ČEZ ESCO dodá elektromobilní zázemí dealerům Volkswagen, Audi, Seat

redakce - 10 Prosinec 2018

ČEZ ESCO vybaví elektromobilními stanicemi a kompletním elektromobilním zázemím dealery Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy.Skupina ČEZ v současnosti provozuje nejrozsáhlejší síť veřejných dobíjecích stanic pro elektromobily v České republice – vedle více než 70 rychlodobíjecích stanic je řidičům k dispozici i zhruba šedesátka tzv. stanic normálního dobíjení.

Skupina ČEZ v současnosti provozuje nejrozsáhlejší síť veřejných dobíjecích stanic pro elektromobily v České republice – vedle více než 70 rychlodobíjecích stanic je řidičům k dispozici i zhruba šedesátka tzv. stanic normálního dobíjení.
foto: ČEZ

Společnosti ČEZ ESCO a Porsche Česká republika budou spolupracovat na upgrade všech českých dealerství značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy na energeticky efektivnější a elektromobilní. Vyplývá to z Memoranda o spolupráci, které obě strany uzavřely.

ČEZ ESCO v oblasti elektromobility nabízí širokou paletu souvisejících služeb a produktů pro firmy, municipality a kraje. Porsche Česká republika je oficiálním importérem značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy do ČR. Jedním z dodavatelů komplexních řešení pro elektromobilitu u těchto značek bude ČEZ ESCO.

„Počet elektromobilů na evropských silnicích v budoucích letech významně poroste a my se na to intenzivně připravujeme. Jedním z těchto kroků je výstavba nutné infrastruktury u dealerů našich značek. ČEZ ESCO navíc navrhne projekty snižování energetické náročnosti u našich dealerů. Tento krok je plně v souladu s naší dlouhodobou strategií zlepšovat efektivitu a ekologické parametry provozu našich dealerství,“ uvedl Vratislav Strašil, generální ředitel Porsche Česká republika.

„V rámci spolupráce zajistí ČEZ ESCO pro Porsche Česká republika komplexní službu - od návrhu řešení, které splňuje požadované standardy elektromobility definované Porsche ČR, přes odbornou realizaci vybrané varianty, až po provoz těchto řešení. Součástí nabídky bude vždy i návrh technologií pro snižování energetické náročnosti a snižování emisí skleníkových plynů u jednotlivých dealerů, jako např. fotovoltaické instalace, bateriové úložné systémy a další,“ říká Petr Ouška, ředitel úseku VS a komerční objekty.

Společnost ČEZ ESCO v oblasti elektromobility nabízí širokou paletu souvisejících služeb a produktů pro firmy, municipality a kraje. Jde například o návrh a instalaci dobíjecích stanic na klíč, elektrifikaci automobilových flotil, platformy pro dobíjení, včetně IT řešení, pronájmy či prodeje elektromobilů nebo wallboxy a kabely pro dobíjení. Pro samosprávy ČEZ ESCO nabízí realizaci a provoz dobíjecích stanic pro elektrobusy či návrhy konceptu elektromobility pro jednotlivá města a regiony.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Poprosil bych pány z ČEZ ESCO, aby se zašli podívat, jak se to dělá a nevymýšleli kolo. Na zastoupení a jejich dýlera http://carpoint.cz/ v Praze Ruzyni, kde už více než rok mají minimálně 10 Mennekesů hned vedle autosalonu na parkovišti na jednoduchých elegantních sloupcích.
Takže stačí toto plus ještě jedna rychlá nabíječka a je vymalováno. Dále bych trval na pokrytí střechy fotovoltaikou a baterie solidní kapacity do baráku. Plus, pokud to koncernové elektro vozy zvládají, ale nemám takovou informaci, řízení spotřeby vůči výrobě a používání napojených vozidel jako akumulátoru.
Prostě udělejte to prosím pořádně na úrovni, ať se nemusíme za koncern a ČEZ v zahraničí stydět. Dotace jsou na to slušné a v tom objemu bude i zpracování za hubičku. Budeme za to rádi a rádi Vás budeme dávat za vzor a uvádět jako příklad dobré praxe. Děkuji.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejde, nefunguje. Proc by si CEZaci s.ali do hnizda? Jak FVE na strese - od CEZu se bude predrazena elektrina kupovat!!
Je to fsecko jeden velkej megapodvod CEZko, Hrabis a ostatni politicti tajtrlici!
Fuj!

