo šanci svézt, i když třeba jen na chvíli v rámci zážitkových jízd nebo různých eventových akcí.

Jak jde čas, začíná Tesla být běžně k vidění i na našich silnicích. S příchodem Modelu 3 se také stala již poměrně dostupnou alternativou, srovnáváme-li ji s tradičními prémiovými značkami. V Top Drive Clubu se tedy rozhodli, proč zákazníkům nenabídnout konkurenční služby a nepoměřit síly s oficiálním zastoupením.

Od října tak Top Drive Club zajišťuje celou škálu prodejních a poprodejních služeb pro zájemce o elektromobily Tesla Model 3, Model S nebo Model X – konfigurace a zadání vozů do výroby, dodání skladových nových i ojetých vozů, dovoz Tesel na zakázku, široký výběr produktů financování a samozřejmě kvalitní pojištění.

“Máme dlouholeté zkušenosti s prodejem a pronájmem aut různých značek a věříme, že dokážeme v mnohém nabídnout zákazníkům přívětivější a flexibilnější služby, než samotná Tesla,” říká Pavel Herman, manažer Top Drive Clubu.

Jaké jsou tedy hlavní výhody tohoto alternativního prodejce?

  1. Top Drive Club garantuje stejnou ceníkovou cenu vozů jako samotná Tesla, pokud si vůz nakonfigurujete a necháte zadat do výroby. Lhůty dodání se také neliší.
  2. Má detailní přehled o skladových vozech v Evropě, které jsou aktuálně dostupné, umí tedy nabídnout větší výběr, než jaký má Tesla v Česku. Navíc Top Drive Club dokáže na zakázku pro zákazníky nový, zánovní nebo ojetý vůz sehnat prakticky kdekoliv v Evropě a dodat již do 14 dní.
  3. Zásadním benefitem je možnost důkladného otestování auta předtím, než jej objednáte, a to dokonce úplně zdarma. Trendpark vám rád Teslu zapůjčí na pracovní týden nebo víkend a vy se můžete důkladně přesvědčit, zda je pro vás Tesla ta pravá volba. Pokud si pak Teslu i koupíte, Trendpark vám vratí půjčovné v plné výši.
  4. Top Drive Club není jako nezávislý prodejce vázaný partnerskými smlouvami na jednu leasingovou společnost nebo pojišťovnu. To vám jako zákazníkovi dává mnohem širší možnosti financování a výhodnějších cen pojištění. Se speciálními produkty Top Drive FIN počítajícími se zůstatkovou hodnotou vozu je navíc možné dosáhnout velmi nízkých a dostupných splátek.
  5. Samozřejmostí je zajištění EL registračních značek, díky kterým můžete bez omezení parkovat i v pražských modrých zónách.
  6. V neposlední řadě Top Drive Club svým zákazníkům nabízí bezlimitní asistenční službu v celé EU zdarma a možnost nabíjení ve svém areálu.

Pokud o koupi Tesly vážně přemýšlíte, zastavte se v Top Drive Clubu ve Vestci u Prahy a porovnejte si možnosti. Více informací si můžete přečíst na tesla.topdriveclub.com.

Hledáte-li možnost dlouhodobého pronájmu Tesly, i to mohou Top Drive Club a Trendpark nabídnout jako nikdo jiný, viz www.trendpark.cz/pronajem. Navíc v prosinci dorazí několik dříve objednaných Modelů 3 na pronájem, takže ještě před koncem letošního roku bude možné si Teslu až na tříletý operativní leasing ve Vestci vyzvednout.

placená inzerce

99 Comments on “Co vám ani Tesla Store nenabídne?”

    1. Zajimave stavby. Sypane hraze jen tak neprasnou. Stavela to
      Zajimave stavby. Sypane hraze jen tak neprasnou. Stavela to firma z oboru a zadna schrankova firma mynare a nejedleho za pomoci zemana jako kdysi v tatarstanu nebo kde se ten podvod odehral. Doufejme ze za ty elektrarny dostanou od Turku zaplaceno.

  1. Off.Tak uz je CR zase nejlepsi na svete. Trhame rekordy v
    Off.Tak uz je CR zase nejlepsi na svete. Trhame rekordy v umrtnosti na Covid v prepoctu na pocet obyvatel v uplynulem tydnu. Nejak se ta slovanska rasova nadrazenost, kterou na jare nekteri propagovali, neosvedcila. Je to ted presne obracene?

