Výroba Chevroletu Volt přerušenaAUTO
Výroba Chevroletu Volt přerušena
První Karmu dostane DiCaprioCELEBRITY
První Karmu dostane DiCaprio
Historie elektromobilůHISTORIE
Historie elektromobilů
Outlander Plug-in hybrid slaví úspěchPRODEJ
Outlander Plug-in hybrid slaví úspěch

Autosalon Ženeva: elektromobil Renault Twizy jen za 6990 euro

Jan Horčík - 03 Březen 2011

Na konci letošního roku půjde do prodeje u vybraných dealerů značky podivuhodné malé jménem . bude k mání za pouhých 6 990 euro plus 45 euro měsíčně za pronájem baterie. Elektřina v ceně není.   
Autosalon Ženeva 2010 - Renault Twizy ZE

Zástupci automobilky Renault, konkrétně šéf designérů celé značky, Laurens Van Den Acker, to oznámil na tiskové konferenci na .

Renault Twizy je jakýsi hybrid mezi a . Jde o ultra-kompaktní automobil poháněný 15kW doplněným 7kWh baterií.

To dává vozítku pro jednoho o celkové hmotnosti kolem 450 kg dojezd přes 100 km. Baterii lze dobíjet z běžné 220V 10A zásuvky. Plně se dobije během tři a půl hodin. Rozměry Renault Twizy jsou 2,32 m, 1,19 m a 1,46 m.

Renault předvedl Twizy v Ženevě už minulý rok, spolu s dalšími svými elektrickými auty.

 
Obrázek uživatele M.Krupka

Trochu mi na tom Twizy chybí okna.Pak bych to považoval za alternativu malého auta a motorky do města.Proč tam Renault nedal boční okna?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mno, elektromobilům fandím, ale tím pronájmem baterky to moc nevychytali. Vychází mi to na 1200,- měsíčně, to je tak půlka toho, co v naftě za ten měsíc projedu. A k tomu ta elektrika... prostě mi to nějak nevychází.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak jsem psal za tak mizerné malé auto je hřích platit tolik . Cenu to má tak 50 000 Kč - 80 000 Kč maximálně . Je to loby výrobců nechtějí v podstatě nic měnit tak jak tak je to otázka času kdy to sem začne za pakatel přicházet z fabrik z Číny a Indie . :)

Nechci vám brát iluze, ale z Číny za tyhle peníze nedovezete ani elektrický skútr, který by měl parametry alespoň 125ccm značkového benzínu a nabylo na něm hromady konstrukčních i výrobních chyb a nedodělků, o celkové nekvalitně nemluvě.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mno iluze ok nemluvím o dnešní Číně mluvím otom co bude za cca 5 let a tehdy už Evropa nebude takřka nic . Tady se jen žvaní a tvoří se úřady nemaká se tu a nechává se prostor jiným národům je to dobrovolné usmrcení evropské kultury celí svět přijde o motor a Evropa se stane smetištěm islamu a amerikanismů . Je to naše volba já se toho nebojím půjdu dál . Jako vždy .

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

chci videt jak to bude vypadat s povinnejma zasterkama na kolech. ha ha

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rozhodně to vypadá zajímavě a jsem rád že automobilky dostaly rozum a pochopily že budoucnost je v elektrice a že se tomu nevyhnou. Jen je třeba vymyslet lepší akumulátory s vyšší kapacitou a menšími rozměry a váhou.

Nedávno jsem shlédl dokument o zániku elektromobilů, které si to brouzdaly Amerikou již před 15 lety a dokázaly se vyrovnat normálním autům. Bohužel ale je to hrozba pro fosilní paliva a proč nahrazovat benzín který stojí majlant za levnou elektriku ? Nevzpomenu si teď jak se ta autíčka jmenovala vím jen že je nebylo možno zakoupit ale jen pronajmout. Poté si je ale firma ztáhla z cest a byly hromadně sešrotovány.

Jen jsem nikde nedočet jaká bude cena za pronájem baterie u tohodle Renaultu twizy a také životnost baterií. (má to 100 kilový li-ion akumulátor = 100 kilová baterie do mobilu)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Byl to EV1 od GM, nicméně zrušili to, protože to bylo finančně neúnosné.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak neúnosné? Vždyť ty auta fungovala a lidé je chtěli i koupit ale fungovali moc levně, takže GM radši vše zničilo ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Finančně neúnosné pro GM:-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

skor by som si kupil TWIKE aj ked je zial dvojnasobne drahsi, ale tiez pre dvoch ludi a ma aj pedalovy pohon, takze nieco na kondicku :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ne myslel jsem městskou infrastrukturu, ale až teď díky tobě mě napadlo myslet na "ty" co bydlí v panelácích a nemají vlastní garáž. Do teď mě nad tím nenapadlo přemýšlet, i když v paneláku taky bydlím.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Smutnou pravdou je, že takové úvahy zatím nejsou moc aktuální, protože cena všech elektromobilů je tak vysoká, že si je sotva koupí někdo, kdo nemá na vlastní dům.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale je to přirozené.Nebo si myslíš,že v době prvních počítačů,si jej mohl koupit běžný obchodník(tak maximálně sčot).Každá novinka a průlomová technologie musí být drahá,aby se na ní nalákali zbohatlíci,kteří zaplatí prvotní náklady,a potom teprve příjde běžný zákazník.Podívej se do dějepisu automobilismu,a najdi si Vankelův motor a Audi 90.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Samozřejmě. Pouze jsem poukazoval na to, že jsme teprve na tom začátku. A podle aktuálního tempa to ještě pěkných pár let potrvá, než se elektromobily dostanou k běžným spotřebitelům a bude potřeba začít řešit, jak je nabíjet v panelákovém 2+kk.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Buďme rádi, že je někdo kupuje, čím více se prodá hybridů a elektromobilů, tak bude více peněz na výzkum a i cena půjde dolů (velkovýroba snižuje náklady).

Obrázek uživatele EKOLO

Jaromír Vegr - EKOLO elektromobily
Já vím, že je již dávno vyvinuto - viz EV-1 od GM např.- ale čeká se na to, až opravdu dojde ropa.Je to blbě, ale je to tak!
Stačí se kouknout do Číny, co tam jezdí od elektrokol po autobusy s klimatizací, které ujedou 400 km.
www.elektromobil.wz.cz

---

Jaromír Vegr - EKOLO elektromobily

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlas... Třeba bývalá firma ThunderSky a její elektromobily...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Díval jsem se na něj asi před hodinou:) vypadá mo pěkně, ale pořád tu chybí infrastruktura dobíjecich stanic.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Povedal by som, ze pre toto auto by bola ifrastruktura pomerne zbytocna, aj ked velmi prijemna. Toto je idealne auto na dojazd do prace a to drviva väcsina ludi u nas ma blizsie ako 50km.
Teraz ma tak napada, ja sa na to divam z pohladu cloveka, ktory byva v rodinnom dome, nemyslel si ty infrastrukturu pri panelakoch a inych bytovych blokoch? Lebo tam je to samozrejme problem nabijat "doma".

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

zajímavé články