Čínské LeEco vstupuje na americký trh, chce konkurovat Apple i Tesle

Jan Horčík - 21 Říjen 2016

Čínský výrobce spotřební elektroniky LeEco razantně vstoupil na americký trh. Chce se stát důležitým hráčem a konkurovat Apple, ale časem také automobilce Tesla.auto LeEco Super Bike Android elektrokolo elektrické kolo

Elektrokolo LeEco Smart Bike je samo o sobě vybaveno 4 GB RAM a jde vlastně o počítač na dvou kolech.
foto: LeEco

Velké uvedení produktů LeEco na americký trh proběhlo kde jinde než v San Francisku, hlavním městě Křemíkového údolí. Mezi prvními v představenými produkty jsou smartphone LeEco Le Pro S3, televize a online obchod LeMall či hudební obchod LeMusic.

Společnost LeEco začala v Číně v roce 2004 jako tamní obdoba Netflixu, digitální streamovací služba. Posléze ale rozjela výrobu vlastních televizí, telefonů, VR brýlí (ExploreVR) a nejnověji také elektrokol Super Bike (postavených na operačním systému Android) a brzy také elektromobilů.

Vizí zakladatele firmy, YT Jia, je zcela propojený svět, ve kterém vaše auto bez problémů spolupracuje s vaším chytrým telefonem a ten zase s televizí. LeEco je podle něj kompletní ekosystém.

Čínská firma chce zavedeným výrobcům jako je Samsung nebo Apple konkurovat především cenou. Zisku chce dosáhnout díky službám, "které přijdou potom". Doma v Číně je srovnatelnou firmou jako LeEco například Xiaomi.

Kromě spotřební elektroniky chce časem LeEco uvést na trh také vlastní elektrokolo a elektromobil LeSEE, který bude přímo konkurovat elektromobilů Tesla. V současné době LeEco připravuje investici v hodnotě $1,8 mld. na vybudování továrny na elektromobily v Číně. Ročně jich tam chce vyrobit 400 000.

LeEco
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bude to součástí nového YT.BEV bo se dalo doject keď dojdou elektrony. Jo baterku to má a motor je i vzadu páč to je 2x2.
Ale vážně - každá solidní konkurence se počítá.

Off

Fisker se zase snaží upoutat pozornost
https://cleantechnica.com/2016/10/21/first-look-henrik-fiskers-new-400-mile-ev-butterfly-doors-image/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Lucid Motors, dříve Atieva, detaily konceptu
https://www.cnet.com/roadshow/news/start-up-lucid-motors-launches-with-300-mile-plus-premium-electric-sedan/?ftag=COS-05-10aaa0h&utm_campaign=trueAnthem:+Trending+Content&utm_content=5809ab5e6dd1f70007ca17b1&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook

eGolf s 55 kWh baterkou
http://pushevs.com/2016/10/20/kreisel-e-golf-just-got-better/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ja dokud to pujde budu jezdit na normalnim kole - docela mi zalezi na svym zdravi, a kydz to budu sidit elektrokolem nebo kolem ktery muze za jizdy chytnout vira, asi to mymu kardivaskularnimu systemu neprospeje. Nakonec cely lidstvo neumre ve treti svetovy valce, ale znici se lenosti a obezitou :)

Obrázek uživatele honza.t

Jenže to nemusí být o "podvádění" svého těla.
Jde už jen o ten pohyb samotný .
Nejvíc ev-bike dle mého názoru kupují lide se zdravotními postižením. Těm kolo pomáhá žít dál a mít svou svobodu pohybu Nezávislost . Která je k nezaplacení .
Pro mě je elektropohon prodlužovačem dojezdu. Mohu zvolit delší trasu, kterou bych nemohl bez elektropohonu fyzicky zvládnout .
Známý co má cykloobchudek a prodává i elektro kola říkal, že se mu několikrát stalo.Pán koupil paní elektrokolo, aby s nim jezdila na výlety do hor a pak přišel znovu, že chce ještě jedno pro sebe protože tet paní nestíhá a to tak přece nemůže nechat.

Kolegové v práci tvrdí, že elektropohon berou jako Kacířství, ale záhy jeden z nich přidál příhodu, kdy byli na cyklo výletě. Dávali si pauzu, protože, už měli dost a jeden účastník rukou ukazuje a povídá. Koukej děda v Havajském tričku. Jak jede, až když byl u nich tak jim došlo. Proč je tak rychlej a v dobré náladě.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No protože jsem z menšího města a elektrokola prodávám, tak většinou si je k nám chodí kupovat lidi, kteří jsou buď hladoví po všem novém a musí všechno nové mít, a nebo pak zdraví a líní důchodci, kteří po měsíci dvou přijdou zpátky a chtějí vrátit peníze, že když jim dojde baterie, tak nemůžou kolo ušlápnout. Když jim odmítneme zboží přijmout zpět, tak všichni nadávají, že jsme je napálili, a většina z nich říká: Zlatý to moje starý kolo, to není tak těžký a všude na něm v klidu dojedu.