    1. co čekáte? je to matematika…
      pozitivní testy – čas

      co čekáte? je to matematika…
      pozitivní testy – čas x
      nástupy pozitivních do nemocnicí x + 10~14 dnů – přijde tam něco mezi 3-4 čtyřmi procenty z pozitivních, kteří byli dohledaní – obvykle pozitivní dohledaný = pozitivní, co má nějaký problém – platí to tak pro 70 – 80 procent případů.
      úmrtí – x + nástupy do nemocni + 5~20 dnů – současná procenta jsem línej momentálně hledat, co jsem naposled počítal je to mezi třetinou a polovinou těch, co se dostanou na ventilaci (ne kyslík, ale ventilaci)
      takže bez dělání novinářských a politických senzací – v následujících 1-2 týden budou stoupat lidi v nemocnicích a do konce listopadu budou stoupat úmrtí.
      To, jak to to bude následně je v tom, jak budou lidi zodpovědní. Současný pokles – podle času inkubační doby 10 dnů je výsledek posledních opatření se zavřením škol atd..
      Překvapivě je to opět o tom – když lidi nikam nelezou vir se nešíří…skvělý poznatek, co měli už antiční lékaři při epidemiích.

      Akorát teď mají jisté kruhy lidí zase téma k diskusi – zavřené krámy v neděli a jaksi opomíjejí že v Rakousku a Německu jsou ty krámy v neděli zavřené pořád, pandemie nepandemie.

      1. Ze ted v CR je nejvyssi umrtnost neni prirodni zakon, ale vina
        Ze ted v CR je nejvyssi umrtnost neni prirodni zakon, ale vina vlady. Babis vyzival poslance at uz neresi covid, ale zahradkarsky zakon. Oproti informacim od epidemiologu zamerne delal protichudna opatreni. Ma na svedomi stovky mrtvych. Uvidime, zda se mu dostane spravedlivemu trestu. Hamacek uz procitl, ze podporoval/podporuje cloveka ktery ma krev na rukou.

        1. ano situaci způsobila vláda (klidně to schovávejte za
          ano situaci způsobila vláda (klidně to schovávejte za Babiše – ostatní jsou minimálně vini v tom, že se mu nedokázali postavit), umocnili to lidi nedisciplinovaností a ignorací veškerých opatření.
          Nicméně pořád je to dle přírodních zákonů – tedy, když jsme dopustili takové přírustky, pak následující nějaké hospitalizace a úmrtí, je to exponenciální křivka a ta se otočí, přesně podle fyzikálních pravidel přírody pro jevy popsané exponenciální křivkou se všemi důsledky

      1. Citace z článku ČSÚ : “ Je tedy zřejmé, že aktuálně
        Citace z článku ČSÚ : “ Je tedy zřejmé, že aktuálně pravidelně zveřej­ňovaná data o úmrtích s covid-19 na webovém portálu MZ ČR nejsou v souladu s definicí WHO, neboť zahrnují pouze pozitivně testované případy a navíc obsahují všechna úmrtí u takových osob, i když s onemocněním covid-19 přímo nesouvisejí.”

                1. Ktere staty to presne jsou vam nepovim. Ale casem jsem casto
                  Ktere staty to presne jsou vam nepovim. Ale casem jsem casto cetl o upravach statistik umrti smerem nahoru, protoze se staty casem pridaly k tomuto pocitani umrti.

                2. Pisou to ruzne servery i zahranicni. Pocet umrti nebude az tak
                  Pisou to ruzne servery i zahranicni. Pocet umrti nebude az tak slozite zjistit. Kdyz je prirustek 100-200 denne, tak tam zadne velke rozdily asi nehrozi. Pochybuji, ze by zrovna babis uvadel zamerne vic umrti. Vzdyt je ma sam na svedomi. Je to lhar a podvodnik, ale jaky duvod by mel ted navysovat umrti?
                  Edit. Existuje take spousta pripadu, kdy nekdo umre na covid, ale nebyl testovan a tudiz se do statistiky vubec nedostane. Prave v Italii zjistili, ze zemrelo vic lidi, nez umrti dlouhodobeho prumeru plus covid umrti. Jedine vysvetleni je, ze navyseni umrti jde navrub nerozpoznanemu umrti na covid. Takze realne pocty umrti muzou byt a jsou vyssi nez je uvadeno.

