BMW má dnes v nabídce jediný plně elektrický model, a to BMW i3. To se má ale už během několika následujících let změnit díky modelům jako BMW iX3, BMW i4 a BMW iNext.
BMW staví svůj model iNext na letitých zkušenostech s elektrickým pohonem nejen svého elektromobilu BMW i3, ale také plejády plug-in hybridů.
foto: BMW
foto: BMW
Elektromobil BMW iNext bude plně elektrický crossover, který chce soutěžit o své místo s vozy typu Kia e-Niro, Hyundai Kona Electric či Tesla Model Y.
Zástupci BMW v minulosti v souvislosti s iNext mluvili o těžko uvěřitelném dojezdu až 700 km. Žádné další specifikace zatím známy nejsou.
Auto totiž nepůjde na trh dřív, než v roce 2021. Prozatím se pilně pracuje na prototypech, kterých má být celkem až 100. Vyrábět se bude v továrně Dingolfing v Německu.
tisková zpráva
ano BMW má dnes v nabídce stále pouze jediný plně
ano BMW má dnes v nabídce stále pouze jediný plně elektrický model, a to BMW i3 2013 ;)…
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/bmw-i3/
bude tak vych(caně)ytrale vyrobeno že nejenže si doma už
bude tak vych(caně)ytrale vyrobeno že nejenže si doma už ani štavu do vostřikovače nedolejete ale ani ten nejtek nevyklepete :))))
https://www.novinky.cz/auto/clanek/bmw-poodhaluje-sve-elektricke-suv-ve-vyrobe-pouzije-inovativni-postupy-40293952
ps: viděli ste tam taky tu mrkající bloncku?? :)))))
iNext by mohlo být moje další auto, vypadá to pěkně.
iNext by mohlo být moje další auto, vypadá to pěkně. Takže auto bych měl, ale uvidím, jak se posune infrastruktura nabíjení, to bude pro mne omezující prvek.
„nepůjde na trh dřív, než v roce 2021“
„nepůjde na trh dřív, než v roce 2021“
a srrr na
a srrr na bmv…
http://www.hybrid.cz/bmw-40-let-elektromobilu-ktere-jste-si-nemohli-koupit
…lepší je česká elektromazda :))
Sbohem Wankelu! Čech přestavěl Mazdu RX-8 na elektromobil
https://www.garaz.cz/clanek/sbohem-wankelu-cech-prestavel-mazdu-rx-8-na-elektromobil-21002379
Odpurci EV pouzivaji nizke prodeje EV jako kriterium nezajmu
Odpurci EV pouzivaji nizke prodeje EV jako kriterium nezajmu ze strany zakazniku. Kdyz se podivame na pocet vsech ruznych modelu spalovaku a EV, tak uvidime obrovsky uspech elektromobilu. Tisice az desetitisice spalovacich modelu maji relativne male prodeje oproti mozna 100 plne elektrickym modelum celosvetove. Kdyby se vyrabelo tolik modelu EV, tak by prodeje byly mnohonasobne vyssi. Dnes se da koupit jen omezeny sortiment. Napriklad elektricke kombi neexistuje. A ty ostatni take nepatri do nejpopularnejsi kategorie. Proste to nechteji vyrabet.
To není o tom, že to nechtějí vyrábět, ale EV je
To není o tom, že to nechtějí vyrábět, ale EV je nákladnější, dražší a tudíž není tak ziskové.
Ale pravda je, že portfolio EV je oproti spalovákům tristní, teď se to rozjíždí, odhaduji, že kolem 2025 bude výběr variant a typů srovnatelný.
Pri tak nizke produkci kterou si automobilky samy naplanovaly
Pri tak nizke produkci kterou si automobilky samy naplanovaly jsou ceny samozrejme vysoke. Vyvojove naklady se rozdeli na malo kusu.
