Česká firma Olife Source buduje v Česku další síť nabíječek

Jan Horčík - 25 Září 2017

Český start-up Olife Source uvádí na trh 
bateriová úložiště pro domácnosti. Kromě toho připravuje také stavbu rozsáhlé sítě nabíjecích stanic pro elektromobily.auto Petr Dvořák Olife ENergy Source nabíjecí stanice pro elektromobily

Petr Dvořák u nové nabíjecí stanice společnosti Olife Source, jimiž chce pokrýt celou Českou republiku
foto: Hybrid.cz

Olife bateriové úložiště je podle tiskové zprávy "efektivním řešením pro domácí fotovoltaické elektrárny". Většinu spotřeby elektrické energie si díky němu může každá domácnost pokrýt sama.

"Naše společnost zajistí kompletní instalaci 
a zprovoznění celého systému. Dále každému zákazníkovi pomůžeme se získáním dotace až 150 000 korun z programu Nová zelená úsporám," píše se v tiskovce. Úspora elektřiny je údajně až 80 %.

Protože Olife Source má ambici stát se rozhodujícím hráčem při řešení některých otázek obnovitelných zdrojů energie v České republice, tak kromě bateriových úložišť pro domácnosti buduje i síť nabíjecích stanic pro elektromobily a dodává speciální lithiová energetická úložiště pro lodě.

Olife Box - nástěnná nabíjecí stanice společnosti Olife Source

Olife Box - nástěnná domácí baterie společnosti Olife Source
foto: Olife

Olife vyvíjí vlastní nabíjecí stanice. Na veletrhu For Arch 2017 v pražských Letňanech aktuálně prezentovala nabíječku OlifeEnergy AC vybavenou dvěma konektory (Typ 1 - Yazaki, Typ 2 - Mennekess) a s max. výkonem 22 kW umožňující duální provoz.

Ve vývoji je pak ještě rychlonabíječka OlifeEnergy DC s pistolemi CHAdeMO a CCS a výkonem 50 kW. Firma má ambice pokrýt rovnoměrně celou Českou republiku, což by mělo znamenat až kolem 250 nabíjecích stanic!

Zároveň chce umožnit jednorázové nabití a přímou platbu kartou a nabíjení bez nutnosti registrace a poskytování osobních údajů. Spuštění testovacího provozu by mělo proběhnout ve čtvrtém čtvrtletí 2017.

Jedním z hlavních investorů, představitelem společnosti a předsedou dozorčí rady Olife Source je Ing. Petr Žaluda. Vývojářský tým vede Miroslav Vejman, tým site planningu pak Petr Dvořák. Oba dříve pracovali ve společnosti GWL Power.

tisková zpráva, vlastní
Zpět na HybridPřidat komentář

Žaluda chce zase další dotace. Prej investor. >:-(((

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Jan_Vejbor

Petře, přeji Ti mnoho úspěchů, zkušenosti s plánováním a instalacemi nových technologií máš bohaté! ;) Honza

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

youtube.com/watch?v=ORAm16i1gu0

youtube.com/watch?v=0aoGoU9WUmI

paaaaráááádaaaaa :))

Petr Zaluda, byvaly sef Ceskych drah. Dostal zlatoplatinovy padak. Pak dostal dotaci 100 milionu Kc na bezolovene baterie do auta. A nic. Tak uvidime jak dopadne toto.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no a co je teda s těma baterkama?

ekonomika.idnes.cz/dotace-100-milionu-zaludovi-dcc-/ekonomika.aspx?c=A151019_094341_ekonomika_chrs

olife-energy.com

No prave, nic se nedeje. Tech 100 milionu Kc uz asi nikdo nikdy neuvidi. Bateriove clanky vyrabet nebude, nic prevratneho vynalezat take netreba, takove baterky se davno prodavaji.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

je to parádní podnikání v Čechčiji žejo vemeš dotaci chvíli děláš že něco děláš pak že to nejde a deš si posvým i s dotacej :) Anebo ta vo Chroustoj slyšels, proste firma šlape tak syspeš do harantů pak to nejde tak vyhlásíš chrach, na pohledávky investorů nic nezbyde tak řekneš sory jako riziko investice a deš si po svým. Parádakapytalizmuc v Čégi hej ;)

Obrázek uživatele honza.t

250 nabíjecích stanic . To je Ambiciozní cíl .
V Porovnání ČEZ byl zatím schopen za několik let zprovoznit
27 rychlonabíjecích stojanů DC a 50 nabíjecích zásuvek AC
http://www.elektromobilita.cz/cs/mapa-dobijecich-stanic.html
Většinu bude zajímat Jak to bude s placením . Jestli bude možné platit bankovní kartou Přímo u stojanu, nebo bude nutná přihlašovací Čipová karta a registrace do Clubu nebo obojí ?
Můj osobní názor je, že by na stojanech měla být umístěna i zásuvka 230V .
Jsou takoví kterým 230 V s proudem do <16A Stačí.
Prosííím nezapomínejte na Ně.
https://www.youtube.com/watch?v=m0o5dnN22q4

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo stačí to možná tak cigosum.

