Plug-in hybrid Chevrolet Volt si v USA připsal 100 000 prodaných kusů. Jako první auto do zásuvky v kterékoliv zemi.
foto: Chevrolet
K dosažení rekordních 100 964 prodaných kusů plug-in hybridu Chevrolet Volt jen v USA přispělo i 2406 aut prodaných za červenec. To je 83% navýšení proti červenci roku 2015 (1380).
Pro srovnání, zatím se v USA prodalo 96 447 elektromobilů Nissan Leaf, čímž se japonský elektromobil dostává na druhou příčku v historických prodejích aut do zásuvky ve Spojených státech.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
GM pracuje na robotickém Chevroletu Volt
Známe cenu nového Chevroletu Volt
Nový Chevrolet Volt: půl roku před uvedením auta už je reklama
Pár zajímavostí: od prodání prvního Voltu v USA s nimi už řidiči najezdili 1,5 mld. km v čistě elektrickém módu. Celkem pak s auty najeli 2,5 mld. km. Tím majitelé Voltů ušetřili 219 milionů litrů benzínu.
Prodejům samozřejmě pomáhá i nová, druhá generace Chevroletu Volt s dojezdem 75 km čistě na elektřinu. Škoda, že Chevrolet utnul model Opel Ampera (přejmenovaný Volt pro Evropu). Pětimístné auto s 18,4kWh baterií by se mohlo líbit i v Evropě. Vrátí se?
jo to slavný 5-ti místný
jo to slavný 5-ti místný auto co stálo mega – at se snad radši na trh nevrací
za milion by som to aj
za milion by som to aj kupil. ale stalo to v 4miestnej verzii 42tis eur, to je hodne cez mega a s obdzenym vyuzitim.
ampera nedavala zmysel.
Europsky Caddilac
druha
Europsky Caddilac
druha generácia Voltu, sa má v Európe predávať už nie ako Opel Ampera, ale ako Cadillac ELR… akurát neviem kedy to bude… a vzhľadom k značke, to bude isto stáť poriadne prachy…
Skôr začínajú byť zaujímavé ojazdené Ampery pomaly…
J
Zdroj?
Kadilak ELR v americe
Zdroj?
Kadilak ELR v americe zařízli.
Nevím, jestli to ještě
Nevím, jestli to ještě pořád platí, ale v Německu se doprodávaly skladové zásoby Ampér na necelé půl mega.
to by som kúpil hned.
Viem
to by som kúpil hned.
Viem ze na mobile.de boli za 15.000 jazdenky so 150.000km, teda ked im koncila zaruka. Ale o skladových autach za tu cen som nič nepočul.
myslím, že bylo jen
myslím, že bylo jen 4-místné, kvůli středovému tunelu s baterkama
To už zájemců o Bolt moc
To už zájemců o Bolt moc dotací nezůstane, když už má Chevy teď vyčerpáno 100 000 dotací z 200 000 ks prodaných aut, pokud to teda vůbec stihnou než Bolt dorazí na trh v pořádnejch počtech v létě 2017.
Tesle nevěřím. Budoucnost
Tesle nevěřím. Budoucnost je vodík, říká Čechoslovák, který prodává luxusní auta hollywoodským hvězdám 😀
https://cdn.meme.am/instances/500x/64720421.jpg
Při té příležitosti
Při té příležitosti bych se mohl podělit o článek co mi před pár dny přistál v G+. Plácají se tam po zádech, jak se vodíková EV pěkně rozvíjí a že jedna japonská „kanalizační“ firma vyrábí vodík pro svojí plničku z bioplynu ale při tom jedním dechem udávají, že sice účtují 11$ za kg, ale náklady na jeho výrobu jsou 100$ na kg. Případně, že v USA i Evropě se většina vodíku k tomuto účelu stejně dělá ze zemního plynu. Takže to vypadá spíš jako slušný potěmkin.
Cisty vidik nie, ale pozrite
Cisty vidik nie, ale pozrite na dnesneho osel(bodka)cz
(nebudem sa registrovat kvoli odkazu…)
Otazka je, ci bude vyroba
Otazka je, ci bude vyroba toho paliva efektivnejsia nez vyroba napr.vodiku elektrolyzov z fotovoltaickych clankov.
Taky vám vychází
Taky vám vychází zpotřeba toho voltu 14,6 litrů na 100km? Nebo je to jen můj chybný výpočet.
Mne to vychazi na 8.76
Mne to vychazi na 8.76 litru/100 km
1 500 000 000 km na
1 500 000 000 km na elektriku
219 000 000 litru
ne porad mi to dava 14 litru na 100 km
To je dle průměrné
To je dle průměrné americké spotřeby. T.j. kdyby si ten člověk místo voltu koupil průměrné americké auto, tak by spotřeboval 14l/100km
„spotřeba“
„spotřeba“