                3. Prave proto ze nektere staty to delaji podle doporuceni who a
                  Prave proto ze nektere staty to delaji podle doporuceni who a nektere ne tak ta statistika nemuze byt objektivni… za A a za B az do 37.tydne byla umrtnost naprosto podobna jako roky pred tim ( bohuzel zatim csu nezverejnil data zatim za rijen) a za C kdyz v tv a vsude se papouskovalo jak mame nejvic nakazazenych na sto tisic tak se stacilo podivat na statistiky who a byli jsme v zebricku az nekde 10. proto uz neverim mediim ani dobry den…

                4. Statistiky who maji pravdepodobne jiste zpozdeni oproti
                  Statistiky who maji pravdepodobne jiste zpozdeni oproti kazdonennim hlasenim v mediich. Bohuzel se pocty rozchazi i mezi MInisterstvem zdravotnictvi a hygienou. Aha, dalsi pomateny konspirator.

            1. Rusko take preslo na pocty zemrelych na zaklade ze byli
              Rusko take preslo na pocty zemrelych na zaklade ze byli infikovany. Proto se v prubehu casu casto upravovaly statistiky aby to bylo jednotne. Jednoznacne urcit zda nekdo umrel na mrtvici nebo covid je obtizne. Ale kdyz nekdo musi kvuli covidu na Jipku a do tydne zemre, tak to asi byl covid.
              Edit.Rusko sice navysilo pocet umrti, ale nepocita vsechny covid infikovane. Kdo ma zapal plic, dostane do umrtniho listu zapal plic. Zapal plic je hodne casty priznak tezkeho covidu. No ve zkratce, rusove zase jednou lzou.

  2. off
    Diamanty ze vzduchu
    Dale Vince, majitel sítě nabíječek

    off

    Diamanty ze vzduchu
    Dale Vince, majitel sítě nabíječek ecotricity, výrobce větrníků, majitel veganskýho fotbalovýho klubu atd atd trošku vyrazil dech médiím tím, že začal vyrábět diamanty z uhlíku obsaženém ve vzduchu. Někteří jednici to stále nedokážou pobrat. I když to bude taky energeticky náročný v principu to asi bude o dost udržitelnější než rozrejpat a rozvrtat kus přirody, nechat po sobě měsíční krajinu a dost propalených fosilních zdrojů. V tom horším připadě jde i otrockou práci či to rovnou stojí lidské životy. Těžba diamatů může vést k odlesňování, zvýšený produkci uhlíku a zvýšené spotřebě vody. Veškerá energie na výrobu diamantů pochází ze slunce a z větru, surovina tedy uhlík ze vzduchu a proto se to jmenuje Sky Diamonds.

    “ We’re launching a mad idea today.

    So mad that some of the media we’ve talked to just don’t believe us – and to be fair, everybody I’ve ever told about this – in the 7 years we’ve been working on it – has looked at me in the same way. Like maybe they didn’t hear me right or I’m not being serious….but they did and I am…

        1. Nejsem expert na diamanty, ale mam take zdravou skepsi na
          Nejsem expert na diamanty, ale mam take zdravou skepsi na takove senzace. Svet se hemzi spousta podvodniky. Normalni by bylo pouzit vysoce cisty uhlik. Pouzivani CO2 ze vzduchu je tak trochu podezrele. Stejne musi ziskat cisty uhlik. No s tim CO2 se dostanou do vsech medii. Chapu jejich strategii.

          1. Taky nevím co je vedlo k tomu vyrábět šutry ze vzduchu a
            Taky nevím co je vedlo k tomu vyrábět šutry ze vzduchu a jakej čekaj obchodní potenciál? Co se týče projektu vysavačů CO2 tak to bylo vždy jen o tom že to budou živit z nějakejch CO2 odpustků/kreditů což nemá s normální zdravou výdělečnou činností nic společného.

            1. CO2 ktere vyprodukuje 1 auto behem roku by vystacilo na
              CO2 ktere vyprodukuje 1 auto behem roku by vystacilo na hromadu diamantu. Kdyby chteli nejak zajimave likvidovat CO2 v atmosfere, museli by se ty diamanty pridavat do betonu a asfaltu aby nevznikaly obrovske haldy za mestem. Je to marketingovy vykrik a mozna i magnet na dotace ci hloupe investory. Apropos, uz vyrabi he3da?

            1. Jeden karat investicnich diamantu stoji 10.000 az pres 20.000
              Jeden karat investicnich diamantu stoji 10.000 az pres 20.000 Eur. Diamanty ve zlatnictvi na rohu maji hodnotu par set Eur. Tak si udelejte sam obrazek o hodnote takovych lisovanych diamantu. A to se jeste musi vybrousit aby nevypadaly jako kameni ze sterkovny.