Jak vidíme u Tesly tak ani zvýšení výroby neznamená
Jak vidíme u Tesly tak ani zvýšení výroby neznamená výrazný pokles ceny…a ve finále ani zisk.
Ty vidíš? :))))
Ty vidíš? :))))
Ja taky vidim. Tesla jen polyka penize. Je to otesanek.
Ja taky vidim. Tesla jen polyka penize. Je to otesanek.
Ty si naivní jak daleko vidíš. Přestaň si hrát na
Ty si naivní jak daleko vidíš. Přestaň si hrát na ekonomickýho experta a radši zůstaň u pohádek.
Trošku nadhledu… Jsou to velice dobře spolykane
Trošku nadhledu… Jsou to velice dobře spolykane peníze…. Nebo raději polykání peněz armádami? Státní byrokracii? Nenazranymi miliardářami?
Elon je zatím ještě nedoceněný, jednou bude v učebnicích po boku Nikoly….
Je to tak, s odstavcem o něm se v této učebnici už
Je to tak, s odstavcem o něm se v této učebnici už počítá.
https://knihy.abz.cz/prodej/kriminologie
Kapitola hospodářská kriminalita, podtitulek Stříhání ovcí
Zlý člověče, ty kromě elektřiny nemáš rád i Elona?
Zlý člověče, ty kromě elektřiny nemáš rád i Elona? Styď se… Srovnávat Elona např s Viktorem nebo Radovanem může jen závistivy zlý člověk… Ale neztracej hlavu, každá negativní energie teda i ta tvoje se dá transformovat na pozitivní… Tvůj čas ještě přijde
Ó děkuji ti bratře za zasetí seménka naděje, snad jednou
Ó děkuji ti bratře za zasetí seménka naděje, snad jednou v mé duši vyklíčí a přinese plod krásný, jež cesta pravá jest, cesta ta jediná ke spasení, jak káže náš prorok a spasitel. Elon s tebou.
Rádo se stalo… Jen to semínko nezapomeň zalévat láskou
Rádo se stalo… Jen to semínko nezapomeň zalévat láskou a dobrými činny
Ó děkuji ti bratře za radu, hned tak učiním a prvním
Ó děkuji ti bratře za radu, hned tak učiním a prvním dobrým činem se snad zalíbím. Tedy věz, že činy se píše s jediným N, neb činny se dvěmi, až se to stydím vyslovit, bych neurazil spasitele našeho velkého Elona, znamená malá roztomilá čubka. Elon s tebou bratře.
A TM3 za cenu shora atakující evropské elektromobily „za
A TM3 za cenu shora atakující evropské elektromobily „za milion“ je tedy podle vás co?
To ale vůbec není pravda. Průměrné ceny Tesel po
To ale vůbec není pravda. Průměrné ceny Tesel po kvartálech za posledních 2,5 roku:
2017: $91 470,6 | $103 899,3 | $90 476,7 | $90 247,6
2018: $91 186,4 | $82 360,7 | $72 799,4 | $69 715,8
2019: $59 108,9 | $56 382,3
průměrné ceny jsou zavádějící, ze začátku se
průměrné ceny jsou zavádějící, ze začátku se prodávaly modely v dražších specifikacích a postupně se do výroby dostávali levnější varianty a proto průměrná cena jde dolů, ale chtělo by to cenu konkrétního modelu v roce 2017 a v roce 2019
Naopak pokles ceny jednoho konkrétního modelu je
Naopak pokles ceny jednoho konkrétního modelu je zavádějící (i když k těm také docházelo), důležitější je pokles průměrné ceny potřebné pro zisk a tam se Tesla dostala ze 110+ tisíc dolarů v roce 2017 na 61 tisíc dolarů v posledním kvartálu, takže tam jistě pokrok způsobený zvýšenou výrobou je a ne naopak, jak tvrdí hybrid6 výše.
Ne to právě že ne, pouze na konkrétním modelu ve stejné
Ne to právě že ne, pouze na konkrétním modelu ve stejné specifikaci a výbavě bude patrné zda došlo ke zlevnění, nebo ne. Když něco zprůměrujete tak to pouze zkreslíte, častá finta snad všech automobilek. To jsou ty Vaše statistiky pořád. Pokud sníží cenu díky nižší výbavě tak to nemá s objemem výroby nic společného. Právě pokud nyní dokáží ten stejný model udělat levněji, tak je pravděpodobné, že je to díky zvýšenému množství, nebo lepší efektivitě, ale také nemusí, u Tesly bych spíš řekl, že snížení ceny dosáhly odrbáním kvality co to šlo, vzhledem k jejich příšerné kvalitě lakování vozů je to i dost pravděpodobné.
Zase smíchané hrušky a jablka, statistika k ničemu.
Zase smíchané hrušky a jablka, statistika k ničemu.
U EV jsou zvýšené náklady hlavně díky bateriím, a tady
U EV jsou zvýšené náklady hlavně díky bateriím, a tady se to většími seriemi nezachrání.
To není bateriemi. Vstupní náklady vyšší o 100 000
To není bateriemi. Vstupní náklady vyšší o 100 000 neobhájí výstupní cenu vyšší o 400 000
lžeš, nebo nevíš nebo nerozumíš, co jsou to „fixní
lžeš, nebo nevíš nebo nerozumíš, co jsou to „fixní náklady“ 🙂
kdyby to chtěli vyrábět, tak už to vyrábí a hlavně jsou všude nabíječky (krom Tesly)… důkaz je, že lidi o to mají zájem = Tesla během pár let ovládá své kategorie vozů (bez ohledu na palivo) v uSSa i SS EU
Docela by se mi tu hodilo tlačítko blokace, abych nemusel
Docela by se mi tu hodilo tlačítko blokace, abych nemusel číst ty tvoje slinty.
to víš, neznalí a nevzdělaní neradi vidí fakta a že je
to víš, neznalí a nevzdělaní neradi vidí fakta a že je většina chytřejší a inteligentnější 🙂
proti argumenty proti uvedeným faktům tedy opět nedáš, že 🙂
Já si prostě myslím že i trollit se musí umět. 🙂
Já si prostě myslím že i trollit se musí umět. 🙂
ano, toho jsi důkazem ty, tedy ti, co jen žvatlají
ano, toho jsi důkazem ty, tedy ti, co jen žvatlají „názory“ bez faktů či jasných statistik 🙂
Určitě Jenjo
Určitě Jenjo
jakou kategorii ovládá prosím tě? 😀 možná tak kategorii
jakou kategorii ovládá prosím tě? 😀 možná tak kategorii se sráčskou kvalitou v ceně nad jeden milion 😀
tak toto je právě ukázkový, podřadný troll, je třeba
tak toto je právě ukázkový, podřadný troll, je třeba ban takových méněcenných lidí, kteří jen škodí 🙂
„Tesla Model S = 37% of Large Luxury Car Sales in 2018 in USA*“
https://is.gd/J1cuS2
v EU také ovládá, stačí hledat, ale to pro podřadné trolly samozřejmě neplatí 🙂
No v USA mají trochu jinou představu o Luxury Car 😀
No v USA mají trochu jinou představu o Luxury Car 😀 zařadili Teslu někam kam rozhodně nepatří a i tam postupně prodeje slábnou
a v evropě boduje max. v zemích kde mají EV mohutný doping v podobě dotací jinak je to bída s nouzí
když dostanu fakta, co vyvrátí můj „mozek“, tak napadnu
když dostanu fakta, co vyvrátí můj „mozek“, tak napadnu nejlépe zdroj , definici i vlastně celý svět, že, troubo? 🙂
Jaký fakta? to jsou jen bláboly, kterým ty věříš. Ty
Jaký fakta? to jsou jen bláboly, kterým ty věříš. Ty tvá fakta si stanoví kdo chce kdy chce, to je statistika prostě, zadám parametry tak aby mi vyšlo to co se mi libí a pak s tím mávám a dělám reklamu 😀
nekrmit 🙂
nekrmit 🙂
V Nemecku je ten vas „doping“ zanedbatelny. Od statu dostanete
V Nemecku je ten vas „doping“ zanedbatelny. Od statu dostanete na BEV usmolenych 2.000 EUR. Ta druha pulka je od vyrobce. Kdyz si koupite spalovak, tak dostanete mnohem vetsi slevu.
