Čínská společnost SVOLT Energy Technology, původně součást automobilky Great Wall Motor, chce mít do roku 2025 globální výrobní kapacitu baterií 100 GWh.
foto: SVOLT Energy Technology
První továrna SVOLT má vyrůst v čínském městě Čchang-čou v provincii Ťiang-su (12 GWh s možností rozšíření na 70 GWh). Doma v Číně chce do roku 2025 vybudovat ještě další dvě, celkově budou dosahovat roční výroby 60 GWh.
Jedna továrna na baterie má do roku 2025 dále vzniknout také v Evropě (20 GWh) a USA (20 GWh). O cílové evropské zemi zatím nebylo rozhodnuto. Spolu s továrnou vznikne na místě také výzkumné centrum.
Investice má dosáhnout 2 mld. eur. Stavět se má začít ve druhé polovině příštího roku, výroba by měla začít v roce 2022. Odběrateli mají být „německé a francouzské automobilky“.
SVOLT slibuje výrobu prismatických i pouch článků založených na technologii NCM 811 (lithium-nikl-kobalt-mangan) s energetickou hustotou 265+ Wh/kg, při využití pokročilejších technologií dokonce 360+ Wh/kg
off
GF3 Šanghaj
„Chinese media: Many parts of the assembly
off
GF3 Šanghaj
„Chinese media: Many parts of the assembly line at Tesla Shanghai Gigafactory have been ready. The stamping, bodywork, paint and assembly lines at the GF3 are being installed smoothly, setting a record in the design & manufacture of the production line.“
https://twitter.com/vincent13031925/status/1148823389630414848?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1148823389630414848&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.teslarati.com%2Ftesla-gigafactory-3-assembly-line-model-3-production%2F
bez registrace už nikdo stejnak nic nevloží a
bez registrace už nikdo stejnak nic nevloží a registrovaným je „Stačí vložit mezeru www. link.com…“ uprrr 😉
Lze tu vložit odkaz standartním HTML tagem < a href="" ....
Lze tu vložit odkaz standartním HTML tagem < a href="" ....
Zkouška…
Odkaz na hybrid.cz
No jo, funguje, to me doteď
Zkouška…
Odkaz na hybrid.cz
No jo, funguje, to me doteď nenapadlo 🙂
zkouška:
< a href="http://www.hybrid.cz" nefunguje
zkouška:
< a href="http://www.hybrid.cz" nefunguje
chybí „>“ na konci
chybí „>“ na konci
Ono toho chybi vic. Jeste pak nejaky text, ktery prave bude
Ono toho chybi vic. Jeste pak nejaky text, ktery prave bude zobrazen jako odkaz a potom druha cast paroveho tsgu </a>
Takze presne takt:
<a href=“odkaz_na_nejake_stranky“>Text, ktery bude podtrzen a slouzit jako odkaz</a>
Skvele jsou tyto stranky. Z nich jsem se pred veci jak deseti lety trosilinku zacal orientovat v HTML a CCS
to je je už moc pošahaný, dávno Hořčík měl zařídit
to je je už moc pošahaný, dávno Hořčík měl zařídit automatiku, zlatý http://www.hybrid.cz a ctrl+c/v , přesto dík 😉
neni, jen za ten svuj predchozi pokus napiste nejaky text a
neni, jen za ten svuj predchozi pokus napiste nejaky text a ukoncete </a>. Jo a vynechte ty mezey mezi mensitky a vetsitky a tagem a
Zkuste, prosim. HTML syntaxe je primitivni.
< a href="http://www.hybrid.cz" >
< a href="http://www.hybrid.cz" >
V zatuchlem udoli Vltavy tu fabriku nepostavi. Zde se toci vse
V zatuchlem udoli Vltavy tu fabriku nepostavi. Zde se toci vse kolem ruskych zajmu ropa, plyn a jaderne elektrarny. Nastesti tu mame Tunelcompany HE3DA.
