Autosalon Ženeva 2019: Škoda představí elektromobil Vision iV i jednostopý koncept Klement

Jan Horčík - 28 Únor 2019

Na ženevském autosalonu, který se bude konat od 5. do 17. března, představí Škoda veškeré své služby související s mobilitou. Kromě studie elektromobilu Škoda Vision iV například i jednostopý koncept Klement.Nové elektrické řešení mobility Klement s jednoduchým a intuitivním ovládáním podle Škodovky vhodně doplňuje současný moderní a ekologický životní styl.

Nové elektrické řešení mobility Klement s jednoduchým a intuitivním ovládáním podle Škodovky vhodně doplňuje současný moderní a ekologický životní styl.
foto: Škoda

Studie Vision iV je konkrétní vizí prvního čistě elektrického vozu značky Škoda vycházejícího z modulární platformy pro elektromobily (MEB). S novým modelem Kamiq rozšiřuje česká automobilka svou úspěšnou rodinu vozů SUV o zástupce rostoucího segmentu městských SUV.

Rok 2019 představuje mimořádný moment ve 124leté historii společnosti: Škoda Auto vstupuje do éry eMobility. V příštích letech bude automobilka investovat zhruba dvě miliardy eur do alternativních pohonů a nových služeb souvisejících s mobilitou, což bude představovat největší investici v historii firmy, a do konce roku 2022 uvede na trh deset elektrifikovaných modelů.

Kromě toho bude Škoda Auto svou nabídku služeb souvisejících s mobilitou dále rozšiřovat. Příkladem je carsharingová platforma HoppyGo nebo služba CareDriver, která kombinuje mobilitu se sociálními službami. Vysoká úroveň propojení mezi vozem, řidičem a okolním světem umožňuje zapojit vozy Škoda do sítí Smart Home nebo ovládat aplikaci Škoda Connect pomocí Alexy, hlasového asistenta společnosti Amazon.

Na ženevském stánku automobilky se návštěvníci mohou seznámit s multimediálními službami značky Škoda souvisejícími s mobilitou a na User Experience Table si sestavit vlastního avatara,

Škoda Vision iV je předzvěstí budoucí rodiny vozů Škoda s čistě elektrickým pohonem. Studie je prvním vozem značky postaveným na modulární platformě pro elektromobily (MEB) koncernu Volkswagen.

O bezemisní pohon se starají dva elektromotory, jeden na přední a jeden na zadní nápravě, díky čemuž Vision iV disponuje pohonem všech kol. Plochá ion-lithiová baterie je zabudovaná v podlaze vozu, čímž šetří místo, a umožňuje dojezd až 500 kilometrů v měřicím cyklu WLTP.

Futuristický jednostopý koncept Škoda Klement, který spadá do oblasti mikromobility, se představuje jako ekologická alternativa ke klasickému automobilu. Elektromotor, který je umístěn v náboji zadního kola a je vybaven integrovanou rekuperací brzdné energie, dokáže koncept rozjet až na maximální rychlost 45 km/h a dvě baterie umožňují dojezd přes 60 km.

Koncept také nabízí plnou konektivitu. V aplikaci lze například zjistit aktuální stav nabítí baterií. Je také možné nadefinovat oblast, ze které koncept Klement nesmí vyjet.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na to odrážedlo/moped/elektrocykl jsem zvědavý, tedy na cenu. Dle jiných zdrojů má mít 1250 Wh. Dnes takovéto samohyb (ekolobka se sedlem) vyjde v těchto Wh vyjde těsně pod 50000 Kč. S maximálkou 37-45 km/h. Na výletování to nebude, buď se plazit cyklorychlostí 3-4 hodiny, nebo těch maximálních 45 km/h po téměř hodinu.

Hmm dobrý, až na to, že se 4 Kw motorem je to moped kategorie LA s povinností pro řidiče být držitelem řidičského oprávnění skupiny AM.
Jako takový nesmí na chodník, nebo do pěších zón a absurdita největší – NESMÍ na cyklostezku.

Píše se mi ta výše uvedená ironie smutně, protože jinak elektrokolům velmi fandím.

Obrázek uživatele Radovan

Existuje snad lepší důkaz, že u Škodofky elektromobilitě nerozumí vůbec nikdo? A to dokonce ani z hlediska letité legislativy u obyčejných bicyklů? Má ty prostato..... :-(

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže první dostatečně levné a dostupné elektrické SUV v Evropě nabídne Škodovka. Díky za to.

Obrázek uživatele Radovan

VTIP ROKU! A to máme teprve březen.....

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Kuk

Příští rok se s elektrickejma Škodovkama doslova roztrhne pytel :-))))))))))

"Za rok 2020 chce Škoda prodat celkem 2 000 elektrických a plug-in-hybridních vozidel."
https://www.novinky.cz/clanek/proc-skoda-jeste-neprodava-elektromobil-nestaci-jen-postavit-auto-40071155

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

Každý měsíc přes 166 elektrifikovaných aut pro celý svět. Číňani by se měli začít bát :-)))))
Bylo by to směšné, kdyby to nebylo k pláči :-(

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

škoda jedeeeee, pár zasvěcených už bateriák vidělo, to
je vše co k tomu můžu říct, možná ještě časovou osu, ale raději ne, nechci být vyhozen, ale všichni dodavatelé už něm pracují

Obrázek uživatele Kuk

Bude to bombá :)))

"Za rok 2020 chce Škoda prodat celkem 2 000 elektrických a plug-in-hybridních vozidel."
https://www.novinky.cz/clanek/proc-skoda-jeste-neprodava-elektromobil-nestaci-jen-postavit-auto-40071155

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jasne proto nerikam nic o nabehove krivce, protoze to podleha utajeni, ale asi ti z toho vyplyva, ze bateriak nebude hned v lednu. Jeste je drive na rade uvedeni dalsiho spalovaku. Vyckej, uvidis.

Obrázek uživatele Kuk

Baterkáčů bude jen pár kousků z těch 2000, větší zbytek budou PHEV polopopelnice. Takže ještě větší tragédie.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Patláma patláma žbrluch.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nemáme nic, ale umíme žvanit...

Obrázek uživatele Anonym123

konkrétní vizí prvního čistě elektrického vozu

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Překlad: nemáme nic, ale chystáme blá blá, v příštích letech blá blá, nikdo nám to už nežere, tak aspoň řekneme, že za tři roky nakreslíme elektrokolo a budeme mu říkat "jednostopé vozidlo", akorát zatím umíme nakreslit jen řidítka.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

fdíře ženefský uvižn zas jen vižn soudluzi to budete vižn! ;))))))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-skoda-vision-e/


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-Salon
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?