No proto také v německu je prodej Tesly bída s nouzí 😀
No proto také v německu je prodej Tesly bída s nouzí 😀 Tesla boduje pouze ve státech jako je Norsko ale to je tak malý trh, že finální čísla nejsou nijak závratná
Podívejte se na Ioniq – to je zářný příklad.
Jedna
Podívejte se na Ioniq – to je zářný příklad.
Jedna platforma jedno auto – proč je BEV nejdražší a která z variant má nejvíce prodaných kusů? Pořád je BEV od PHEV o 100 000 na startu dražší (klasický hybrid už tam cenu nemá), kde je ta proklamovaná jednodušší technologie a tím i logicky nižší cena?
Když tohle vidím, šel bych do PHEV – proč? Je levnější, bezemisně město obslouží a nelimituje mě v dojezdu s hledáním nabíječky a čekání u ní, benzínek je hafo
není levnější, po 300 tis. km na servisech (vyšší
není levnější, po 300 tis. km na servisech (vyšší poruchovost důležitých součástek) a palivu je i Tesla levnější :),
Proč myslíš, že si bohatší taxikáři pořizují Tesly? Ne jen kvůli SC zdarma 😉
tedy nepravda 🙂
První zákazníci mění auto po 5 letech/ 100 000 km, co
První zákazníci mění auto po 5 letech/ 100 000 km, co přijde dřív…statistika…
Taxikáři jsou specifická oblast…to bych sem vůbec nemlel…hlavně když všude čtu a vidím kvalitu provedení Tesel…
A mimochodem těch 100 000 Kč je přímo ze stránek výrobce..takže zase bych nepletl TCO na vzdálenost a pořizovací cenu, dokud je auto v záruce, tak mě spousta věcí netankuje.. takže trošku souvislosti, než křičím nepravda…
Takže to je tvá logika, vyrábět auta jen pro první
Takže to je tvá logika, vyrábět auta jen pro první majitele? Koukám, že s tvým mozkem si korporace dělají, co chtějí 😀
To už ani nechápeš, že pak by i ti první majitelé mohli své ojeté prodat auto dráž, kdyby bylo kvalitnější, což např. Tesla v průměru je?
https://is.gd/8dcDeZ
Jen se podívej na BMW X6, jak jen po 100 tis. km padá cena na půlku hodnoty, což u Tesly není ani omylem, prober se, hochu 🙂
Takže trochu souvislosti, než píšu dětské hlouposti bez základních znalostí či jednoduché logiky 🙂
Píšu, že je to moje logika? Ne, Konstatuju fakt, který je
Píšu, že je to moje logika? Ne, Konstatuju fakt, který je – většinu aut si kupují společnosti, co je mají v účetnictví, skončí odpisy = mění auto
Tesla? Co to je? Jo už vím, výrobce elektronek z Rožnova pod Radhoštěm, ty byly dobrý, to používal i Marshall….
Mimochodem váš svět evidentně neznám, můžete sem hodit inzeráty Tesly S,X,3 s nájezdem 100 tis km, co má větší cenu než nová? Rád bych se poučil – a prosím konkrétní odkazy..
a které auto má záruku 300t km ? tudíž servis zdarma ND
a které auto má záruku 300t km ? tudíž servis zdarma ND zdarma ?
Máme doma jedno PHEV a můžu doporučit. Jak píšete, v
Máme doma jedno PHEV a můžu doporučit. Jak píšete, v městě to jezdí jako EV a mimo města nemáte problém s nabíjením (hledání, čas).
