Blondýna sklidila výsměch, když chtěla natankovat elektromobilu Tesla Model S plnou nádrž!

Že by na těch vtipech o blondýnkách něco bylo? Mrkejte na neuvěřitelné video, které jednou prostě muselo vzniknout. Blondýna chce natankovat elektromobil Tesla Model S!

V prvních sekundách si možná budete myslet, že je to fake, nahrané divadlo. Ale velmi pravděpodobně není. A pokud ano, tak velmi dobře zahrané!
foto: xyperox

Jednou se to muselo stát. Někdo, kdo nemá tušení jak funguje auto, ve kterém právě jede, zastaví s elektromobilem na běžné čerpací stanici a bude se snažit ho dotankovat.

Černý Petr v tomto případě padl na neznámou blondýnku v USA. „Štěstí““ měla dvojice řidičů, kteří stáli za ní a celou eskapádu natočili. Nakonec se ale nad dotyčnou slitovali a šli ji upozornit, že jede v elektromobilu a tankovat do něj benzín není vhodné.

64 Comments on “Blondýna sklidila výsměch, když chtěla natankovat elektromobilu Tesla Model S plnou nádrž!”

      1. Nas vesmir samozrejme konecny je, jeho velikost se odhaduje
        Nas vesmir samozrejme konecny je, jeho velikost se odhaduje jen na 94 miliard svetelnych let. Problem je, ze se neustale rozpina a a toto se zrychluje. Zajimave by bylo vedet, zda je i neco mimo nej ci jemu nadrazeno (co napr. naznacuje Teorie strun)

        1. Samozřejmě je to jak říká kuk. Není ani konečný, ale
          Samozřejmě je to jak říká kuk. Není ani konečný, ale ani nekonečný.

          Ty hranice o kterých mluvíte si stanovil člověk. Ale v podstatě žádná hranice není. Stejně tak bychom všechno mohli nazvat vesmírem od quarků až po galaxie a dál. Je to jen pojmenování.

          Jak tak o tom víc a víc čtu, tím víc zjišťuju, že vlastně víme pořád méně a méně. :-)))

  1. nik neberiete v potaz fakt, že amíci TANKOVALI CELÝ ŽIVOT
    nik neberiete v potaz fakt, že amíci TANKOVALI CELÝ ŽIVOT S OBSLUHOU, až relatívne nedávno (vlani?) nejaký súd dal za pravdu benzínke, že tankovanie PFHM nie je činnosť ku ktorej je potrebné oprávnenie/vzdelanie/osvedčenie.

    1. Asi to bude trochu jinak. A asi jak kde. Ale už před
      Asi to bude trochu jinak. A asi jak kde. Ale už před patnácti lety, když jsem si ve Vegas prvně půjčil auto, jsem zažil ostudu, protože jsem vypadal podobně jak ta blondýna. Jen jsem chtěl do benzínu benzín ale stejně – neznal jsem jejich postup – nejdřív kartu a pak tankuj. Ještě teď se červenám. Nakonec mi teda obsluha pomohla.
      Takže, mohlo se to stát.

    1. Mohu být tak smělý a zeptat se, co vás nejvíce tíží,
      Mohu být tak smělý a zeptat se, co vás nejvíce tíží, že je nefunkční ve vaší Tesle? Nahlásil jste tuto chybu přes aplikaci v autě? Jak je to dlouho? Řešil jste problém přímo s Teslou? Byl jste s autem v servisu?
      A další smělý dotaz, které požadavky na nové funkce od zákazníků na Twitteru vyslyšela a implementovala konkurence (vyberte si libovolně z celého trhu) za poslední rok?

      1. Namatkou (ne nutne v poradi podle otravnosti) – auto high
        Namatkou (ne nutne v poradi podle otravnosti) – auto high beams (u AP2 na rozdil od AP1) netlumi pro auto jedouci stejnym smerem, auto wipers nestiraji ve slabem desti, displej se neprepne do nocniho rezimu v tunelu, spotify (pri pouziti vlastnich credentials) je pri vypadku okamzite zapomene, po startu naskakuje jina radio stanice, neni nez tam byla pri odchodu, automaticka zmena hlasitosti podle rychlosti, AP nastavujici rychlost podle aktualni max rychlosti jen obcas (netusim podle jakeho systemu), zpomalovani za znackou misto pred, AP2 proti AP1 porad jeste necte znacky, (ne)plynule dobrzdovani AP za vyrazne pomaleji jedoucim vozidlem, skakajici okolni auta na displeji, anglicke vyslovovani ceskych nazvu v navi, hlasove ovladani dost na heslo, kdyz na pristrojovce neni graf, nevidim, ze je omezena rekuperace,… a tak by se jeste dalo chvili pokracovat.

        Ano, parkrat jsem se pokusil neco hlasit, pri nulove reakci jsem na to rezignoval. V servisu jsem zatim nebyl.

        Konkurence mi sice neopravi to nebo ono, ale zas alespon nevidim, ze vyvojovy tym maka na Atari hrach nebo prdeni misto neceho, co by mi usnadnilo zivot.

          1. To asi ne 🙂 Ale zatim se to po aktualizaci vzdycky rozjelo,
            To asi ne 🙂 Ale zatim se to po aktualizaci vzdycky rozjelo, tak bych si nemel stezovat.
            Smutne je, kdyz clovek (jako vyvojar) vidi, ze ta nebo ona vec je vpodstate jedna podminka na zaklade hodnoty, kterou system pouziva nekde jinde, takze k dispozici je. A misto toho s velkou slavou dostane prd. No nic, treba ve verzi 27…

            1. Zase bych to nepřeháněl 😉 Přesně 2 profily a pamatovat
              Zase bych to nepřeháněl 😉 Přesně 2 profily a pamatovat si jak jsem to nechal naposledy nastavené abych se ráno probudil s 80% (ne že bych to v současnosti využíval) je tak trochu loterie a neustálé koukání do nastavení je takové těžkopádné (i to nastavování).

              Asi by bylo fajn při odchodu z auta vidět nějaké to „dnes je aktivní profil 1 – 80% v 7 ráno“.
              Nebo jen v appce – abych viděl „ha, nastavil jsem to blbě => přepnu profil/spustím ručně“.

              Jak to vlastně funguje když například:
              * přijedu v 18:00 s prázdnou
              * na ten den nemám nastavený profil
              * na příští den mám profil 100% v 0:01 ráno
              ?
              To se v manuálu nedočtu… musím vyzkoušet.

            2. Mne to vôbec nechýba a viac mi vyhovuje riešenie od tesly.
              Mne to vôbec nechýba a viac mi vyhovuje riešenie od tesly. Ak nabíjate pravidelne rovnakým výkonom (plynule nastavitelným, čo u leafa chýba), tak viete odhadnúť na 5 minut presne, čas ukončenia nabíjania. Le to treba trochu rozmýšlať a nie každému sa chce :)) Napr. pri nabíjaní 3x10A mi nabije za hodinu 10%, takže úplne jednoduchý prepočet.

              1. Tak jasne, ze to jde. Stejne jako jde ridit bez tempomatu,
                Tak jasne, ze to jde. Stejne jako jde ridit bez tempomatu, AP…

                Ale sakra, ten pocitac (ktery mi ma usnadnovat zivot, ne?) vsechny informace ma, takze je to zalezitost jednoho prepinace v UI (a odecteni dvou cisel v kodu). Dokonce (ale to nepouzivam, tak nevim jak to funguje) je tam, ze auto odhadne, kdy ten ktery den budu odjizdet a predklimatizuje. Stejny algoritmus (znovu, pokud funguje) by sel urcite pouzit pro zacatek nabijeni (asi s nejakym info po zapojeni kabelu, aby se dalo zkontrolovat, ze si to nemysli nejakou ptakovinu).

                1. Isto, že to ide a určite to nie je nič zložité, ale sú
                  Isto, že to ide a určite to nie je nič zložité, ale sú dôležitejšie veci, ktoré sa neriešia. Napríklad ja by som prijal už konečne slubovaný prístup ku kamerám a aj také infra videnie (ktoré závidím kamošovi v Audi Q7), by tiež nebolo odveci. Myslím že hadware na to je.

        1. bohuzel musim s Rycem souhlasit, take me stve ze Tesla plytva
          bohuzel musim s Rycem souhlasit, take me stve ze Tesla plytva prostredky na takove blbosti jako jsou Atari hry a prdici aplikace a dulezite veci chybi…

          kdysi to bylo vtipne kdyz udelali James Bond auto nebo Martanskou mapu, ale tohle uz je zbytecne.