Navíc moje rodiče mají oba přes 80, pohybově na tom nejsou nelépe a sami říkají, že dokud to půjde, tak budou jezdit na klasickém kole, aby si udrželi fyzičku. Navíc se pak sami smějou svým vrstevníkům, kteří přešli na elektrokola a pak mají problém dojít kousek po městě pěšky.

Ono totiž elektrokolo je poměrně těžká záležitost (většina kol, co prodáváme má kolem 30 kg) a nevšiml jsem si, že by někdo při jeho používání přišlapoval - všichni prostě jezdí čistě na elektriku.

Navíc občas nám volají naštvaní zákazníci resp. potomci, že se jejich rodiče na tom kole zranili, a že nás budou žalovat (zatím nás nežaloval nidko). Pro staršího a nemotorného člověka je takové těžké kolo opravdu mnohdy nebezpečné.

Když už prodáváme staším a pohybově postiženým lidem elektrovozítko, tak tříkolky (skútry), protože na tom mají větší stabilitu.

Faktem ale je, že prostě elektrokola si vesměs, alespoň u nás, pořizují lidé z marnivosti a lenosti (90% zákázníků).

Ale co, stejně tu všichni jen mlátíme prázdnou slámu a co člověk, to názor. :)

Obrázek uživatele honza.t

Podle toho co píšete 30kg váha kola .
Usuzuji, že prodáváte spíše levnější modely do 25000kč . Podle zákona mají být kola vybavena funkcí PAS asistované šlapání (el. pohon má jen pomáhat, ne táhnout celé kolo )Mnohdy malý akumulátor o nízké kapacitě trpí a rychleji dagraduje. To by nemělo být běžně dostupné v prodeji.
Měl jsem na mysli středový pohon. Váha kola 22 kg a to je rozdíl tahat 22 nebo 30kg (bohužel je o dost dražší oproti nábojovému). Nábojový pohon je energeticky náročnější a při vyčerpání akumulátoru (protože většina nemá volnoběžku )klade nemalý odpor při šlapání.
Osobně mě překvapuje, že cyklisté dříve narození, jsou ochotní zaplatit i přes 60 0000kč za kolo se středovým pohonem Yamaha, Bosch, Shimano nebo Bafang .
Měl jsem možnost třeba vyzkoušet čínský Bafang a překvapilo mě jak je pohon tichý a dobře odladěný PAS (Díky snímači kroutícího momentu).
Bafang Max
https://www.youtube.com/watch?v=mazogf-kHh0

Bosch vs. Yamaha Electric Bike Motors and Drive System - Weight, Power, Ride Test
https://www.youtube.com/watch?v=BdzNNgpC_mc
new Yamaha PW-X 2017 (nižší váha -380g, vyšší výkon, akumulátor o vyšší kapacitě)
https://www.youtube.com/watch?v=IQrJjbKyzmU

Obrázek uživatele Radovan

Po přečtení Vašeho příspěvku pane Romane musím konstatovat, že na malém městě prodáváte důchodcům dle zákona nelegální elektrické mopedy, které tito provozují bez řádného přihlášení do evidence, SPZ, přilby a povinného ručení.
Protože žádné opravdové elektrokolo dle platné legislativy nesmí jezdit s podporou elektromotoru bez příšlapu. A to ještě jen do 25 km/h. Pokud má v rukojeti nebo páčkou aktivovaný pomocník rozjezdu, pak legálně dokáže elektromotor zabrat sám a do 5 km/h kolo rozjede.
Vše ostatní jsou buď nelegálně odstraněná omezení nebo rovnou elektrické mopedy, deklarované jako elektorkola. Ostatně sám to na Ostravsku vídám, jak důchodce valí třicítkou do kopce po cyklostezce a v klidu si hačá na dosti kapotovaném "elektrokole" s nohama v pohodě.
Tak si toho prodeje ještě užijte a něco rychle vydělejte, než první z Vašich klientů způsobí dopravní nehodu, která ho následně finančně položí a zažaluje Vás za podvod (protože zcela jistě bude tvrdit, že havaroval na kole a nejel na mopedu) a úřadu se kouknou do Vaší prodejny a bude po legraci.
Tak to prostě je a to jsem sám vlastníkem elektrokola už 4.rok.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 47 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 11 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tady zase mámě inženýra přes zákony, ale dementa přes život :D :D :D

Obrázek uživatele Radovan

Čekal sem tyto reakce, nicméně až potkáte na cyklostezce někoho na tomhle, tak se budete divit. I na kole se dá jezdit padesátkou po cyklostezce a někteří v upnutých dresech to dělají, ale ti se většinou alespoň umějí vyhnout a ovládají své kolo. Tyhle rakety na elektrických mopedech ne. V tom jsou problém i pro mne, který je na cyklostezce na elektrokole už tak až moc rychlý. Nedejbože když je společná s chodci, což je většina nebo chodci vyhrazenou ignorují, což dělá opět většina.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 47 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 11 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tady proste Ravodan se vzteka, pac Roman ma praudu. Elektrokola jsou byly a budou jen pro lemply a hlupaky. Chytrej clovek je vzdycky co nejvic sobestacnej a nezavislej. A vsadim se, ze podle toho stylu psani Ravodana, se da vesmes s naprostou jistotou rict, ze Ravodan je klasickej socialni prizivnik, kterej ma na strese solarni panely z dotaci - cili ze nekde po uradech (nebo jinde) zebral o penize na luxus na ktery nema. Navic vsichni vime, ze tahle zelena vlna uspor ve vysledku stoji mnohem vic nez se deklaruje - uspory penez a prirody minimalni, nulove nebo i zaporne.

