BMW i4: elektromobil s dojezdem 600 km WLTP, výkon 390 kW

BMW potvrzuje, že se chystá BMW i4 a přidává i několik oficiálních specifikací. Kromě jiného i dojezd až 600 km WLTP.

Takhle nějak by měl vypadat nový elektromobil BMW i4
foto: BMW

BMW i4, nové čtyřdveřové Gran Coupé, bude stavět na stejném podvozku, jako připravovaný elektromobil BMW iX3. Ten jde na trh v roce 2020 a přiveze už pátou generaci elektrického pohonu BMW.

Elektromobil BMW i4 nabídne výkon až 390 kW a zrychlení 0-100 km/h během 4 sekund. Max. rychlost bude omezena 200 km/h. Kapacita baterie bude až 80 kWh při hmotnosti battery-packu 550 kg.

Rychlonabíjení bude možné až 150 kW. Z 0 na 80 % tak bude možné baterii nabít během 35 minut. Ale kdo by svůj elektromobil vybíjel na nulu, že.

BMW slibuje pro svůj nový elektromobil průměrnou kombinovanou spotřebu úctyhodných 13,3 kWh/100 km, čemuž se však dle našeho názoru v reálu dokáže jen těžko přiblížit.

Auto se má začít vyrábět v Mnichově v roce 2021. Společně s BMW iX3 a BMW iNext (na trhu 2021) chce mít bavorská automobilka do roku 2023 v nabídce celkem 25 elektrifikovaných modelů

tisková zpráva

21 Comments on “BMW i4: elektromobil s dojezdem 600 km WLTP, výkon 390 kW”

        1. tlápeš blbosti, další zmanipulovaný a nevědoucí
          tlápeš blbosti, další zmanipulovaný a nevědoucí hošíku:

          „Vzduch, který dýcháte v letadle, může být jedovatý. Proudí přes lopatky motorů

          Už více než dvě desetiletí má civilní letectví problém, který patří mezi jeho nejpřísněji střežená tajemství. Jde o vadu v konstrukci tryskových letounů a způsob zásobování jejich kabiny vzduchem. Ten se dovnitř dostává jediným způsobem – od motorů – a může být znečištěný výpary z leteckého oleje a tudíž jedovatý. Důsledkem je onemocnění zvané aerotoxický syndrom, které vede až k poškození mozku.“

          is.gd/4EMq9B

          „Boeing 787 je jediné dopravní letadlo, v němž mají posádky a pasažéři jistotu, že dýchají vzduch bez nebezpečných částic oleje,“

          1. Ano v pripade, ze dojde k velmi specificke poruse motoru, muze
            Ano v pripade, ze dojde k velmi specificke poruse motoru, muze dojit k tomu, ze se do ventilace dostanou vypary z maziva kompresoru. Nema to ale nic spolecneho s vyfukovymi plyny.
            Jedna se o ojedinely havarijni stav, nikoli o beznou zalezitost.

            A ano, ten kdo lita letadlem, prijma urcitou miru rizika havarie at uz je do srazka, pad, pozar, nebo otrava z porouchaneho ventilacniho systemu. Presto je to statisticky nejbezpecnejsi zpusob dopravy.

            Ten clanek ktery citujete je velmi tendecni. Uspokojuje-li vas to, muzete strasit lidi dal. Nezapomente pridat Chemtrails a dalsi spyknuti. 😉
            Krasny den preju

          2. Miluji vždy to, že „nejpřísněji střežená tajemství“
            Miluji vždy to, že „nejpřísněji střežená tajemství“ se vždycky objeví ve volném mediálním prostoru jako jsou veřejná diskuzní fóra… 🙂 Proč se tomu říká tajemství a ještě k tomu nejpřísněji střežená? :-)))

            1. Je ale faktem že na prima zoom běžel hodinový pořad, a
              Je ale faktem že na prima zoom běžel hodinový pořad, a pokud si to dobře vybavuji tak tam vypovidala letuška co se snad soudí s aerolinkama právě kvůli tomu vzduchu v kabině a nějakým nemocem…
              Snad se to dá i dohledat v archivu…

              Edit… Koukám že jenjuv odkaz je právě na ten archiv prima zoom

          3. Tohle je přece známá věc. Aby to nevypadalo že letadlo
            Tohle je přece známá věc. Aby to nevypadalo že letadlo vypouští splodiny, tak je všechno z motorů nahnáno do prostoru pro pasažéry. Ti to vydýchají a je po problému. Já většinou na ženu co sedí přes uličku ani nevidím jak je prostor zahulen.

        1. Trabant topí sběrem teplého vzduchu od motoru – konkrétně
          Trabant topí sběrem teplého vzduchu od motoru – konkrétně od výfukových částí, takže pokud výfuk netěsní, tak výfukové plyny až do kabiny..ono totiž i v době vzniku trabant nebyl označován tiskem za auto, ale za vozík.

            1. Topení bylo řešeno opláštěním výfuku-válec
              Topení bylo řešeno opláštěním výfuku-válec cca.140pr.x400mm délka dole pod nárazníkem, který časem proděravěl a pak to bylo hustý, později bylo přidáno opláštění svodů hned za hlavami válců, přes ty žebra šlo chlazení motoru směrem dozadu a pak dolů, kde se podomácku přidávala klapka aby se motor v zimě tolik neochlazoval.

Napsat komentář