Jsem z Prahy a například tady na elektriku ujede 40km (nyní s klima). Motor to zapne jen do Barrandovského kopce pokud přidáte víc plyn, jinak full EV i na automatický mód. Přepínání EV-spalovák vůbec není poznat, jen jsou jinak nastavený brzdy, asi aby byl plynulý přechod od brždění rekuperací, tak je nástup méně ostrý než u plného spalováku, ale jde jen o zvyk.
Moje babička vždycky říkala: Kdyby byli v ***** ryby,
Moje babička vždycky říkala: Kdyby byli v ***** ryby, nemusely by být rybníky.
Zajimave, jak se da se statistikou hybat. Pravda je takova, ze
Zajimave, jak se da se statistikou hybat. Pravda je takova, ze prodeje EV aut jsou naprosto minimalni az bych rekl zoufale.Kdyby nebyly v nekterych zemich dotace na tyto auta nebo by nebyly financne penalizovany spalovaci auta oproti EV. Prodeje by byly jeste vyrazne nizsi, da se rici zanedbatelne.
Vyrazne vyssi prodeje EV aut lze ocekat, az vyrazne klesnou ceny +- 10% na uroven spalovacich aut a zlepsi se infrastruktura dobijecek,zrychli nabijeni aut. Tezko ocekavat kdyz mala EV jebka stoji 800litru, ze budou nake prevratne prodeje.
Vetsina lidi to ma v hlave jeste v poradku.
Je to tak. EV jsou zatim proste moc drahy. Plus spousta
Je to tak. EV jsou zatim proste moc drahy. Plus spousta dalsich nevyhod, videno ocima prumerneho obcana.
2x kapitán Obvious si zase vylejvá srdíčko. Voda je
2x kapitán Obvious si zase vylejvá srdíčko. Voda je mokrá, v zimě je zima a houno smrdí. Svět je jedno velký dobrodržství. 😀
Dobry den.
Dobry den.
Dobře napsáno.
Proto lidé, co se poučili z historie, s
Dobře napsáno.
Proto lidé, co se poučili z historie, s obavami sledují dění v Německu a jeho přechod k centrálně řízenému hospodářství, které se možná projeví i v automobilovém průmyslu v přechodu z tržního na dotační/rozpočtový, tedy defacto se bude jednat o formu zestátnění.
Ale lidé budou nadšeni z „polovičních“ cen EV (za peníze z daní a výnosů z kolonií).
No, fakt je ze komunismu v.2 bych se dozit nechtel, jednou mi
No, fakt je ze komunismu v.2 bych se dozit nechtel, jednou mi to stacilo.Ale je k tomu nakroceno a obavam se ze dost lidi treba v ramci boje za lepsi klima skousne lecos.
Brebto, skutečný komunismus jsi ještě nezažil….
Brebto, skutečný komunismus jsi ještě nezažil….
Však taky napsal v.2 a ne v.Skutečný.
Napoprvé se to
Však taky napsal v.2 a ne v.Skutečný.
Napoprvé se to nepovedlo, kde je záruka že se to povede na druhý pokus?
Aby to nebylo matoucí tak bych ale zvolil přesnější:
Komunismus 0.2 beta 😉
Zase stejná krabice jako E-tron :(.
Zase stejná krabice jako E-tron :(.
E-Tron ma super jednu vec, a to ze nabiji porad stejne rychle,
E-Tron ma super jednu vec, a to ze nabiji porad stejne rychle, 150kW.