A jen tak mezi nama - kdybysme vsichni jezdili na elektriku (napr. ta dvousimkova poruchova Tesla co zabiji svoje pasazery, jejiz autopilot je na urovni autopilotu letadel z 80.resp. 90.let - NASA), tak je to tu sama jaderna elektrarna, pas solary to neutahnou 8-) Dobry den! .)

Obrázek uživatele jurazhor

fakt díky,už jsem se dlouho tak dobře nenasmál na účet
nějakého závistivého blba

---

jurazhor

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takový "chytrý" Anonym nám tu už dlouho chyběl.

Obrázek uživatele Radovan

Děkuji za násobnou dehonestaci v celém příspěvku, počínaje lemplem a hlupákem až po sociálního příživníka.

I když poslední klišé odstavec o nových jaderných elektrárnách a zabijácké Tesle nám o Vás Anonyme jasně říká, že si toho musíte ještě o elektromobilitě hodně nastudovat.

Ale jsem rád, že jste si mohl ulevit a já to snesu. Slunce v duši :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 47 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 11 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Ty jeden příživníku :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Radovan

Anebo je to o tom, že dojedu do práce s převýšením 80 metrů na 2 kilometrech v saku a kravatě v klidu a v pohodě nezpocený a nesmrdící. Čili elektrokolo je pro mne dopravní prostředek denní potřeby, který eliminuje nevýhody prostého kola. Jistě, jako dělník se v klidu převleču do montérek a po směně a sprše zase do cyklistického, ale vláčejte sebou oblek, košili, kravatu, polobotky..... Tohle Vám zaměstnavatel ve skříňce v šatně většinou nepřipraví. I když bych tu sprchu na pracovišti jako kancelářská krysa mít mohl.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 47 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 11 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Člověk nesmí posuzovat či odsuzovat věci jen podle svých potřeb, často nové technologie pomáhají v oblastech o kterých ani nemá představu že vůbec existují.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

LeEco je nádhernou ukázkou toho, co se stane když uzavřete čínský internet. Chlápek udělá kopii Youtube a z vydělaných peněz si zafinancuje vývoj kolárny, mobilních telefonů a teď se přesouvá do aut, kde bude konkurovat právě americkému trhu odkud se se svým byznysem inspiroval.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:D Přesně, tak! 8-) +1, (y)

Ale neni nutny tyhle firmy brat zase tak moc vazne - takovych velkohubych prohlasení, ze chce nekdo nekomu konkurovat nebo ovladnout trh, slychame denne desitky a nakonec jdou vichni tise po pesince domu.

Vzpominam si, kdyz jsem byl na oficialni "glorifikaci" (pred mnoha lety) k uvedeni spolecnosti Daewoo na cesky trh - nakracel tam nejakej Korejec, predtavili ho jako generalniho reditele koncernu a ten tenkrat celkem lamanou cestinou pomerne suverene pronesl pamatnou vetu: "Nasim cilem, je znicit konkurenci." Smal jsem se tomu tenkrat, a dneska rvu smichy :-)

Proste dneska kde kdo nahrabe penize a pak si mysli, ze se mu to znova povede i v jinym odvetvi, ale vetsina z tech lidi se seredne myli. Pak jsou radi, kdyz muzou psat knizky a prednaset svy rozumy na kurzech nebo VS poslucharnach. Nekdy proste kdyz clovek vydela / nakrade, tak udela lip, kdyz to na vrcholu zabali a pak si muze v klidu dozit. Ale kazdej chce hamout a pak prijde o vsechno - to je kolobeh zivota a je dobre, ze to tak funguje.

Hlavně tedle týpek ač je jeho vzorem Steve Jobs pěkně vyje s komunistickými vlky z vlády...
A platí ještě dalši 2 EV startupy - Future Farday a Atievu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele ozana

Atieva už není - Lucid Motors

---

Jezdím na proud, najeto prvních 51 tisíc km. G-E STROMOS

Obrázek uživatele Jakub Ditrich

To kolo nemá motor a baterku :) Ten Smartphon pohání nábový dynamo v předním kole. Pochopitelně ten rám i celá koncepce je úplně nesmyslná a postavená jen na efekt, použitelné pro dopravu to není, takže z tohoto vynálezu se ani Apple ani Tesla jistě neosype :)

Navíc se to ani normálně neprodává a bude jen v rámci nějakýho balíčku.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

Prodej pneu 100% onlinePůjčte si elektromobil Tesla Model X!Kariéra EVC GroupElektromobil a akumulace energie s dotacíŘízení stanic pro elektromobilyEVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobily