Autosalon Ženeva 2017: elektromobil Jaguar i-Pace
Koncept elektromobilu Jaguar i-Pace se objevil už koncem minulého roku na autosalonu v Los Angeles. V Evropě má premiéru na aktuálním autosalonu v Ženevě.
foto: Jaguar
První plně elektrické auto značky Jaguar má jít na trh už příští rok. Nabídne reálný dojezd kolem 350 km (500 km NEDC), dva elektromotory o celkovém výkonu 400 koní a pohon všech čtyř kol. Zrychlit z 0 na 100 km/h zvládne za čtyři sekundy.
NEPŘEHLÉDNĚTE Jaguar EV-Type: radikální elektrické SUV
Kapalinou chlazená baterie má mít kapacitu 90 kWh, články dodá LG Chem. Aerodynamický koeficient 0.29, rychlonabíjení minimálně 50 kW CCS Combo. Pětimístné SUV má vynikat především rekuperací o výkonu až 150 kW.
Jaguar i-Pace je jedním z mnoha chystaných plně elektrických CUV/SUV, která mají primárně konkurovat automobilce Tesla a jejímu Tesla Model X. Další taková SUV chystá Mercedes pod značkou EQ, Audi i BMW.
A na co mu je ten obří cladič ???
Na houwno :) Jaguár se bojí přiznat, že vyrobil elektroauto tak radši zmrvil aerodynamiku a získal tím zoufalej odpor vzduchu 0,29 :))))
Asi maj pocit že velkej chladič u auta je stejnej macho symbol jako velký koule u bejka :))))
V tomhle je vidět ta krystalická zabedněnost petrolheadskej fetišů.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
A prečo jedia vegetariáni napodobeninu klobásy ?
Jem ja snáť mäso ktoré chuťou a tvarom pripomína mrkvu ?
Tomu se vždy nejvíc směju, kámoš je militatní vegan a dává na síť jak si kupuje vegan párky a žere vegan burgery se slovy mňam :))) I svýho psa mučí vegan granulema. Ani nechci vědět jak dopadnou jeho děti.
Pokud nechce s masem nic mít proč má potřebu tvarovat si do jeho podoby jiný potraviny? :)))
Té jako by se pod kapotu elektroauta dávala věrná maketa spalováku, dozadu slepej vejfuk, do repráků pouštel zvuk motoru, všichni by to furt fotili a jedním dechem to komentovali "hele taky máme to auto, ale jezdíme bez spalování benzinu!" Té fakt praštěný :))))
Prostě je to fetiš :)
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
+1
No přece aby to vypadalo "jako" auto. Dizajnéři měli strach přiznat že je to elektrika :))))
Vzadu to bude mít falešnej vejfuk a z repráků se bude ozývat brm brm :))))
Trapáci. Taky to má pelně mizernou aerodynamiku, jenom 0,29 :))))
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
nekde jsem celt, ze i soucasne vozy maji mrizku chladice spis na ozdobu. vzduch vstupuje ke chladici hlavne otvorem v narazniku. pohled treba na stary fiat punto by tomu i napovidal.
uz ste si nekdo předelaval mřížku chladiče na elektricky štimulovaný žaluzije?? to aby to dřív topilo!! PS: automobilky sou škrti, co si člověk neudela sam to nema ;)
TESLA-HADR za protikliky ;) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE za trest GERMÁN likviduje ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK ;) 3 se perou a 4tý dělá baterky :) seznamzpravy.cz/clanek/cinsti-tajni-agenti-maji-volny-pristup-do-evropy-plati-je-svycari-134124
Parametry fajn, ale na obrázku je něco mini, na klasické SUV obřích rozměrů jak je známe to nevypadá. Takže konkurence k model 3?
Na obrázku je velikostně stejné "SUV" jako Tesla X.
Priste by vedle nej meli postavit krabicku od sirek, takhle bez meritka se z obrazku spatne odhaduje :-)
I-Pace by mel byt ve vsech smerech mensi nez Tesla X a to docela vyrazne, pokud tedy maji na strankach Jaguaru spravne udaje: 4680mm(l) x 1560mm(h) x 1890mm(w)
Ve srovnani s BMW i3 se vsak stale jedna o pomerne velke auto.