Společnost Bollinger Motors z Michiganu představila své elektrické trucky Bollinger B1 a B2. Vypadají, jako by přijely z 90. let.
foto: Bollinger
Pokud máte rádi auta s ostře řezanými hranami bez špetky důrazu na aerodynamiku, které se už dnes jen tak nevidí, bude pravděpodobně Bollinger B1 a B2 něco pro vás.
foto: Bollinger
Verze B1 a B2 se liší jen tím, že v prvním případě jde o verzi pro pasažéry a ve druhém o pick-up s nákladním prostorem. Jinak jsou specifikace stejné:
– dva elektromotory, max. výkon 457 kW
– zrychlení 0-100 km/h během asi 4,6 sekundy
– max. rychlost 160 km/h
– dvojstupňová převodovka
– 120kWh baterie
– tažné zařízení až 3,5 tuny
foto: Bollinger
Zatím není jasné kdy ani za kolik chce auta Bollinger začít prodávat. Do výroby už se prý ale blíží kvapem. Takže možná příští rok? Ostatně, konkurence nespí!
No,je to zajímavé!
Na vzhledu moc u takového auta
No,je to zajímavé!
Na vzhledu moc u takového auta nesejde,je to něco jako Hummer.
Bral bych jej,ale obávám se,že to bude jenom pro vyvolené.
Za dům dám klidně 2 – 3 mil.ale za auto?
Zrovna jsme koupili druhého Igniska 4×4 za 70 000,- bude vyžadovat opravy za 15-20 tisíc a zas na pár let dáme prostor vyvoleným na koupi nového el.4×4,no a za 8-10 let to možná bude parkovat u nás na kopci a né ve městě u vily.
Jo a manželka zrovna hodnotila vzhled na auto z Minecraftu.
Mám nezávazně už nějakou dobu objednáno, tak mi od nich
Mám nezávazně už nějakou dobu objednáno, tak mi od nich chodí různé zprávičky. Ale kdy bude a za kolik v nich není 🙂
Jako náhrada Ionu to bude fajn!
Jako náhrada Ionu to bude fajn!
To ne. Ion se do lesa a na pole nehodí. Tohle je doma právě
To ne. Ion se do lesa a na pole nehodí. Tohle je doma právě tam.
Doted jsem byl presvedcen, ze na pole a do lesa se nejlepe
Doted jsem byl presvedcen, ze na pole a do lesa se nejlepe hodi traktor. 🙂
Mimochodem, na vlne elektromobility by se mohl zviditelnit Zetor, kdyz bys kocil za Rimacem na radu a nabidl by aspon jeden na elektricky pohon. Kazdy zemedelec potrerbuje i traktor na pricmrndavani, ktery potrebuje max 20 % vykonu, takze mit traktor s 200 kWh baterkou, vykon 100 kW, 3 elektromotory, se silnou palubni nabijeckou (minimalne 3 x 32 A) by byla fantazie.
Navic pkud by byla moznost pripojit (do predni ci zadni hydrauliky) pridavna baterka…
Do Zetoru jsem psal už 13.09.2013 – Ohledně vývoje traktoru
Do Zetoru jsem psal už 13.09.2013 – Ohledně vývoje traktoru s elektrickým pohonem? Odpověď z 16.09.2013 – Firma Zetor Tractors v současnosti pracuje na několika rozvojových projektech, jejich přesný obsah Vám z pochopitelných důvodů nemůžeme sdělil. Můžeme snad pouze uvést, že elektrický pohon nezůstal zcela mimo naši pozornost tak, jako u mnoha konkurenčních firem.
Asi nam nezbyde nic jineho, nez ze zalozme vlastni traktorku.
Asi nam nezbyde nic jineho, nez ze zalozme vlastni traktorku. 🙂 Od Zetoru budeme brat podvozek s karoserii, z Ciny baterky, smontujeme battery pack, nekde splasime motory, doresime kompresor, hydrauliku, nahon. Vymyslime pridavne baterie (traktory stejne pouzivaji casto zavazi) a wallbox 🙂 Verim, ze je zde spousta schopnych lidi, z ebychom udelali dobry stroj.
Jeste poprosim Runnera42, aby udelal prvotni investici, nez se rozjedeme a zacneme na sebe vydelavat (po vzoru Tesly nikdy 😀 ) 🙂
Zetor vám nedá nic, Zetor krachuje.
Zetor vám nedá nic, Zetor krachuje.
Tak fabriku bychom meli 😀
Tak fabriku bychom meli 😀
Me by tedy jen zajimalo jestli si to koupi pan Kuk? Ten rozumi
Me by tedy jen zajimalo jestli si to koupi pan Kuk? Ten rozumi vsemu a tak by to mohl otestovat.
Proč si tak naivní?
Proč si tak naivní?
Auto pro drsňáky. To je ale stupidní termín.
Auto pro drsňáky. To je ale stupidní termín.