Vim ze je to sufferem v baterii atd. ale super je na tom to ze je to rychly a nemusie pocitat na kolik musite vybit baterii jako u Tesly a by se nabijelo rychle. Kdyby nezral i travu u silnice, bylo by to dobry auticko.
e-tron má i jiné vychytávky, např. rekuperaci má trochu
e-tron má i jiné vychytávky, např. rekuperaci má trochu jinou něž ostatní EV, v některých testech vychází spotřeba větší, ale to jsou testy kde je zkoušena ve velké míře dynamika, celkové hranice auta a podvozku, v běžném provozu a při naučení se jízdy s tímto autem a s touto rekuperací to není zase tak strašný, dá se v pohodě jezdit max. do 25 kWh s rychlým dobíjením a praktičností jde o jedno z nejlepších EV na trhu a na to že jde o první EV od této značky, tak je to víc než slušný
Chce to víc nadhledu. EV s takovou spotřebou zkrátka není
Chce to víc nadhledu. EV s takovou spotřebou zkrátka není k ničemu. Chci jezdit za 11 a ne za 25.
No chce to právě víc nadhledu no, což u tebe trochu
No chce to právě víc nadhledu no, což u tebe trochu postrádám, s velkým SUV za 11 je opravdu reálné 😀 se prober
Mě šlo v první řadě o to, že E-tron je obrovský auto a
Mě šlo v první řadě o to, že E-tron je obrovský auto a přitom prostor uvnitř fakt hrůza. Nákladový prostor kufru šíleně vysoko (asi jak museli celý podvozek zvednout kvuli baterkám) Vzadu tunel až k zadním sedačkám (chybí jakékoli místo pro nohy pro 5tého) a přelézt v autě z leva do prava je parkurový zážitek. Jediné slušné místo je v první řadě, ale ani tam to není žádná extra třída na tak obrovské auto.
Druhá věc je aerodynamika a spotřeba, to je už víceméně známé a netřeba to znovu rozebírat.
A třetí věc, že 90% aut v posledních 10ti letech vypadá naprosto identicky. čestná vyjímka je snad jen Mazda, možná Toyota se svýmy origami variacemi (i když nová RAV4 už zase vypadá jako krabice). Samozřejmě se najdou i vyjímky, ale kdykoli vidím představené nové auto nedejbože ještě SUV nebo crossover tak si říkám, vždyt je to všechno úplně stejný.
No je to úplně běžné SUV a prostor uvnitř odpovídá
No je to úplně běžné SUV a prostor uvnitř odpovídá autům v této kategorii, mohlo by to být určitě lepší ale jako hrůzu bych to neviděl. Obecně to platí o všech velkých SUV že prostor vnitřní neodpovídá velikosti auta, ale přesto jsou tyto auta stále oblíbenější
spotřeba není žádná tragedie, je to prostě EV a musí se nabíjet a cesta plánovat, jesti je dojezd 330 nebo 370 km zase až tolik rozdíl při normálním používání není, 90% lidí nenajede denně víc jak 120 km a jednou za čas delší trasa na dovolenou? jedno nabíjení navíc? to se dá přežít
ve finále je daleko příjemnější konstantní rychlost nabíjení a s tím spojený velký rozsah ideální doby pro nabíjení
S tím prostorem nesouhlasím (třeba právě RAVka je
S tím prostorem nesouhlasím (třeba právě RAVka je výrazně prostornější i když je to výrazně menší auto) o tom středovém tunelu vzadu raději už ani nemluvim.
Pokud jde o spotřebu… ano „není to tragédie“. Problém vidím v tom, že se očekávání byla veliká a vyjádření koncernu typu „to co dělá Tesla umíme taky a lépe“ tomu ještě více nahrávala. Takže pokud je skutečnost horší (vyšší hmotnost, horší aerodynamický odpor, = vyšší spotřeba), tak na to samozřejmě všichni nadávají. Ale ve výsledku ano, musíte plánovat a počítat s tím.
E-tron si svoje kupce asi najde, ale Tesla Killer to zatím není.
Vidím to tak, že zatímco Tesla umí skvěle baterky, motory, software, nové technologie a učí se klasické sériové výrobě a kvalitě zpracování. Tak koncern umí skvěle sériovou výrobu a kvalitní zpracování ovšem sázka na to, že jen koupí baterky a přidá elektromotory a bude mít lepší auto prostě nevyšla a i oni se musí naučit dělat elektroauta.
Mě se na tom nelíbí, že ve výsledku je takové auto
Mě se na tom nelíbí, že ve výsledku je takové auto neekologické. Když už vyrábět EV, tak aby to nebyly kopie spalováků se spotřebou 35-40 kWh/100 km, ale spotřeba pro kvalifikaci jako „ekologického auta“ by měla končit na 15 kWh/100 km.
To už zavání diktaturou.
To už zavání diktaturou.
Nevím co je míněno diktaturou, ale zavedení pojmu
Nevím co je míněno diktaturou, ale zavedení pojmu ekologické EV auto mi nepřijde zcestné. K čemu je EV auto, co sežere i trávu u silnice a bude potřeba postavit několik jaderných elektráren na jeho provoz? Podobnými auty jsme se dostali jen k jinému typu spalovacích aut, kde potřebujeme stovky koní 100-150 kWh baterií atd. Jediná výhoda pak je, že ta neekologická část se odehrává mimo města, jinak trvá 200 tis. km, než se EV dostane ekologií na úroveň znečištění spalovacích aut.
A vy budete určovat, co už není ekologické? Nebo kdo?
A vy budete určovat, co už není ekologické? Nebo kdo? Jakou mohu mít spotřebu? Ano? Pak je to diktatura. A tu odmítám.
Tak standard 50 g/km CO2 je schválený a všeobecně
Tak standard 50 g/km CO2 je schválený a všeobecně uznávaný jako EKO norma. Auta se spotřebou 20 kWh/100km a více po přepočtu (kolik výroba 1 kWh vyprodukuje CO2) zdaleka tuto normu nesplňují.
To není problém tech aut, ale výroby elektřiny
To není problém tech aut, ale výroby elektřiny
No netýká se to jen elektřiny, ale i výroby samotných aut
No netýká se to jen elektřiny, ale i výroby samotných aut (technologií)
Takže abychom nešlodili přírodě budem obecně omezovat
Takže abychom nešlodili přírodě budem obecně omezovat výrobu? Jakkoliv škodlivou či neškodlivou? To už není jen na palici, to je na Bohnice.
Ak som správne pochopil Jozefa, tak toto tým nemyslel. Ale
Ak som správne pochopil Jozefa, tak toto tým nemyslel. Ale chce aby mali novovyrábané EV spotrebu, čo možno najnižšiu a najvyššiu efektivitu a s tým súhlasím.
Nie je problém nahádzať do eTrona 250kWh baterií a aj s jeho obrovskou spotrebou bude mať dostatočný dojazd, ale načo je to dobré ?!
Myslím, že Hyundai-Kia na to idú veľmi dobre.
Souhlasím se snahou o největší efektivitu, i o snahu o
Souhlasím se snahou o největší efektivitu, i o snahu o nejnižší spotřebu, o to se snaží všechny automobilky u všech aut.
Ale proč se má každý spokojit s malou Kiou? Někdo chce velký auto právě jako je eTron. Je pro jinou skupinu lidí.
Absolutně mne děsí vaše věta „Na co to bude dobré?!“ – Největší zvěrstva lidstva se zaštitivaly podobnými důvody.
Musite koukat dal nez na kraj talire. V Cine a v Indii pribylo
Musite koukat dal nez na kraj talire. V Cine a v Indii pribylo v poslednich par letech znacne mnozstvi spalovaku a to se musi resit. 2010 byla 1 miliarda aut. 2019 uz 1,25 miliardy. V roce 2030 ma byt 1,6 miliard. V Evrope a USA pripada 570 a 650 aut na 1000 obyvatel. V Cine jen 150. Kazdym rokem jich bude pribyvat. V Indii to same. Obe zeme maji skoro 3 miliardy lidi. Kdyz se nic nezmeni, tak se vsechno zhrouti.