          1. Plýtvá prostředky?
            Atari hry byla skvělá reklama

            Plýtvá prostředky?
            Atari hry byla skvělá reklama zadarmo.
            Ten prdící polštářek někdo spíchnul za odpoledne.

            Určitě bych neřekl, že společnost co má 45.000 zaměstnanců a pravidelně aktualizuje svoje auta tímhle plýtvá prostředky.

            1. Vsak to pisu nahore, ne? Kdyby opravili treba zapamatovani
              Vsak to pisu nahore, ne? Kdyby opravili treba zapamatovani posledni stanice, par tisic uzivatelu bude stastnych, ale nic z toho. Prditko si vlastnik auta jednou vyzkousi a zapomene (pro nepubertaky je to vtipne prave jednou), ale marketingovy efekt „k nezaplaceni“.

                1. Ne, ja mam porad jeste 42.3. Pocitam, ze to bude az ve 49.
                  Ne, ja mam porad jeste 42.3. Pocitam, ze to bude az ve 49.

        2. Vím že budu za otravu a vypíchávače ale… ohledně
          Vím že budu za otravu a vypíchávače ale… ohledně posledního bodu:

          Každá společnost čítající xyz zaměstnanců a oddělení je čas od času nesmyslně pranýřována za to že když jedno oddělení nestíhá tak ostatní oddělení si DOVOLUJÍ pracovat *vyděšený smajlík*.

          Jako chápu že blbůstky v podstatě nikdo nechce, ale na druhou stranu vývojáři gamesek těžko přepnou aplikaci a začnou opravovat AI. Chápal bych to kdyby to vše kódoval jeden člověk, nebo max 3-5členný tým.

          1. I proto jsem tam umyslne psal smes AP a neAP veci. Necekam, ze
            I proto jsem tam umyslne psal smes AP a neAP veci. Necekam, ze kazdy ve firme je AI expert, ale vyvojar, ktery zvladne napsat prdici aplikaci s integraci na blinkry, je urcite schopny sahnout do kodu infotainmentu a poresit neco uzitecnejsiho. Ale to uz by viralne neproletlo celym internetem.

            1. Rozumím. A co třeba z hlediska kolečka projektů ?
              Je

              Rozumím. A co třeba z hlediska kolečka projektů ?
              Je rozdíl mezi předem zadaným projektem, řešením požadavků a „bugů“.
              Předem zadaný projekt je již předschválený (zadání bylo jasné už na začátku).
              „Bugy“ mají prioritu.
              Požadavky zvenčí… je práce navíc. A musí je někdo projít, správně zadat, schválit… prostě práce navíc.

              Není to správné ale asi to nejvíce odráží reálný stav – u nás se také na uživatele peče (resp nám práci nezadávají uživatelé), čekáme až co „zadavatelé“, což jsou vedoucí daných oddělení kteří nejprve zváží jestli uživatel náhodou nevymýšlí cypoviny 😉 (nic společného s Cypískem)

              1. Ale jo. I kdyz myslim, ze rozkaz „udelejte prd“ prisel primo
                Ale jo. I kdyz myslim, ze rozkaz „udelejte prd“ prisel primo zhora s prioritou „vcera bylo pozde“.

                Se divim, ze infotainment neudelaji open-source (tim nemyslim, aby do auta slo nahrat cokoliv). Vzhledem k poctu vlastniku z IT by se urcite naslo par lidi, ktere to nebo ono stve tak, ze by tomu venovali cas a pull request (navrh zmen v kodu) poslali.

                1. Spíš bych prostě každou nekritickou konfigurační
                  Spíš bych prostě každou nekritickou konfigurační položku udělal v „advanced“ režimu rozkliknutelnou a nastavitelnout hlouběji.
                  User API mají ten problém že se změní standard a můžete API začít vytvářet odzačátku… i tak by to bylo asi velké plus.