  3. Off.Kdo poradi o R cisle u Covidu. Aktualni prirustek
    Off.Kdo poradi o R cisle u Covidu. Aktualni prirustek infikovanych je 11428 a R cislo je 1. To jako jsme vcera meli celkove jen 11428 infikovanych? Pred par dny byly prirustky kolem 15000. To uz jsou vsichni uzdraveny?Otazka teda zni, k jakemu poctu nakazenych se R cislo vztahuje.

      1. on tady pan L.. naráží na vystoupení nového ministra, co
        on tady pan L.. naráží na vystoupení nového ministra, co to evidentně trémou zmotal…bylo by hezké vidět místního rozumbradu L… kdyby měl vylézt před stovky lidí, čučelo na něj x kamer a y foťáků, jaký by byl na první dobrou řečník pod tlakem.

        1. Ne, to ted nemyslim. Kdyz bylo v predchozich dnech dejme tomu
          Ne, to ted nemyslim. Kdyz bylo v predchozich dnech dejme tomu 10 tisic nakazenych denne, tak jen za tyden by jich muselo byt nevylecenych 70 tisic. Jak se teda muze vypocitat s 11428 cerstve nakazenymi R = 1? Nebo vychazeji z toho, ze vsichni nakazeni z predeslych dnu jsou uz v izolaci a nikoho nemuzou nakazit a teda jako vychozi cislo se bere jen pocet nakazenych predevcirem a s tim se vypocita R?

      2. Definice Minist. zdravotnictvi.
        „Model pro výpočet R-čísla

        Definice Minist. zdravotnictvi.
        „Model pro výpočet R-čísla pracuje s počty nově nakažených osob, které prozatím nevykazují příznaky, průběhem jejich onemocnění včetně infekčního období, nástupem příznaků onemocnění, přesunem pacienta do izolace a potvrzením onemocnění laboratorním testem. Některé proměnné tohoto modelu můžeme v praxi díky dostupným epidemiologickým datům přímo pozorovat, zejména počet případů onemocnění importovaných ze zahraničí a celkový počet potvrzených případů onemocnění v konkrétním dni.“
        Je to psane cesky? Nejak te definici nerozumim.

  4. Off. Pro vsechny fetisisty zimnich pneu.
    Například podle

    Off. Pro vsechny fetisisty zimnich pneu.
    Například podle testů výrobce Continental mají zimní pneumatiky při rychlosti 100 kilometrů za hodinu o šest metrů delší brzdnou dráhu na suchu než letní.
    Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/auto/ridicum-zacina-povinnost-mit-na-ledu-ci-snehu-zimni-pneumatiky.A201101_073831_ln-auto_libsm

    1. Samozřejmě, toto je známa věc a už léta to potvrzují i
      Samozřejmě, toto je známa věc a už léta to potvrzují i testy, to není nic nového. Benefit zimních pneu je jinde než na suché silnici. A pokud v zimě nepojedete na silnici, kde to je požadováno zákonem, tak klidně můžete jezdit na letních

      1. Ted nam bude kazdy den sugerovano, ze letni pneu v pristich
        Ted nam bude kazdy den sugerovano, ze letni pneu v pristich mesicich pouzivaji jen vrazi vam asi nevadi. Mam zimni na Leaf a letni na Tesla u Ion. Vzdy pouziju to auto, ktere ma v danou situaci vhodne pneu. Pausalni teror na pouzivani zimaku je nesmysl a muj koment to chtel vyjadrit. Zimni muzou byt i v zime smrtelne.

    2. Letní pneumatika má v zimě kratší brzdnou dráhu,
      Letní pneumatika má v zimě kratší brzdnou dráhu, pokud:
      – není sníh, náledí, námraza, černý led
      – teplota povrchu je nad 8 °C nebo byla pneumatika dostatečně zahřáta předchozí jízdou

      V ostatních případech je z hlediska adheze lepší měkčí zimní směs
      a v případě sněhu je pak samozřejmě důležitý vzorek.

      Nevýhodou všech zimních pneu je delší brzdná dráha za suchých teplých podmínek a u pneumatik do hlubokého sněhu ne úplně ideální odvod vody (neplatí pro běžné zimní směrové – právě ty ale zase brzdí nejhůře).

      S negarážovaným autem vyjíždí na letních do sněhu jen naprostý debil. Vyjet z vyhřáté garáže do zimního deště může být na letních z řidičského hlediska naopak výhodné. Ovšem tento rok čekám ukončení periody teplejších zim, takže samozřejmě o letních vůbec neuvažuji.