Jek to tak sleduji, na tunel to opravdu
Jek to tak sleduji, na tunel to opravdu nevypadá:
https://www.he3da.com/kopie-de-news
Ja myslel, ze to bude odkaz na fotky jak uz instaluji vyrobni
Ja myslel, ze to bude odkaz na fotky jak uz instaluji vyrobni linky a ono jen dalsi piar.
Já vás (a teď nemyslím jenom Vás osobně) nechápu. To
Já vás (a teď nemyslím jenom Vás osobně) nechápu. To jste fakt tak zabednění? Četl jste to vůbec? Konkrétně: Co se vám nezdá?
Též se přidávám mezi zabedněnce. Nezdá se mi to, že
Též se přidávám mezi zabedněnce. Nezdá se mi to, že dosud nikdo nezveřejnil žádné užitečné parametry HE3DA baterie.
Na konci tohoto clanku jsou vysledky. Mam dojem, ze pred par
Na konci tohoto clanku jsou vysledky. Mam dojem, ze pred par tydny jste je prochazel a vsiml si, ze parametry jsou horsi, nez co obecne He3da deklaruje.
Chlapi, fakt to mám za vás hledat?
Crash test
Měření
Chlapi, fakt to mám za vás hledat?
Crash test
Měření baterie HE3DA 500 Wh
Pulzní měření baterie HE3DA 500 Wh
Pěkné je i to online sledování instalace v Gerlachu: ZDE
S přihlédnutím k tomu, jak a kde to mají rozjeté, to tunel rozhodně není.
Co uznávám je fakt, že web by mohli mít přehlednější…
Diky, to online sledovani je zajimave. Je normalni mit takovy
Diky, to online sledovani je zajimave. Je normalni mit takovy rozdil v napeti mezi clanky? Nemela by se prave nejvic nabijet bateri s nejnizsim napeti a tim by se to cele srovnalo? Nebo tomu vubec nerozumim a melu blbosti?
Těžko říct, většina chodí s teplotou… spíš bych to
Těžko říct, většina chodí s teplotou… spíš bych to tipnul na na ulítlý A/D převodník. Ale kdo ví.
K té instalaci je i VIDEO a říkají tam, že pro nabíjení použili stávající řídící jednotku co tam zbyla po původních olověných článcích. A podle schématu tam nemají žádný balancer, jede to od loňského listopadu?, takže za mě cajk. Klasické lionky už by byly asi po smrti.
Povime si to (a rad si pak posypu hlavu popelem) az bude mozne
Povime si to (a rad si pak posypu hlavu popelem) az bude mozne jedinou z tech jejich baterek koupit a provest na ni nezavisle testy.
Neni vam divne, ze uz asi pred dvema lety s velkou slavou otvirali “fabriku” v Praze (do ted si pamatuji ty videa jak se tam vrtela sem a tam roboticka ruka) a do ted neni mozne koupit jediny kus te jejich baterky? Co tam teda v te Praze celou tu dobu vyrabeji?
Tento test jsem si pročítal už před měsícem, není tam
Tento test jsem si pročítal už před měsícem, není tam nic užitečného.
Užitečné parametry = alespoň Wh/kg, resp. Wh/l. Chci toho tak moc?
Pro vysokoenergetické záložní zdroje lze vycházet z
Pro vysokoenergetické záložní zdroje lze vycházet z parametru 10 kg/kWh a objem cca 3 litry na kWh.
Ale jak jsem říkal, na webu to mají maličko zašité ZDE
Třeba já bych tyto informace bych dal na titulní stránku…
Ještě jsem vyfáral PRODUKTOVÝ LIST
To jsou přeci ale šílené hodnoty, překonané snad 30 let
To jsou přeci ale šílené hodnoty, překonané snad 30 let zpátky. Takže autoprůmysl vůbec a bavíme se tu o potenciálním využití jako stacionární úložiště, kde ale největší roli hraje cena. To mě moc nepřesvědčilo.
Ne. Od začátku vlákna se bavíme o tom, jestli se jedná o
Ne. Od začátku vlákna se bavíme o tom, jestli se jedná o tunel.
A podle toho, co se dá zjistit, to rozhodně nevypadá na to, že někdo shrábne investorské peníze a následně vyčadí někam do Karibiku.