V pravidlech pro zadost dotace pro nabijecku je ze 3 roky nesmi slouzit iako verejna. Tun i kdyz je nevyuzita tak na ni nesmite nabit nekoho jineho nez z firmy

---

Citroen C Zero,Nissan eNV200, Fotovoltaiky 2x30kW
Elektro-skutr-kolobezka-lod-hausboat ostrovni system
Elektrina nejsou jenom uspory. Je to volba, svoboda a zivotni styl. Take byt zodpovednejsi k zivotnimu prostredi.

No, v článku o dotaci není ani slovo. Nicméně neveřejná nabíječka neznamená, že vás tam nepustí nabíjet v případě nouze. Nesmíte z ní dělat veřejnou ve smyslu živnosti (tj. pravidelně za úplatu, jako když máte benz. pumpu). Ta podmínka je v OP PIK proto , že pokud chcete provozovat veřejnou stanici, tak by se to krylo s dotacemi určené pro dopravní stavby (dotace se nesmí překrývat).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak to se konecne kolem Plzne + - 70 km konecne dockame nabijecek ale zati mam hybrid ;)

+- 70 km určitě ne. Dealerství jsou prakticky jen v Plzni a hlavně je to příprava, aby dealer měl kde nabíjet předváděcí vozy a vozy předané do servisu. Takže silně pochybuji, že Vás někdo nabije, když tam přijedete. Odkážou Vás na nabíjení zdarma u Kauflandu (jak v Area Bory, tak na Roudné), které je v krátkém dosahu ode všech dealerů v Plzni.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

super, kazda nabijacka sa pocita :)

Když nebude veřejná, tak se nepočítá. :-/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tyhle soukromé jsou mega důležité, jinak by zasekali veřejné nabíječky kolem.

Těžko. Už vidím, jak ztrácí čas svých zaměstnanců, aby rozváželi a sváželi auta z okolních nabíječek... jak rozváží auta zákazníků po Kauflandech, aby tam přes noc nechali auta nabít...
Jinak já jsem si na dvoře také postavil nabíječku, uděláme z toho článek? :-) Protože to je určitě také megadůležité... :-)

Je to důležité hlavně pro ně, aby mohli vůbec mít EV v nabídce a operovat s nimi, pro nás ostatní to nemá vliv na nic. Nebudou mít nabíječky --> nebudou mít EV v nabídce a nebudou s nimi pracovat (na obsazenost veřejných nabíječek v okolí to nebude mít vliv). Budou pracovat s EV --> musí mít svoje nabíječky (na obsazenost veřejných nabíječek v okolí to nemá žádný vliv).

Obrázek uživatele Radovan

Divil byste se, i takoví blbouni jsou mezi námi. Dáme jídlo cz pravidelně svými elektromobily okupuje veřejné nabíječky, podle zpráv z Prahy. Protože u nich chytrá hlava vymyslela, že auta parkují rozvozci doma (na veřejných parkovištích, jak je u nás s firemními vozy zvykem), kde nabíjet nemohou. Pak je ráno vozí na rychlonabíječky. Místo aby v rámci nakládky neustále rychlonabíjeli u svého baráku a pak to přes noc nechali u téhož baráku na obyčejné zásuvce a byli ráno plní. Prostě jako v pohádce Mrazík říká dědeček Hříbeček: "Nic jsi nepochopil Ivánku, nic jsi nepochopil..."

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

To je trochu jiná situace.
Tady se bavíme o dealerech/servisech aut. Už vidím, jak vysvětlují zákazníkovi, že jeho auto místo aby parkovalo u dealera, tak ho na noc postavili ke Kauflandu, kde ho nějaký kretén může v klidu poškodit nebo vykrást.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupAmper 2019