Toyota Yaris - konečně levný hybrid!AUTO
Toyota Yaris - konečně levný hybrid!
GM a PSA uzavírají alianciPRŮMYSL
GM a PSA uzavírají alianci
Recyklovaný olej pro vaše autoMOTOR
Recyklovaný olej pro vaše auto
První Karmu dostane DiCaprioCELEBRITY
První Karmu dostane DiCaprio

Škoda Auto míří k rekordu, začne vyrábět Yeti v Číně

Jan Horčík - 10 Prosinec 2010

prodá v roce nejvíc ve své historii. Už na konci listopadu jich bylo 702 400, zatímco za ceý minulý rok to bylo 684 200 aut. Mezi hlavní růstové trhy patří , , . V Číně začne v roce automobilka vyrábět novou .   
Škoda Auto logo znak okřídlený šíp

„Škoda se rozjíždí a má všechny předpoklady k tomu, aby byl nárůst v letošním roce dvojciferný,“ podtrhl Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast prodeje a marketingu. „Se silným růstem v listopadu jsme na nejlepší cestě k dosažení naší letošní odbytové prognózy ve výši 750.000 vozů. To je více než solidní základ pro naše ambiciózní růstové cíle příštích let.“

Úspěch doma i v zahraničí

Na domácím českém trhu se automobilce podařilo dále posílit svou vedoucí pozici. Tržní podíl v listopadu vzrostl na 34,3 % (loni: 32,9 %). v prodala v prvních jedenácti měsících roku 53.400 vozů (leden-listopad 2009: 50.800).

To odpovídá nárůstu o 5,1 % proti předchozímu roku. Vysoké nárůsty prodejů zaznamenaly modely a . K zákazníkům zamířily také první vozy druhé generace modelu Octavia Tour.

Také ve střední a východní Škoda Auto dále zlepšovala svou pozici. Na Ukrajině (+15,9 %), v Maďarsku (+11,4 %), Slovinsku (+18,8 %), Estonsku (+17,5 %) nebo Srbsku (+24,4 %) zvýšila jak počty vozů dodaných zákazníkům, tak i tržní podíly.

Podíly na trhu zvýšila Škoda Auto i v západní (bez ). V Irsku (+107,0 %), v (+92,1 %), ve (+52,6 %) nebo ve (+23,1 %) dosáhla automobilka značných nárůstů prodejů.

Rozvíjející se trhy rychle rostou

Vysokým tempem nadále rostly trhy , a Ruska. Škoda Auto zaznamenala ve všech třech zemích dvojciferný růst. V Indii vzrostl počet dodávek v prvních jedenácti měsících o 33,3 % na 17.800 vozů (leden-listopad 2009: 13.300).

V Číně je Škoda Auto v letošním roce s doposud 167.000 (loni: 106.900) prodanými vozy o 56,2 % nad úrovní loňského roku. V bylo prodáno 41.500 vozů (loni: 30.100), což představuje nárůst o 37,9 %.

Vysokého růstu prodejů dosahuje Škoda Auto také na dalších rozvíjejících se trzích: v Egyptě (+154,4 %), v Turecku (+90,0 %), v (+58,4 %) a v (+32,1 %).

Dodávky zákazníkům v listopadu 2010 (modely značky Škoda v porovnání s listopadem 2009): Octavia (27.000 vozů/+28,9 %), (19.500 vozů/-0,7 %), Superb (8.700 vozů/+59,2 %), Yeti (4.500 vozů/+75,5 %), (2.900 vozů/-12,2 %), Octavia Tour (1.800 vozů/-51,6 %).

Výroba Yeti se rozjede v Šanghaji

Společnosti Škoda China a Shanghai dnes v Šanghaji oznámily, že na začátku roku 2013 bude v závodě Shanghai Volkswagen zahájena výroba kompaktního Škoda Yeti.

Slavnostního ceremoniálu v , jehož součástí byl oficiální podpis smlouvy o licenční výrobě, se zúčastnili i předseda představenstva společnosti Škoda Auto Prof. Dr. h.c. , prezident společnosti Škoda China Alfred Rieck a generální manažer společnosti Shanghai Volkswagen Zhang Hailiang.

Škoda Yeti, v pořadí již čtvrtý model, který se společnost Škoda Auto chystá v Číně vyrábět, rozšíří produktové portfolio značky Škoda. Cílem je ještě lépe uspokojit individuální potřeby místních spotřebitelů.

Důležitá novinka

Kompaktní SUV Škoda Yeti je jedním ze strategických modelů značky Škoda. Tento vůz, jenž sklízí velké úspěchy již od roku 2009, kdy byl uveden na evropské trhy, představuje významné posílení a rozšíření modelového portfolia společnosti Škoda Auto.

Prezident společnosti Škoda China Alfred Rieck v této souvislosti řekl: „Společnosti Škoda Auto a Shanghai Volkswagen úspěšně spolupracují již od příchodu značky Škoda do Číny v roce 2006 a zaznamenaly zde rychlý a významný růst.

Místní výroba vozu Škoda Yeti v závodě Shanghai Volkswagen přináší nové možnosti růstu a potvrzuje dlouhodobý zájem značky Škoda o čínský trh. Nový zákaznický segment bude mít brzy možnost ocenit technickou vyspělost značky Škody i prostřednictvím vozu kategorie SUV.”

Škoda, součást Volkswagenu

Generální manažer společnosti Shanghai Volkswagen Zhang Hailiang řekl: „Místní výroba vozu Škoda Yeti v závodě Shanghai Volkswagen znamená oficiální vstup společnosti Škoda Auto do segmentu SUV na čínském trhu. Jsme přesvědčeni, že Škoda Yeti ještě zvýrazní konkurenční výhody značky Škoda a položí pevný základ pro její dlouhodobý růst. Věříme, že místní výroba vozu Škoda Yeti pomůže optimalizovat produktové portfolio společnosti Škoda Auto a rozšíří její zákaznickou základnu”.

Ačkoli Škoda Yeti reprezentuje neagresivní tvář segmentu kompaktních SUV. Je dostatečně vybaven na to, aby si poradil i v náročných podmínkách, které jsou pro jiné vozy nepřekonatelnou překážkou. Model Škoda Yeti nabízí maximální ochranu posádky, ale i ostatních řidičů a chodců, což potvrdil i v nárazových testech Euro NCAP, kde získal nejvyšší možné hodnocení, tedy pět hvězdiček.

tisková zpráva
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže Škodovka bude investovat do dalších továren v zahraníčí pro výrobu "Čmoudíků" Škodovko probuď se všichni investujou do vývoje hybridů a elektromobilu !

Obrázek uživatele Jan Horčík

Jakožto součást koncernu Volkswagen má v tomhle směru Škoda Auto omezené možnosti. Ale přeci nějaké, viz. elektrická Škoda Octavia.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Yeti je designově otřesné,škaredé auto. funkčně je na tom snad lépe. Ale jsem rád že "česká" automobilka slaví úspěchy.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group

zajímavé články