Stran parametrů těžko můžete být arbitrem. Jejich zákazníci, kteří jsou v současné době zároveň i investory, pravděpodobně preferují jiné vlastnosti než vy.
Mně jenom svítí varovná kontrolka, když se někdo moc
Mně jenom svítí varovná kontrolka, když se někdo moc chvástá a tvrdí věci, které nelze splnit ani v nejoptimističtějších snech. A takových věcí je tam hromada. Nebudu se tedy pouštět do spekulací o parametrech, ale dost pochybuji, že jak tvrdí mají technologii daleko převyšující jakoukoli světovou konkurenci. Bylo by OK napsat, že mají skvělé baterie pro stacionární úložiště, ale prostě nechápu, proč tvrdí, že jsou vhodné do elektromobilů, když se 100 Wh/kg opravdu nejsou. A v neposlední řadě třeba tvrzení, jak vybudujou v USA továrnu s roční výrobou 30 GWh + 20 GWh v Evropě, to jako fakt myslí vážně? Vždyť to nezvládla ani Tesla ani čínští giganti jako CATL a zvládne to nějaký Procházka?
Že do toho nacpali peníze investoři ještě nic neznamená. Stonásobek nacpali třeba do Faraday Future a taky je z toho kulový.
Možná se po těch příspěvcích budete divit, ale fakt jim fandím a přeji úspěch a budu nadšený, když to nebude tunel.
Kouknete na tohle video, je to fakt vyzivne, hlavne od
Kouknete na tohle video, je to fakt vyzivne, hlavne od 13minuty a 35vteriny a pak mi napiste jestli skutecne verite, ze to neni cele podvod.
Na me to pusobi jakoze Prochazka je posuk (kterejch je plny svet), kterej veri ze neco vynalezl a ma tu smulu/stesti, ze se trefil do popularniho tematu baterek, takze se na nej prisal mafian jenz z toho hodla neco vytriskat.
Na konci toho vseho bude jeden nakapsovanej mafian a nestastnej Prochazka.
Ale treba se pletu. Byl bych za to moc rad.
1* zajmavý, začínám už teda pochybovat, jde jim to nějak
1* zajmavý, začínám už teda pochybovat, jde jim to nějak ztuha…
Místo uhlí budeme ve sklepech skladovat baterie. Místo
Místo uhlí budeme ve sklepech skladovat baterie. Místo střešní krytiny budeme mít solární krytinu, místo benzínu budeme do aut ládovat elektřinu. Ať mi někdo řekne, že to tak nebude. 🙂
A nebo všechno…
Baterie i s uhlím, solárka na střešní
A nebo všechno…
Baterie i s uhlím, solárka na střešní krytině a do aut ládovat elektřinu i benzín (než přijde vodík:))
…to ale vlastně už máme.
rakušáci (teda aspoň blízko slovenska) požadujú pri
rakušáci (teda aspoň blízko slovenska) požadujú pri novej výstavbe aj komín.
NCM 811 (lithium-nikl-kobalt-mangan) má zdáse budoucnost.
NCM 811 (lithium-nikl-kobalt-mangan) má zdáse budoucnost. 811 značí Nikl 80%, Kobalt 10%, mangan 10%. Omezí se tak potřeba drahého kobaltu.
Kratičkou budoucnost, už se připravuje pomalu NCM 90
zdroj
Kratičkou budoucnost, už se připravuje pomalu NCM 90
zdroj
Jen ať kluci vyrábějí o sto šest. Letošní červen byl
Jen ať kluci vyrábějí o sto šest. Letošní červen byl rekordní pro výrobu z FVE. Od roku 2009 jsem více v žádném jiném měsíci a roce nevyrobil. Jen ať je v budoucnu kam ukládat. 🙂
To mě nakoplo se podívat do svých statistik a nejvíce jsem
To mě nakoplo se podívat do svých statistik a nejvíce jsem vyrobil vloni v květnu – ikdyž jen o pouhé 3kW více 🙂
Já ještě více než letošní červen v
červen
Já ještě více než letošní červen v
červen 2017
červenec 2013
květen 2011
🙂