      Dávám zimní asymetrické na běžně užívaná auta, na Landa dneska dám sadu s Nokianama Hakkapeliitta 8, protože sníh čekám každou chvíli a do nížin s ním už jezdit nebudu.

      1. Na teplotě moc nesejde, hlavní je to sucho (mokro logicky
        Na teplotě moc nesejde, hlavní je to sucho (mokro logicky pod nulou nebude).


        Brzdná dráha ze 100 km/h (beton, sucho, -5 °C)

        Výsledek je pro mnohé možná překvapivý, nicméně i zde se potvrzuje, že na suchu zkrátka brzdí letní pneumatika lépe, a to i pod nulou. Rozdíl je přitom nezanedbatelných téměř pět metrů….

        https://www.auto.cz/zimni-vs-letni-pneumatiky-v-zime-vyvracime-mytus-jmenem-7-c-kdyz-jsou-zimaky-i-v-zime-horsi-127713

          1. A taky po vzoru F1 necháváte pro zlepšení jízdních
            A taky po vzoru F1 necháváte pro zlepšení jízdních vlastností startér doma ? Pro úsporu hmotnosti.

            Jedná se o teplotu okolí. Pokud na počátku jsou pneu studené, tak po krátké jízdě už nebudou.


            Na základě námi naměřených dat si troufáme tvrdit, že hranice 7 °C jakožto ta správná pro přezouvání mezi letními a zimními pneumatikami není opodstatněná. Jasně se ukázalo, že jednoznačně lépe zimní obutí funguje jen na sněhu a za mrazu na rozsolených mokrých a kluzkých površích. Pokud se tedy teploty drží bezpečně nad nulou, nebo máte-li jistotu, že zůstane sucho, můžete bez obav jet na letních. Budete na tom dokonce

            lépe. Chce to tedy jen zdravý úsudek a sledovat počasí….

                1. Asi ne, vyhazovat gumy po pěti tisících km a zvedat
                  Asi ne, vyhazovat gumy po pěti tisících km a zvedat spotřebu benzínu mi nepřijde zrovna ekologické.

                2. Nepoznal jste ironii? Skoda.
                  Nepoznal jste ironii? Skoda.

                1. Moc nechápu, o čem mluvíte. Slicky jsou zakázané,
                  Moc nechápu, o čem mluvíte. Slicky jsou zakázané, protože přezutí na dezén při změně počasí je během jízdy nereálné.

                2. Jen jsem upozornil na vase rady z F1 pro bezny provoz. Co
                  Jen jsem upozornil na vase rady z F1 pro bezny provoz. Co plati ve F1, plati casto jen tam.

                3. Jaké rady? Pouze vysvětluji, že popírat význam teploty
                  Jaké rady? Pouze vysvětluji, že popírat význam teploty pneu je blbost.

                4. Prispevek na ktery jste ale reagoval hovoril o teplote vzduchu
                  Prispevek na ktery jste ale reagoval hovoril o teplote vzduchu a vozovky, nikoliv o teplote pneu. Porovnani brzdne drahy letni/zimni se vztahovalo na okolni teplotu -5 st. C. Tudiz kdyz studena letni pneu brzdi na suchu v minusove teplote lepe nez zimni, tak pro zahratou to plati tuplovane. Vas jizlivy odkaz na f1 byl teda uplne nanic.

                5. Studená letní pneumatika v mínusových teplotách lépe
                  Studená letní pneumatika v mínusových teplotách lépe nebrzdí a diskutovat o tom je naprosto zbytečné, protože právě to a nic jiného je jediný důvod, proč se zimní pneumatiky dělají obecně měkčí. Existují i tvrdé zimní eko gumy pro eko gumy. Ty jsou tvrdé jako beton a majitel může být spokojený, že má nižší spotřebu a prakticky se nesjíždějí. Pravda, ve sněhu rozdíl nepoznáte. Na studené silnici a námraze se ale pozná, kdo je kdo. Než s tvrdou eko gumou je lepší jet s měkou letní s vysokým podílem olejů, například na supersportech od Michellinu.

                  Tvrdá letní asymetrická guma na zmrzlém povrchu zahrabe raz dva, stačí jen ranní mrazík.

                  Bohužel ve vyšších teplotách se měkká hluboce řezaná guma ve spojení se směrovým vzorkem stává kontraproduktivní – směrová guma s hluboce řezanými a teplem změklými lamelami brzdí zdaleka nejhůře.

