Autosalon Ženeva 2017: Kia Niro Plug-in Hybrid a Optima Wagon PHEV

Jan Horčík - 09 Březen 2017

Kia na ženevském autosalonu představila dvojici aut do zásuvky v podobě Niro Plug-in Hybrid a kombík Optima Sportwagon PHEV. Na trh jdou už letos, Sportwagon je určen pouze pro Evropu.auto autosalon Ženeva Kia Niro Plug-in Hybrid

Kia Niro Plug-in Hybrid
foto: Kia

Vůz Kia Niro v hybridní verzi jsme aktuálně vyzkoušeli a líbil se nám. Možná ještě o něco víc se nám zamlouvala Kia Optima Plug-in Hybrid, jejíž test připravujeme.

Jihokorejská značka se letos chystá nabídku svých aut do zásuvky rozšířit o Kia Niro ve verzi plug-in hybrid (čistý elektromobil přijde příští rok) a Kia Optima Sportwagon PHEV.

Obě auta budou prodávána se standardní sedmiletou zárukou. Kia Niro PHEV půjde do evropského prodeje ve 3. čtvrtletí 2017 a spojí úsporný 1,6l GDI motor s 8,9kWh baterií (360 V) a elektromotorem. Čistě na elektřinu má dokázat ujet prý až 55 km. Kufr se ale o něco zmenší na 324 litrů.

Kia Optima Sportwagon Plug-in Hybrid

Kia Optima Sportwagon Plug-in Hybrid
foto: Kia

Kombík Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jde na trh také ve třetím čtvrtletí, tedy přesně rok po představení Kia Optima PHEV ve verzi sedan. Nabídne 440 litrů zavazadlového prostoru, o 133 l víc než sedan. Zkombinuje výkonný dvoulitr Nu GDI s 50kW elektromotorem a 11,26kWh li-ion baterií.

Celkový výkon hybridního pohonného systému bude 153 kW (205 koní, 375 Nm), čistě na elektřinu ujede údajně až 60 km (NEDC). Zrychlení 0-100 km/h během 9,7 sekund, převodovka je automatixká šestistupňová. Po složení zadních sedaček se otevře zavazadlovým prostor o objemu 1574 litrů.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Komický titulek, jednou napíšete Plug-in Hybrid a hned vedle PHEV, čili totéž ale jinak.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Trochu OT, ale Kia: Soul model 2018 ma dostat jen 30kWh baterii
Ach jo...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

+10% ? Není to jenom SW změna ve využití stávajících 27kWh?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pak ujede svych 200 i s topenim, bohatě po městě a okolí stačí.Po dvou letech provozu prumerna dlouhodobá spotřeba 13.9 kWh/100 km

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrole-SalonBUS2BUSAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter