BMW i4: elektromobil s dojezdem 600 km WLTP, výkon 390 kW

Jan Horčík - 19 Listopad 2019

BMW potvrzuje, že se chystá BMW i4 a přidává i několik oficiálních specifikací. Kromě jiného i dojezd až 600 km WLTP.auto elektromobil BMW i4

Takhle nějak by měl vypadat nový elektromobil BMW i4
foto: BMW

BMW i4, nové čtyřdveřové Gran Coupé, bude stavět na stejném podvozku, jako připravovaný elektromobil BMW iX3. Ten jde na trh v roce 2020 a přiveze už pátou generaci elektrického pohonu BMW.

Elektromobil BMW i4 nabídne výkon až 390 kW a zrychlení 0-100 km/h během 4 sekund. Max. rychlost bude omezena 200 km/h. Kapacita baterie bude až 80 kWh při hmotnosti battery-packu 550 kg.

Rychlonabíjení bude možné až 150 kW. Z 0 na 80 % tak bude možné baterii nabít během 35 minut. Ale kdo by svůj elektromobil vybíjel na nulu, že.

BMW slibuje pro svůj nový elektromobil průměrnou kombinovanou spotřebu úctyhodných 13,3 kWh/100 km, čemuž se však dle našeho názoru v reálu dokáže jen těžko přiblížit.

Auto se má začít vyrábět v Mnichově v roce 2021. Společně s BMW iX3 a BMW iNext (na trhu 2021) chce mít bavorská automobilka do roku 2023 v nabídce celkem 25 elektrifikovaných modelů

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

Německo zvýší dotace na nákup elektromobilů až na €6.000 (tj 153.000 CZK) nejméně do konce roku 2025...

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/dotace-nemecko-merkelova-elektromobil.A191118_172813_automoto_fdv

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Obrázek uživatele runner42

Už je to jedno. Za dva roky tady nebude mít peníze skoro nikdo.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

To jste mě potěšil, vzhledem na úspěšnost vašich prognoz z minulosti nás tedy čekají dobré časy.

:D

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

blboooost 84.000 CZK prachů denně jako šlupeeeeeek :))
tj 2.500.000 měsíčně... ;)

https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/byvaly-sef-volkswagenu-ziskal-narok-na-zlaty-padak-84-tisic-denne-40020175

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Asi uz nás čekají jen ošklivá auta.

OFF:
https://www.televizeseznam.cz/video/adost/rakovina-v-autech-uvnitr-auta-casto-nadychame-vice-skodlivych-latek-nez-venku-na-rusne-silnici-63988271

Realita, kterou emobilisté odvyklí na zápach svého vozu, už nějaký pátek znají.

---

Hyundai Kona 64kWh

Tak se někdy projeďte trabantem a zapněte si topení :D

---

20 tis km elektricky od roku 2018

Prosím, vysvětlete.

Trabant topí sběrem teplého vzduchu od motoru - konkrétně od výfukových částí, takže pokud výfuk netěsní, tak výfukové plyny až do kabiny..ono totiž i v době vzniku trabant nebyl označován tiskem za auto, ale za vozík.

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Vzduch jde primárně přes žebrované hlavy válců a příruby výfukových svodů. Tam je dost nepravděpodobné, že by to netěsnilo a i kdyby, tak to okamžitě uslyšíte a hlavně ucítíte.

Topení bylo řešeno opláštěním výfuku-válec cca.140pr.x400mm délka dole pod nárazníkem, který časem proděravěl a pak to bylo hustý, později bylo přidáno opláštění svodů hned za hlavami válců, přes ty žebra šlo chlazení motoru směrem dozadu a pak dolů, kde se podomácku přidávala klapka aby se motor v zimě tolik neochlazoval.

v letadlech je to ještě horší, krom některých modernějších, kterými léta jen málokdo... většinou totiž jde vzduch také z motorů :)

Tlapete blbosti. Vzduch sice od motoru jde, ale na strane kompresoru. Cili je to cisty stlaceny vzduch ktery se tim stlacenim zahreje.

---

Jsem elektrorealista. BEV je koncept mobility vhodny mozna pro 20% motoristu. Pocitam se sobecky mezi ne. Omlouvam se planete za to.

tlápeš blbosti, další zmanipulovaný a nevědoucí hošíku:

"Vzduch, který dýcháte v letadle, může být jedovatý. Proudí přes lopatky motorů

Už více než dvě desetiletí má civilní letectví problém, který patří mezi jeho nejpřísněji střežená tajemství. Jde o vadu v konstrukci tryskových letounů a způsob zásobování jejich kabiny vzduchem. Ten se dovnitř dostává jediným způsobem – od motorů – a může být znečištěný výpary z leteckého oleje a tudíž jedovatý. Důsledkem je onemocnění zvané aerotoxický syndrom, které vede až k poškození mozku."

is.gd/4EMq9B

"Boeing 787 je jediné dopravní letadlo, v němž mají posádky a pasažéři jistotu, že dýchají vzduch bez nebezpečných částic oleje,"

Tohle je přece známá věc. Aby to nevypadalo že letadlo vypouští splodiny, tak je všechno z motorů nahnáno do prostoru pro pasažéry. Ti to vydýchají a je po problému. Já většinou na ženu co sedí přes uličku ani nevidím jak je prostor zahulen.

Miluji vždy to, že "nejpřísněji střežená tajemství" se vždycky objeví ve volném mediálním prostoru jako jsou veřejná diskuzní fóra... :-) Proč se tomu říká tajemství a ještě k tomu nejpřísněji střežená? :-)))

Je ale faktem že na prima zoom běžel hodinový pořad, a pokud si to dobře vybavuji tak tam vypovidala letuška co se snad soudí s aerolinkama právě kvůli tomu vzduchu v kabině a nějakým nemocem...
Snad se to dá i dohledat v archivu...

Edit... Koukám že jenjuv odkaz je právě na ten archiv prima zoom

To, že se někdo soudí, tak neříká nic o tom, že má pravdu.
Jak psal někdo níže, je rozdíl mezi poruchou a chtěným stavem.

Obrázek uživatele Marek_

To je jenja, milovník všech nesmyslných konspiračních teorií :-) Ale bude to pravda, protože on čerpá znalosti jenom z těch správných a nezávislých médií, všude jinde, co on nečte, lžou :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Ano v pripade, ze dojde k velmi specificke poruse motoru, muze dojit k tomu, ze se do ventilace dostanou vypary z maziva kompresoru. Nema to ale nic spolecneho s vyfukovymi plyny.
Jedna se o ojedinely havarijni stav, nikoli o beznou zalezitost.

A ano, ten kdo lita letadlem, prijma urcitou miru rizika havarie at uz je do srazka, pad, pozar, nebo otrava z porouchaneho ventilacniho systemu. Presto je to statisticky nejbezpecnejsi zpusob dopravy.

Ten clanek ktery citujete je velmi tendecni. Uspokojuje-li vas to, muzete strasit lidi dal. Nezapomente pridat Chemtrails a dalsi spyknuti. ;)
Krasny den preju

---

Jsem elektrorealista. BEV je koncept mobility vhodny mozna pro 20% motoristu. Pocitam se sobecky mezi ne. Omlouvam se planete za to.


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.10% sleva na produkty EVmotionNabíječky elektromobilů Circontrol