Autosalon Ženeva 2018: Venere - luxusní elektrická limuzína

Jan Horčík - 15 Březen 2018

Čínská společnost LVCHI Auto se poprvé představila na autosalonu v Šanghaji v roce 2016. O dva roky později si pro Ženevský autosalon připravila unikátní exponát.autosalon Ženeva 2018 auto Venere elektromobil

Venere je čínský elektromobil s italským designem, který se má už příští rok začít vyrábět v Turíně.
foto: LVCHI Auto

Plně elektrická čtyřmístná limuzína Venere jako většina čínských konceptů vykrádá elektromobil Tesla Model S. Slibuje celkový výkon 740 kW díky čtyřem elektromotorům (po 185 kW) a zrychlení 0-100 km/h během 2,5 sekundy.

Baterie o kapacitě 100 kWh zvládne dát autu dojezd 652 km na jedno nabití. Max. rychlost je omezena 286 km/h a celková hmotnost je 2100 kg. Spíš než limuzínu tak Venere specifikacemi připomíná ultimátní sporťák.

autosalon Ženeva 2018 auto Venere elektromobil

foto: LVCHI Auto

Auto je 5150 mm dlouhé, 1418 mm vysoké a 2120 mm široké, rozvor činí úctyhodných 3040 mm. Aerodynamický koeficient je 0,28. Jestli se ale tohle auto skutečně někdy dočká výroby, to vědí asi jen daleko v Říši středu.

autosalon Ženeva 2018 auto Venere elektromobil

foto: LVCHI Auto

autosalon Ženeva 2018 auto Venere elektromobil

foto: LVCHI Auto

LVCHI Auto pochopitelně spechá na trh s konkrétními sliby. Tvrdí, že Venere se začně vyrábět v italském Turíně už od roku 2019 a že následně přijdou na trh i další elektromobily. Jenže... věřte tomu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Sakra, vcem to vykrada Teslu ? Tohle je konecne auto co vypada!A ne jako ty pokusy od velkejch automobilek.

Obrázek uživatele Kuk

A zde je pojetí sedanu od indické Taty. Předpokládám že je to elektrika.
https://www.youtube.com/watch?v=S297st_KsCU

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Toto auto nadherne znazornuje, proc dinosauri nechteji elektromobilitu. Fajnove auto se silnym a kultivovanym motorem neumi vyrobit kdekdo. U elektromobilu to je presne obracene. Kazda vetsi dilna umi smontovat paradni autak s parametry ktere kazdeho ohromi. Ty komponenty se daji koupit pomalu v kazdem eshopu. Exklusivita nejakych motoru BMW jde tim do hajzlu. Najednou jsou premiove znacky na stejne urovni jako nejaky cinsky startup. To je tvrde pro dinosaury, ale zaslouzi si to. Meli tu sanci brat hned na zacatku a mohli si to pohlidat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ale to je nesmysl, postavit elektromobil není tak jednoduchý jak píšeš. Ani náhodou. A jako důkaz si vem ty tvoje dinosaury, kdyby to bylo tak jednoduchý tak by už tu nějaký auto srovnatelný s Modelem S bylo. Model S už pomalu zastaravá a potřebuje novou generaci a za tu dobu jeho "života" zatím nikdo nepředstavil nic než koncept....

Prave to pisu, dinosauri to odmitaji dat do provozu a brzdi jak jen to jde. Dokud se jim dari bulikovat lidi ze EV jsou spatna, tak to nikdo nekupuje. Az Tesla 3 doufejme rozjede velkovyrobu a lidi se s tim skamaradi, pak uz musi do to jit i dinosauri. A pak budou vyrabet a prodavat i noname cinske automobilky. Tim ztrati dinosauri svuj monopol.
Vyrobit elektromotor je s dnesni dostupnosti neodymovych magnetu pres eshopy sranda. Mrknete na youtube. Tam sice kazdy kutil vyrabi generatory pro vetrne turbiny, ale kdyz to obratite, mate krasny elektromotor. A elektronika je uplna brnkacka. Mozna ne tak sofistikovana jakou ma Tesla, ale neni to zadny hokuspokus. Kazdy elektricky dron nebo vrtulnicek pracuje na stejnem principu. Dinosauri jsou brzy v perdeli. Mozna umi male skviry mezi plechy, ale to je tak vse cim se budou lisit od startupu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jedna věc je, jestli to lze a druhá, zda to dává smysl.
Tesla S zaplnila díru na trhu a moc dalšího prostoru tam není.
Těm "Dinosaurům" se to prostě nevyplatí.

Obrázek uživatele Kuk

A Bugatti Veyron, VW Phaeton, Audi R8 e-tron či VW XL1 se jim vyplatili? Ani náhodou. Dinosauři se pouštěj do ledajakejch nerentabilních kravin a nikdo ani nezývne, že vyhodili pár miliard. ;-D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Omlouvám se za off - byl tu článek s fotkou elektrické konverze starého českého mopedu a už to nemohu najít (nemyslím prase)... pomůže mi někdo ?

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

https://brno.idnes.cz/legendarni-motorka-pionyr-na-elektrinu-motosalon-brno-pg2-/brno-zpravy.aspx?c=A180309_388161_brno-zpravy_krut

---

Renault Kangoo II, kat.N1, 22kWh, výkon 44kW, r.v.2012

Obrázek uživatele Anonym123

pionier nie je moped, to boli stadioni a jawety. resp. novšie babety.
MOFA.

děkuji

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicYouloca Dating — Connecting Singles WorldwideNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-Salon