Nissan Esflow – elektrický sporťákAUTO
Nissan Esflow – elektrický sporťák
EU zakáže autům vjezd do centraEVROPA
EU zakáže autům vjezd do centra
Elektrické auto Toyota EV v premiéřeŽENEVA
Elektrické auto Toyota EV v premiéře
UNO III elektroskůtr jako transformerMOBILITA
UNO III elektroskůtr jako transformer

Autosalon Ženeva 2016: hybridní crossover Toyota C-HR

Jan Horčík - 02 Březen 2016

Toyota na autosalonu Ženeva 2016 ukázala své malé hybridní /crossover jménem Toyota C-HR. Využívá pohon Hybrid Synergy Drive, který známe z Priusu a dalších hybridů této značky.auto Autosalon Ženeva 2016: hybridní crossover Toyota C-HR

S hybridními crossovery se poslední dobou roztrhl pytel. Nedávno se světu představila Kia Niro.
foto: Toyota

Hybridní crossover Toyota C-HR staví na modulární platformě TNGA, která byla představena zároveň s novým Priusem. O pohon se stará 1,8l čtyřválec doplněný o elektromotor s celkovým výkonem 122 koní a emisemi 90 g/km.

auto Autosalon Ženeva 2016: hybridní crossover Toyota C-HR

foto: Toyota

Jako koncept se ukázalo už na autosalon Paříž 2015 a později v Tokiu. Na Ženevě už je jasné, že vůz půjde do výroby. Auto se původní studii podobá víc, než kdo čekal a jde podobnou cestou netradičně promáčklých/vypoulených tvarů, jako Toyota Mirai nebo právě nový Prius.

auto Autosalon Ženeva 2016: hybridní crossover Toyota C-HR

foto: Toyota

Toyota C-HR se bude vyrábět v továrně Toyota v Turecku. Půjde o první tamní hybrid. Kromě hybridní verze ale bude Toyota prodávat také čistě fosilní verze C-HR.

AutoGuide.com
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Moc se mi to líbí a nemohu nic jiného dodat, že to bude opět spolehlivost sama. Škoda, že jsou u nás lidi tak konzervativní a kupují většinou koncernové vozy. Byl jsem taky takový, ale po současné zkušenosti s japonským autem mohu kvalitu jen potvrdit.

Obrázek uživatele Radovan

Fascinuje mně na první pohled ten nepoměr mezi velkým zastavěným prostorem a zřejmě malým využitelným. Jak u půdorysu, tak z bokorysu vozu. Vypouklé blatníky, velká přední kapota, šikmo useknutý zadní kufr, totéž střecha a sezení vzadu. Já bych to nazval mrháním materiálem.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 najeto 35 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion najeto 3 tis. km

celkem ocekavany model stavici se proti celkem uspesnemu Nissanu Juke, a popravde s Jukem se me jezdilo prijemne, proste male mestske auto s vyssim podvozkem, takze to clovek neolame o kdejaky zvyseny obrubak v centru

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To auto je nejak opuchle. Zameruji se na postpubertalni ridice. Nekde jsem cetl ze se tomu rika Tuzing.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic

zajímavé články