                  Evidentně jste řidič teoretik, což mě nepřakvapuje. Doporučuji vám absolvovat kurz bezpečné jízdy na některém vám blízkém okruhu, aby vám ty vaše stupidní názory vytloukli z hlavy. Alespoň se nezařadíte to té bandy, co jak přijde mráz, bude jako každý rok protáčet na semaforech letňáky v marné snaze se rychle rozjet.

                6. Ostatní neznám, ale Michelinky i Conti SportContacty jsou
                  Ostatní neznám, ale Michelinky i Conti SportContacty jsou velmi měkké gumy od zimní směsi k nerozeznání. Takže celkem logicky při letním vzorku brzdí na suchu lépe, než zimáky s hlobokým řezáním. Nic víc bych za tím nehledal.

                  Hlavně pochopte, že pracovat dogmaticky s pojmem LETNÍ a ZIMNÍ guma je nesmysl, je to jen obecná kategorizace od výrobce. Vlastnosti ovlivňuje měkkost a vzorek. Oboje je třeba volit a vybírat přesně tu kterou gumu k předpokládanému užití a zohlednit i rozměr.

                  Do teď si pamatuju, jakou ostudu jsem dělal s audinou přes barákem mojí ex, kde jsem i se zimákama na rozdíl od třicet let starých škodovek zapadnul. Měl jsem na A5ce obuté 225/40 zimní asymetrické pirelli a nemohl jsem se vyhrabat z pěti cenťáků…

      2. Když jsem kupoval letní tak mě v servise odrazovali od
        Když jsem kupoval letní tak mě v servise odrazovali od Nokianu jako že mají nevyrovnanou produkci a bůh ví z jaké série si to koupím.

        Ne že bych měl osobní zkušenosti, tou dobou jsem dokázal sehnat Pirelli (AO) ještě levnější tak jsem přesedlal.

        Kolikáté Nokiany už máte za sebou ?

        1. To se přiznám asi nespočítám, zimáky beru vždy Nokiany
          To se přiznám asi nespočítám, zimáky beru vždy Nokiany Hakapelíty R3 a R8, letní Micheliny PilotSporty a SuperSporty, na okruhy kde nechám za den celou sadu pak hladký Federaly.
          S hroty jsem včera nasazoval celkově třetí sadu.

          Problémy s kvalitou jsem nikdy neměl. Dodavatele mám posledních 10 let stále stejného.

      1. Mno, tady bych to tak úplně neviděl. Předně většina
        Mno, tady bych to tak úplně neviděl. Předně většina brždění se i v zimě odehrává na suchu. Zadruhé při špatných klimatických podmínkách s delší brzdnou dráhou normální řidič tak nějak počítá.

        Co třeba dokáže hodně nepříjemně překvapit je brzdná dráha zimáků dojížděných v létě.

        1. Pokud neberu v potaz udalost kdy Vam vylozene nekdo neda
          Pokud neberu v potaz udalost kdy Vam vylozene nekdo neda prednost (to je pak uz na nahode), tak si nevybavuji situaci kdy bych nusel resit na suche silnici problem s adhezi. Jestli si mohu vybrat letni 30sucho 100 snih,zimni 36 sucho ,50 snih co by jste si vybral? Staci jet za sucha na zimnich 95 misto 100 a mate do doma. Na snehu by jste na letnich musel jet 40 misto 80 a to uz bych nikam nedojel.

          1. Tak nějak z principu krizové brzdění probíhá v nějaké
            Tak nějak z principu krizové brzdění probíhá v nějaké krizové situaci, že ? Kdyby všichni jezdili předvídatelně a plynule, zvěř ukázněně čekala až auto projede, malé děti se vždy pečlivě rozhlídli, tak můžeme jezdit za sucha třeba na kovových obručích. Používalo se to mnoho století, tak je to tradiční osvědčené řešení, že ? Ale v takovém ideální světě nežijeme, tak je dobré být připraven na horší variantu.

            Na druhou stranu není třeba být tupě následující každoroční „doom saying“, že od „dneška“ musí mít každý zimní gumy jinak nedojede ani do práce. Dnes kolem 11°C, zítra má být až 18°C a následující týden bude buď pršet a bude relativně teplo, nebo bude jasno, kolem nuly, ale zase sucho. Tedy hned dnes přezovat na zimní je zbytečné. Podobně koncem přezna může být i když 20°C, takže pokud v té době budete jezdit jen „kolem Labe“, tak je zbytečné trápit zimní gumy.

