BMW i3 & i8: prodáno přes 30 000 kusů

Jan Horčík - 30 Červenec 2015

Od začátku prodejů koncem roku 2013 až do června 2015 se celosvětově prodalo podle různých odhadů 25 544 nebo 27 735 elektromobilů BMW i3. A k tomu dalších minimálně 4456 plug-in hybridů BMW i8.auto BMW i3 test celosvětové celkové prodeje

Elektromobil BMW i3 a plug-in hybrid BMW i8 vyrábí BMW v továrně v Lipsku, kterou pohánějí
foto: Hybrid.cz

Podle našeho testu elektromobilu BMW i3 jde o skvělé auto do města. To samé si myslí přes 25 000 lidí na celém světě. Minimálně tolik totiž činí celosvětové prodeje tohoto elektroauta do června 2015.

K tomu je třeba připočíst dalších minimálně 4456 prodaných plug-in hybridů BMW i8. Ten je pro BMW obrovským úspěchem a auto je permanentně vyprodáno, čekací doba dosahuje měsíců. A to i přesto, že mnozí jej zejména ve srovnání s Tesla Model S spíše zatracují.

Pro srovnání, celosvětové prodeje elektromobilu Nissan Leaf se blíží 200 000 kusů. Auto však bylo uvedeno na trh koncem roku 2010, tedy o tři roky dříve. Také je asi o čtvrtinu levnější proti BMW i3.

InsideEVs
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Komentující mají problém že lepší než i3 +900.000 CZK je LEAF +750.000 CZK :))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

i3 je čistý elektromobil se vším všudy, žádný hybrid. Tož nechápu, co tu mají komentující za problém? Že je to BMW a ne Tesla? Bože... Nebylo by možné tyto anonymy redakčně odstranit a zavést tu normální registraci? Ten magor, co tu pořád hází odkazy na svoji stránku a uráží všechny okolo je totiž pěkně otravný.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Problém??
1) kousavá deka jako čalounění
2) mimozemský interiér
3) přepal cena 900.000 až 1.200.000 Kč
4) malý kufr
5) hlučný extender
------------------
pokus o BME-MOBIL aby se neprodával ve velkým :))))))

Obrázek uživatele honza.t

5) Hlučný a žíznivý rex
6) Systém otvíráni dveří, který v malém prostoru zhoršuje znemožňuje na zadní dvoumístnou lavici nastup/vystup
7) Jen 4 místný interiér
8) Jediný výrobce Pneu. (zatím ? Made in Poland ) není možnost volby . ( první modely ? Měly ve verzi Rex rozdílné pneu na zadní a přední napravě )
http://www.bmw.cz/cz/cs/newvehicles/i/i3/2013/showroom/technical_data.html#m=i3_range_extender
Osobně jsem se setkal s Rex, a ten měl identické pneu. na přední i zadní nápravě .Tak nevím jestli v BMW jen neaktualizovali tech. info. Pokud mám identické pneu. na nápravách. Mohu po částečném opotřebení provést záměnu, a pak časem vyměnit celou sadu, za nové pneu. stejného stáří.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1
no tak s těma pneu to je už neúnosný, zlatej Leaf

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ČISTÁ PRAVDA NIC VÍC NEŽ PRAVDA ŽE BOLÍ ??

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

bez čárek oddělující věty je váš výplod zcela nesrozumitelný

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

oboje musí koupit jen zarytí BMWčkáři, mozek totiž při nákupu nepoužívají, asi mají také iPhone

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zato ty ho používáš naplno a je to hovno platné....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

HYBRIDE HYBRIDE todle už je snad diagnóza :)))
i3 přifouklý bmw 1 s KOUSAVOU DEKOU JAKO ČALOUNĚNÍ NENÍ ŽÁDNÝ ZÁZRAK !!
a 5.000 i8 to by chtělo vidět :)))))) a na silnici !!


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil