Autosalon Ženeva: elektromobil Renault Twizy jen za 6990 euro

Na konci letošního roku půjde do prodeje u vybraných dealerů značky podivuhodné malé jménem . bude k mání za pouhých 6 990 euro plus 45 euro měsíčně za pronájem baterie. Elektřina v ceně není.   


Zástupci automobilky Renault, konkrétně šéf designérů celé značky, Laurens Van Den Acker, to oznámil na tiskové konferenci na .

Renault Twizy je jakýsi hybrid mezi a . Jde o ultra-kompaktní automobil poháněný 15kW doplněným 7kWh baterií.

To dává vozítku pro jednoho o celkové hmotnosti kolem 450 kg dojezd přes 100 km. Baterii lze dobíjet z běžné 220V 10A zásuvky. Plně se dobije během tři a půl hodin. Rozměry Renault Twizy jsou 2,32 m, 1,19 m a 1,46 m.

Renault předvedl Twizy v Ženevě už minulý rok, spolu s dalšími svými elektrickými auty.

20 Comments on “Autosalon Ženeva: elektromobil Renault Twizy jen za 6990 euro”

  1. Jak jsem psal za tak
    Jak jsem psal za tak mizerné malé auto je hřích platit tolik . Cenu to má tak 50 000 Kč – 80 000 Kč maximálně . Je to loby výrobců nechtějí v podstatě nic měnit tak jak tak je to otázka času kdy to sem začne za pakatel přicházet z fabrik z Číny a Indie . 🙂

      1. Mno iluze ok nemluvím o
        Mno iluze ok nemluvím o dnešní Číně mluvím otom co bude za cca 5 let a tehdy už Evropa nebude takřka nic . Tady se jen žvaní a tvoří se úřady nemaká se tu a nechává se prostor jiným národům je to dobrovolné usmrcení evropské kultury celí svět přijde o motor a Evropa se stane smetištěm islamu a amerikanismů . Je to naše volba já se toho nebojím půjdu dál . Jako vždy .

  2. Rozhodně to vypadá
    Rozhodně to vypadá zajímavě a jsem rád že automobilky dostaly rozum a pochopily že budoucnost je v elektrice a že se tomu nevyhnou. Jen je třeba vymyslet lepší akumulátory s vyšší kapacitou a menšími rozměry a váhou.

    Nedávno jsem shlédl dokument o zániku elektromobilů, které si to brouzdaly Amerikou již před 15 lety a dokázaly se vyrovnat normálním autům. Bohužel ale je to hrozba pro fosilní paliva a proč nahrazovat benzín který stojí majlant za levnou elektriku ? Nevzpomenu si teď jak se ta autíčka jmenovala vím jen že je nebylo možno zakoupit ale jen pronajmout. Poté si je ale firma ztáhla z cest a byly hromadně sešrotovány.

    Jen jsem nikde nedočet jaká bude cena za pronájem baterie u tohodle Renaultu twizy a také životnost baterií. (má to 100 kilový li-ion akumulátor = 100 kilová baterie do mobilu)

      1. Ale je to přirozené.Nebo
        Ale je to přirozené.Nebo si myslíš,že v době prvních počítačů,si jej mohl koupit běžný obchodník(tak maximálně sčot).Každá novinka a průlomová technologie musí být drahá,aby se na ní nalákali zbohatlíci,kteří zaplatí prvotní náklady,a potom teprve příjde běžný zákazník.Podívej se do dějepisu automobilismu,a najdi si Vankelův motor a Audi 90.

        1. Samozřejmě. Pouze jsem
          Samozřejmě. Pouze jsem poukazoval na to, že jsme teprve na tom začátku. A podle aktuálního tempa to ještě pěkných pár let potrvá, než se elektromobily dostanou k běžným spotřebitelům a bude potřeba začít řešit, jak je nabíjet v panelákovém 2+kk.

    1. Povedal by som, ze pre toto
      Povedal by som, ze pre toto auto by bola ifrastruktura pomerne zbytocna, aj ked velmi prijemna. Toto je idealne auto na dojazd do prace a to drviva väcsina ludi u nas ma blizsie ako 50km.
      Teraz ma tak napada, ja sa na to divam z pohladu cloveka, ktory byva v rodinnom dome, nemyslel si ty infrastrukturu pri panelakoch a inych bytovych blokoch? Lebo tam je to samozrejme problem nabijat „doma“.

Napsat komentář