            Samozřejmě takto rozhodovat se může člověk co má oboje kola doma a přezutí je otázka jedné hodiny práce. Pokud se někdo musí objednat do pneuservisu 14 dní předem, tak ať se řídí kalendářem, protože ten neví jak bude za 14 dní.

            1. V minulem stoleti jsem zimaky nepouzival a jezdil s bmw na
              V minulem stoleti jsem zimaky nepouzival a jezdil s bmw na hory i v hlubokem snehu. Zavazi kolem 150kg v kufru to umoznilo. A smykem jsem bral zatacky jako Fitipaldi. To byly casy. A bez nehody! Ale dnesni ridici potrebuji zimaky podle kalendare i ve meste.

            2. Ano v krizové situaci, proto je potřeba v případě
              Ano v krizové situaci, proto je potřeba v případě nepřiznivých podmínek zpomalit a předvídat, ale v případě letních gum na sněhu by člověk musel tak předvídat, že by nikam nedojel.

              A není pravda, že podle určitého data musíte přezout na suché ,nebo mokré silnici Vám nikdo pokudu nedá , jediná vyjimka je značka „zimni výbava“ a ta je nazávislá na datumu. Asi zbytečné to řešit, já na podzim dám zimní a mám klid , nebudu přece přezovat 20x za zimu podle aktuálních podmínek jen proto, že zrovna pojedu na dálnici za sucha, prostě trochu zpomalím a je to!

      2. Tak treba jizda na dalnici se i v zime odehrava vetsinou za
        Tak treba jizda na dalnici se i v zime odehrava vetsinou za suchych podminek. Kdyz vas stat nuti mit horsi pneu a pak kvuli tomu nedobrzdite, tak by stat tu skodu mel zaplatit.
        V DE i v Rakousku je zimni pneu predepsane jen v pripade potreby. Pneu musi vzdy odpovidat povetrnostnim podminkam. Takove reseni je nejlepsi.

        1. Nevím jaký je rozdíl v dopravních předpisech v ČR a DE,
          Nevím jaký je rozdíl v dopravních předpisech v ČR a DE, ohledně zimních pneu. Za čtyři roky obchoďáka v DE firmě jsem ale vypozoroval, že Němci úderem 15.10. přezují na zimní a hotovo. Taky většinou mezi 15. a 31. říjnem přehodím kola. Občas ráno dle počasí, doma pod přístřeškem to za těch 30 až 40 minut zvládnu. Na letních v zimě se jezdilo za časú Š120, dnes jsem rád, že většina zimní pneu používá. Mrzíí mne, že za tepla zimáky ubývají před očima, ale co nadělám.

          1. V DE ani v Rakousku neni povinnost podle data prezout. Oni
            V DE ani v Rakousku neni povinnost podle data prezout. Oni muzou treba v cervenci dat pokutu kdyz nasnezi a nemate spravne pneu. Proste vzdy musite mit vhodnou vybavu a je jen na vas, jak si to zaridite. Ze sluzebaky prezouvaji je jasne, tam se s tim nikdo nepare. Ale i u zimaku plati profil od 1,6mm. Ne 4mm jako v CR. Samozrejme kdyz to nestaci, tak mate nevhodnou vybavu. Oni nikoho nenuti jezdit zbytecne s nevhodnou vybavou.

            1. To u nás ale taky.
              EDIT: Jen doplním, že se značkou C

              To u nás ale taky.
              EDIT: Jen doplním, že se značkou C 5a/5b musíte mít zimní pneu vždy v tomto období. Pokud tedy myslíte toto, kdy je musíte mít i když je venku třeba 20 °C.
              Rakoušáci mají sice podobnou značku „sněhové řetězy“, ale zatím jsem tam vždy viděl dodatkovou tabulku „Bei Schnee und Eisglätte“

                1. Já to zas tak dramaticky nevidím. Úseků se značkou
                  Já to zas tak dramaticky nevidím. Úseků se značkou „zimní gumy“ moc nevídám (co si tak vzpomínám, tak určitě D1 na Vysočině, nějaké ty Krkonoše) a když tam pojedu na zimácích v 20 °C v půli března, tak holt nepojedu tolik na hranu jako na letňácích. Prostě přizpůsobím jízdu povětrnostním podmínkám a autu.
                  Radši v zimácích ve 20 °C v březnu, než abych riskoval, že potkám na sněhu někoho na letňácích, protože si myslel, že venku sníh není.