Přesně, svět je i za naší králikárnou, ne jenom před
Přesně, svět je i za naší králikárnou, ne jenom před ní.
Jenom s tim rozdilem, ze kazda jejich kralikarna je 140x tak
Jenom s tim rozdilem, ze kazda jejich kralikarna je 140x tak velka jako ta nase.
Ravku si myslím, že nelze dávat na stejnou úroveň,
Ravku si myslím, že nelze dávat na stejnou úroveň, stejně jako třeba kodiaq, nebo hyundai/kia jsou to menší auta ale přesto daleko praktičtější a min. o půl mega levnější, nechápu to sám, je to asi o té prémiovosti, vysoká cena, zřejmě více bezpečí vykopené menším prostorem, ale když budeš porovnávat audi, bmw, mercedes, volvo, land rover a jiné prémiovky bude to vždy podobné, přesto to lidi tak chtějí a kupují to
nevím co myslíte veliká očekávání, mě třeba e-tron v ničem nepřekvapil, není to stále ještě EV postavené na platformě pro EV, jde o první model této zdačky, takže já nečekal, že Teslu překonají v dojezdu hned prvním modelem, ale čekal jsem tradiční vysokou úroven zpracování, ergonomii a skvělý pocit za volantem, dojezd alespon v mém případě kdy 90% cest je do 100 km za den je jen velice malý nedostatek, stejně když jedu na dovolenou tak více jak 200 km v kuse nedávám, takže na nabíječce budu stát úplně stejně často, protože i tu teslu bych po 200 km nabíjel když už bych dělal zastávku
idální z mého pohledu by byl kodiaq EV s dojezdem 350 km a cenou do 1,3 mil
Etron je technologicky demonstrator ale Teslu z pohledu
Etron je technologicky demonstrator ale Teslu z pohledu efektivity nepokoril. Stezejni zapas bude v ramci VW – pro uspech na trhu musi skalovat a nabidnout ‚lidove vozitko‘ za ‚normalni‘ cenu.
* zatim to vypada ze EV dosahnou normalni ceny diky tomu ze VW zdrazi vozidla se spalovacimi motory 😀
efektivita je asi tak jedna z padesáti věcí které u auta
efektivita je asi tak jedna z padesáti věcí které u auta řeším a pouze jedna z padesáti ve kterých Tesla etron pokoří a navíc v reálu ne zase až tak o moc 😀
co se týká lidového vozítka tak VW dělá maximum pro to aby se EV dostalo i obyčejnějším lidem, auta bude vyrábět tak že bude vyrobu dotovat a doufat, že se jejich EV a platforma rozšíří natolik, že se jim to časem vrátí, žádná jiná automobilka toto nedělá, všichni vyrábí EV tak aby na nich vydělali alespon trochu, takže šetří kde se dá a podle toho to také vypadá, navíc cpou do výbav plno kravin jen aby si obhájili vysokou cenu
Jenze to ovlivnuje primo dojezd elektromobilu a to je prvni na
Jenze to ovlivnuje primo dojezd elektromobilu a to je prvni na co se zakaznik zameri… proto je kazde % znat. Pokud se vyrazne zlepsi kapacita baterii pak uz to bude opravdu jedno zda motor dela na 91% nebo 92% procent a ze neni idealni aerodynamika apod.
Ano s tou strategii VW souhlas, jen investori budou trochu nervozni v pristi petiletce.
Omyl hneď v prvej vete. Efektivita je aspekt, ktorý je pri
Omyl hneď v prvej vete. Efektivita je aspekt, ktorý je pri elektromobile na prvých miestach. Dokonca už aj pri spalovákoch sa to musí riešiť, inak sa na cestu ani nedostane lebo nesplní limit CO2
50kW to umí po celou dobu … ne 150kW 🙂
50kW to umí po celou dobu … ne 150kW 🙂