        3. Děkuji za konkrétní popis. Nezabývám se tím nějak do
          Děkuji za konkrétní popis. Nezabývám se tím nějak do hloubky, ale minimálně stěrače, značky a skákající auta by měly být opraveny v řádu několika týdnů a o většině ostatních už jsem také četl (hlavně na Redditu), takže věřím, že i na tom pracují a je důležité je prudit i když není odezva, čím víc dáte najevo, že jste nespokojen, tím pravděpodobněji se tím někdo bude prioritněji zabývat.
          Co se týče her, tak zaprvé Elon už mnohokrát zmiňoval, že pokud by se neměl při práci i bavit, tak to dělat nebude, takže by tu žádná Tesla ani nezačala a zadruhé ty týmy jsou naprosto oddělené, pochybuju, že někdo z lidí pracujících na umělé inteligenci si jen tak odskočí na pár hodin si dělat hry. Bral bych to jako když si koupíte v e-shopu lego a chybí tam pár kostiček a vás bude štvát, že místo důkladné kontroly věnují takovým blbostem, jako že vám účetní na fakturu ručně namalovala srdíčko s věnováním. Jasně, nasere to, ale bez toho srdíčka by to bylo to samé a stejně tady s těmi hrami – nebýt her, výsledek bude totožný.

    2. každý „tvúrčí“ pracovník čas od času sa odreaguje.
      každý „tvúrčí“ pracovník čas od času sa odreaguje. konškolák nám na „okno vo dverách“ namaľoval deprivujúci obrázok (v noci cezeň presvitalo svetlo z chodby).
      s príchodom počítačov iný kolega „nahodil“ do inventárneho zoznamu „FÚRIK S KOLEČKOM BEZ MOTORA“ (nik ho dodnes nedokázal vyradiť napriek nulovému stavu. je tam priklincovaný).
      tieto veľkonočné vajíčka sú rovnaké úlety. musíme ich tolerovať, inak sa ich tvorcovia zbláznia a zabudujú viac KURVÍTOK!

  2. By me tak zajimalo, jak by si chytraci poradili s autem na
    By me tak zajimalo, jak by si chytraci poradili s autem na drevoplyn nebo parnim strojem (technologii, kterou nikdy nepotkali). Nebo alespon s „blbym“ starym autem s karburatorem, syticem a pumpickou v zime. Myslim, ze bychom se taky mohli tri minuty tlemit na jejich ucet…

    EDIT: kamoska pred lety delala asistentku (poskoka pro vsechno) v jedne vetsi firme a cast prace byla, ze nektery z sefu hodil klice na stul a „dojed to umyt/natankovat/vysat/…“. Jestli to auto zna nebo ne nikoho nezajimalo.
    EDIT2: neni blondyna a Teslu ridila 🙂

    Ale jinak souhlas, taky myslim, ze je to dalsi „fanouskovska reklama“.

    1. +1 – moje zkušenost je taková, že 95 procent lidí za
      +1 – moje zkušenost je taková, že 95 procent lidí za volantem (jsou to ti, kdož se volantu drží) opravdu nejsou schopnit ovládat tvrdě mechanické auto a tři minuty, jak píše E-Ryc, to je rozehřívačka.. bonusem pak už je třeba – točení bosch skříňkou a čekání, kdy se to roztočí (dyť kontrolky svítí), případně specialitou podniku – konfigurace pedálů spojka plyn brzda, a zcela zvláštní, jak vzdbutit úžas širokého publika je s vybitou baterkou s ledovým klidem vyndat startovací kliku, dát kontakt a roztočit. No jo krásná auta, se kterými se to musí umět, ne ty nudné přepravní manipulátory…

                1. chechta se dřív nebo pozdějc vytahuje se svým „technickým
                  chechta se dřív nebo pozdějc vytahuje se svým „technickým vzděláním“, vysmívá se humanitnímu vzdělání, nenávidí drony a tvrdí že všechny videa s raketovejma batohama/botama jsou fake a video triky. Vystudoval střední elektro, autopilot je pre něj na howno a hádá se vo tom do krve, furt mele vo záblafech baterky a každej je pro něj blbej „pubert“. Prostě je to normální zamindrákovanej troll kkot s kterým diskuze nikam nevede a jen provokuje aby získal pozornost. Celkem jedno pod jakou přezdívkou. Na autorevue byl jako LOL a na YT zase jako 8000SAC.

    1. Tento FAKE vôbec nevyzerá ako virálne video. Skôr si pár
      Tento FAKE vôbec nevyzerá ako virálne video. Skôr si pár típkov povedalo, že je to dobrý nápad takéto niečo natočiť (netvrdím, že sa to ešte nestalo, len to ešte nikto nenatočil) a Teslu S použili preto, lebo aj malé deti už vedia, že je to elektromobil, takže klikanie je zaručené. A navyše k tomu dali transvestitu, ktorých je v USA plná prdel…

Napsat komentář