                2. Kdyz se vas to moc netyka, tak vam to fakt nemusi vadit. A
                  Kdyz se vas to moc netyka, tak vam to fakt nemusi vadit. A vsichni ostatni maji smulu. Az budete mit zaplavy nebo jine pohromy, tak vam take reknu, ze se to tyka jen maleho uzemi a ze me to je fuk. Kdyz tam pojedu, tak si vezmu holinky abych se u vas neumazal.

                3. Vaše srovnání je mimo mísu. Netýká se mě to ve smyslu,
                  Vaše srovnání je mimo mísu. Netýká se mě to ve smyslu, že mi tato povinnost tolik nevadí. Je lepší se spoléhat na to, že když v tom úseku pojedu za sněhu, tak všichni by měli mít zimní gumy. Holt se může stát, že v půli března bude teplo, tak tomu přizpůsobím jízdu, protože vím, že jedu na zimácích.
                  Pamatuji si zimy, kdy bylo teplo už na konci února, hromada řidičů už na začátku března mělo letňáky a pak přišla ze dne na den vánice. Samozřejmě ti, co už měli přezuto na letňáky, tak se neobtěžovali před vyjetím přezout zpátky na zimní…

                4. Ja mam 3 auta a nepotrebuji je vsechny prezout na zimni,
                  Ja mam 3 auta a nepotrebuji je vsechny prezout na zimni, protoze si muzu vybrat auto dle pocasi. A ted musim nechat auto s letnima stat, protoze nekdo si neco hloupeho vymyslel. Na moji trase je usek, kde bych musel zasadne mit zimaky. At si policajti zkusi me dat pokutu, kdyz nehrozi klouzacka.

                5. To už je na Vás, jaké řešení zvolíte. Bohužel když
                  To už je na Vás, jaké řešení zvolíte. Bohužel když Vás budou chtít vykoupat, udělají to a Vy si s tím nic nenaděláte.
                  Přeji hezký týden!

  5. vyzkoušet si Teslu (v jejich nabídce ale vidím pouze Model
    vyzkoušet si Teslu (v jejich nabídce ale vidím pouze Model 3) a pak si ji koupit a za půjčení neplatit, není špatná nabídka. V Tesla storu nás svezli jen 15 min a ještě jen v centru a sleva prý není možná. Ptali jsme se několikrát, i při nákupu více aut nás poslali k šípku. Nakonec jsme nakonfigurovali a nakoupili nové modely 3 (LR a Performance) od mezinárodního dovozce, který nám jako jediný nabídl cca 50 táců z běžné prodejní ceny v ČR! …bdw majitel společnosti má Model 3 Performence a před objednáním (nemohl jsem se rozhodnout jestli dvě LR nebo jednu LR a druhou Performance) nám jí na dvě hodiny půjčil a bylo vymalováno 😀

  6. Off. Studie pro vyvoj aftersales pro auta predpovida ubytek
    Off. Studie pro vyvoj aftersales pro auta predpovida ubytek obratu diky elektromobilite a jeste vetsi kvuli asistencnim systemum. Zatim to vypada, ze asistencni systemy snizuji riziko bouracek o 30%. A diky EV ubyde dalsich 16% z duvodu nizsi potreby nahradnich dilu.

        1. To že drahá auta ztrácí ceny více než levnější je
          To že drahá auta ztrácí ceny více než levnější je obecná věc.

          Např.

          https://www.autoforum.cz/zajimavosti/k-mani-je-nemecky-kral-ztraty-hodnoty-za-18-900-km-pozbyl-na-cene-3-5-milionu-kc/

          … Existují totiž auta, která navzdory své výjimečnosti ztrácí hodnotu podobným nebo ještě vyšším tempem, stojí ale nesrovnatelně více. Obvykle se jedná velké o luxusní limuzíny a SUV, která mají na trhu ojetin jen velmi omezené portfolio kupců, a to se v jejich ceně pochopitelně odráží. …

          Ono lidí co si koupí ojeté auto za 1M+ Kč je prostě relativně málo.

  7. Off. Ministr Blatny se nejak nevyzna v oboru. Pri reprodukcnim
    Off. Ministr Blatny se nejak nevyzna v oboru. Pri reprodukcnim cisle 1,5 se pry nakazi od 1000 nemocnych jen 500 dalsich. Aha, takze pri R=1 se nenakazi uz nikdo a pri R=0,8 se nakazi -200 lidi. Tak to je teda expert. Pri R=1,5 se samozrejme nakazi 1500 lidi a pri R=0,8 se nakazi 800.

Napsat komentář