Obrázek uživatele Josef.

Stačila by zásuvka 230V/32A a je to stejné jako Mennekes.

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

výborně !! tvrdě do těch fosilních dízlprasat :)))) ránama nešetřit

Další tři města nechtějí stará auta v centru. Zvažují, že jim omezí vjezd

ekonomika.idnes.cz/cesko-emise-nizkoemisni-zony-ministerstvo-zivotniho-prostredi-praha-1z6-/ekonomika.aspx?c=A170924_163852_ekonomika_lre

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Další tři města nechtějí stará auta v centru. Zvažují, že jim omezí vjezd

ekonomika.idnes.cz/cesko-emise-nizkoemisni-zony-ministerstvo-zivotniho-prostredi-praha-1z6-/ekonomika.aspx?c=A170924_163852_ekonomika_lre

... to aby to šlo i na titulku ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

54 německých měst již zakázalo vjezd starším vozidlům !!

V ČR k tomu nenašel odvahu Vsetín, Kopřivnice, Frýdek-Místek, Brno, Písek a Ostrava

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"1000x opakovaná zatímnepravda se pak stává pravdou" : J. Goebbels

"Nepřítel mého nepřítele je můj přítel" Avraham Stern

:)))))))))))))))))))))))

Obrázek uživatele Ourel

off. Jak ses ptal nedavno na ten SEG, tady je vice info v CZ:

https://segmagnetics.com/cs

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jo dík prostuduju. Nevis náhodou jestli by se daly takovýdle a podobný magnetický věcičky vidět někde v ČR na výstavě třeba??

Obrázek uživatele Ourel

V CR moc ne, ale treba Muamar Yildiz se svym magnetickym motorem obcas objizdi nektere vystavy v Evrope, zname je jeho video z Genevy.

https://www.youtube.com/watch?v=CDpKqdcDDrQ

Dobry je i kanal Orena Gertela z Izraele.

https://www.youtube.com/user/OrnithopterRobot

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hlavne at to zase vse zacnou stavet v praze a okoli ....to se pak chovaj ještě vic na xovno nez CEZ

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nebojte, bude to opravdu celoplošně celá ČR. Viděl jsem jejich mapu. Už jich je 70 v realizaci. Bude to jako "parní válec" ...

Uz to nehul

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

UKAŽ MAPU? pak uvěříme jinak to jsou keci :)

Mapu ti namaluje každej předškolák za 5 vteřin :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele ozana

Spíše, prozraď alespoň 10 probíhajících realizací a pak uvěříme.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

Jsem v tom také skeptik. Mohly by tomu pomoci opravdu velké peníze. Většina obchodních center při jednáních o nabíjení prohlásila klasicky - pronajměte si místo, nainstalujte si to a pak nám budete pravidelně platiti za to, že můžete u nás prodávat elektřinu do aut. Páč jich k nám jezdí hodně.
Ovšem pokud nová firma myslí nabíjením zásuvky Mennekes, pak rozvodná deska s 400V 32A, 400V 16A a obvykle 2x 230V 16A visí prakticky v každých podzemních a nadzemních garážích. Stačí jen trochu hledat. A 250 míst můžete mít i v jednom větším městě.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 54 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Byl jsem tam=vystaviste a říkali cenu za 1kw/h, kterou nikdo na trhu nedava, ani vyrobce, ze by vyrabeli levnej jak ostatni nebo jenom kecy podvodniku, ktery predrazi to okolo, ale "1kwh mi prodaji za polovinu"...

Obrázek uživatele Josef.

Supercharger chce "jen" 5 Kč/kWh, pouze se tam nesmí po nabíjení nechat auto stát, to je pak nejdražší parkování na světě. Časem se ceny usadí při větší konkurenci, pak se bude řešit opět spotřeba aut, on je rozdíl jezdit za 24 kWh/100km, nebo za 16 kWh/100km

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

Obrázek uživatele ozana

Myslím, že cenou za 1kWh narážel Anonym na bateriové úložiště.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Tak at to nedopadne jako Trend Charge nebo co to bylo jak tu kdysi delali humbuk ze postavi hafo nabijecek a prd z toho

Obrázek uživatele ozana

Bohužel asi dopadne.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Kdyz jsem to cetl poprve, tak jsem si rikal "Ludek Zalud z vutbr, bezva", ale druhe cteni me vyvedlo z omylu...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

S Žaludou a na něj už desetiletí napojenou teplou vykrádačskou mafií určitě dopadne.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
185.66.36.26