Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

Jan Horčík - 07 Březen 2018

Na elektromobil Porsche Mission E německá značka hodně sází. Žádný div, že se z nové verze Porsche Mission E Cross Turismo stala hvězda ženevského autosalonu.auto elektromobil Porsche Mission E Cross Turismo

Porsche Mission E Cross Turismo
foto: Porsche

Specifikace nové verze elektromobilu Porsche Mission E s přídomkem "Cross Turismo" jsou: dojezd 500 km (NEDC), max. rychlost 250 km/h, zrychlení 0-100 km/h během 3,5 sekundy, zrychlení 0-200 km/h za 12 sekund, dva elektromotory, pohon všech čtyř kol, výkon 440 kW, možnost dobití 80 % kapacity během 15 sekund.

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche

Čtyřmístné auto typu crossover je 4,95 m dlouhé, 1,99 m široké a 1,42 m vysoké. Nabíjení je postaveno na 800V architektuře (až 350 kW). Elektromotory jsou typu PSM - synchronní motor s permanentním magnetem.

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche

Adaptivní odpružení umožňuje zvýšit světlost až o 50 mm. K dispozici jsou i mnohé služby konektivity a pokročilého ovládání. Například aplikace DestinationsApp pro snadné plánování výletů.

Auto dále například s pomocí kamery ve zpětném zrcátku sleduje oči řidiče a vyhodnocuje, na které přístroje se dívá. Podle toho je na displeji zvětší nebo zmenší.

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche
tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je až fascinující, jak jsou Češi schopni rozvést “odbornou” debatu nad šotkem o dobíjení za 15sekund. :o) miluji Čechy. PS: možná je k autu nějaká Marvellovska postavička co to dobíjí na počkání (přesně na počkání 15s). :o)

Amíci zase milují kontroverze a rozvádí je v TV ad absurdum.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

-

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

VW Scirocco je zpátky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Někdo znásilnil sedan velkejma kolama a upic tomu zadek. Ještě to pojmenovat JUV jako Jánevim UV a prodejní trhák je na světě. Bohužel tím odbourali hlavní výhodu SUVéček, línejm tlustoprdům a důchodcům se zase bude blbě nastupovat :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Todle vypadá jako hodně hotový auto. To se bude prodávat jak housky na krámě.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

How much?

Hodne much.

Neboj v základu levnější jak Xko, ale jen co si naklikneš jiný obšití volantu už to bude vo půl melounu víc :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:))) Změna plánu: první plně elektrická škodovka bude příští rok citigo :)))))))))))) co sem říkal natahovágn!! :))))

auto.idnes.cz/skoda-elektromobil-citigo-dc0-/automoto.aspx?c=A180307_105933_automoto_fdv

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2016-vw-skoda-superb-electric/

Vrušující v Bolce přišli na to, jak po 5ti letech nalepit na e-up znak Škodofky :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

UP a Citygo se vyrabi v Bratislave. I ta elektrika e-UP. Vlastne je to uplne jedno, zda se bude nebo nebude vyrabet e-CityGo. Trapaci tim jen dokumentujou svou zaostalost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

možnost dobití 80 % kapacity během 15 sekund... takový dobíjecí kabel svět ještě neviděl...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podle mě se jen přepsali, a skutečně to bude nejvýkonnější nabíjení dneška při 350 kW do 80% za 15 minut.

Třeba to za bouřky postaví na kopec a vysunou měděnou anténu... ? Pak by to ale nebylo za 15s :)

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 7k km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to ja mam dobito do 100% za 10 sekund. Tolik mi trva pripojit kabel wallboxu do auta pri vecernim parkovani. Zbytek casu neresim.

Jen nekecej, pak ho určitě ještě 10 vteřin odpojuješ ;D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pro krátké cesty okolo komína to tak může být. Ale jen pro ně.

Zkus pohledat nejake fotky z CERNu. Vypada to jako medena kolejnice neco mezi 5x5 a 10x10cm v gumovem rukavu (chlazeni vodou). Chodi tim desitky kA. Pokud to auto ma 800V/100kWh baterii, tak to vychazi na nejakych 30kA, to je schudne, jen je treba davat majzla na prechodove odpory na konektoru :)

Mimochodem, takhle vypada 12.5kA pohyblivy privod: https://home.cern/about/engineering/powering-cern

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Schůdné? při pokojové teplotě měděný vodič(největší běžně vyráběný) 300mm2 přenese 400A. To jich potřebuji 75!!!. Doufám že k tomu dodávají jeřáb aby to šlo připojit.(jsem zvědavej kdy toho šotka opraví)

Při převíjení síťových traf jsem počítával pro CuL drát 4A/mm2, kabely běžných rozvodů mají cca 6A/mm2. Tedy pro 300mm2 cca 1200 respektive 1800A.

Vsechna tahle cisla jsou predpokladam pro trvaly provoz. Kdyz dovolim, aby se to za tech 15s ohralo treba na 300 stupnu, budeme zase nekde jinde.

Ano, vim, ze se bavime nad nesmyslnou hodnotou :)

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele ozana

zajdi do slévárny k elektrickým pecím :)

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

No konec ingotu připájíš zástrčku typu Ingot 2 a jeto :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolBUS2BUSAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC Group