Autosalon Tokio 2017: nová Toyota Crown Concept a hybridní Century

redakce - 11 Říjen 2017

Toyota na 45. ročníku tokijského autosalonu představí svůj koncepční model Crown Concept. Vůz je ukázkou spojení tradic legendárního modelu Crown z roku 1955 a inovace. auto Toyota Century Autosalon Tokio 2017

Z designového ztvárnění kabiny i vnějšku vozu je zřejmá notná dávka šarmu, v souladu s tradicemi modelu Century. Nové Century se kromě toho pyšní vyspělými prvky výbavy a komfortními funkcemi, nanejvýš příslušejícími luxusní limuzíně.  
foto: Toyota

TISKOVÁ ZPRÁVA

Toyota v Tokiu představí také svůj nový model Century, jehož uvedení na trh je naplánováno na polovinu roku 2018.

Model Crown Concept je postavený na podvozkové platformě TNGA (Toyota New Global Architecture) a testovaný na německém závodním okruhu Nürburgring.

Kromě agilního jízdního chování se vůz pyšní vysokou jízdní stabilitou za nízkých i vysokých rychlostí bez ohledu na povrch vozovky.

Toyota také využije datových komunikačních modulů zabudovaných do aut. Ty budou standardní součástí sériově vyráběných vozů vycházejících z konceptu Crown Concept.

auto Toyota Century Autosalon Tokio 2017

foto: Toyota

Technologie Toyota nezahrnují pouze automatické brzdění, ale zaměřují se i na inteligentní dopravní systém. Cílem je zajistit bezpečnost sdílením informací o různých objektech, dopravních signálech a dalších vozidlech.

auto Toyota Century Autosalon Tokio 2017

foto: Toyota

Prostřednictvím služeb mobility chce Toyota přispět k zamezení kolon v městské dopravě díky využívání dat o dopravních zácpách. Toyota má dále v plánu provádět dálkovou diagnostiku vozidel pomocí palubních technologií s cílem předvídat možné technické problémy vozidel a zajistit jejich údržbu.

Model Century příští generace

Nová Toyota Century třetí generace navazuje na tradice řemeslného zpracování a vysoké kvality s důrazem na klíčové ekologické parametry a celkové uspořádání, které ctí maximální pohodlí posádky.

auto Toyota Century Autosalon Tokio 2017

foto: Toyota

Toyotu Century nyní pohání hybridní soustava s jednotkou 5,0 litru V8 s mimořádně nízkou spotřebou paliva. Kromě toho se prodloužil rozvor náprav, zmenšil se výškový odstup mezi prahovou lištou a podlahou a zároveň se zvětšila maximální výška dveřních otvorů – to vše je přínosem pro vrcholný požitek z cestování na zadních sedadlech.

Japonský design exteriéru

Okouzlující a elegantní exteriér ještě zvýrazňují tradiční prvky japonského designu v rámci celého vozidla, jako je např. maska chladiče nebo černá úprava zadních skupinových svítilen.

auto Toyota Century Autosalon Tokio 2017

foto: Toyota

V interiéru zaujme konstrukce zvýšeného stropu a exkluzivní látka. Nastavitelná zadní sedadla s masážní funkcí jsou vylepšena elektricky ovládanou opěrkou pro nohy v souladu s tradicemi prvotřídního pohodlí a kultivovaného cestování.


Nárůst délky vozidla, rozvoru náprav a rozchodu kol přináší prostorný a důstojný styl. Velkorysé pohodlí pro cestující na zadních sedadlech pramení z větší kabiny těžící z prodlouženého rozvoru náprav.

auto Toyota Century Autosalon Tokio 2017

foto: Toyota

Odkaz modelu Century je na první pohled zřejmý z čelních partií vozidla s hladce navazující maskou chladiče, světlomety a dalšími prvky, které evokují jednoduché, estetické a moderní ztvárnění.

Maska chladiče používá zdvojenou konstrukci se vzorem složeným z korunek za svislou mřížkou a obrysovými světly.

Design interiéru s vlnou či kůží

V prostoru zadních sedadel zaujme vzorované čalounění od zadní strany předních sedadel až po panely obložení dveří, zde s důrazem na prostornost v horizontální rovině.

K čalounění sedadel se používají jen nejkvalitnější materiály, včetně stoprocentní vlny chlubící se mimořádnou elasticitou a měkkostí. Varianty s interiérem v kůži nabízejí exkluzivní čalounění s jemnou texturou.

auto Toyota Century Autosalon Tokio 2017

foto: Toyota

Na předních sedadlech se podobně jako vzadu používá horizontálně vzorované čalounění s důrazem na prostornost. Černý vzorovaný dekor uprostřed přístrojového panelu vyjadřuje noblesní a rafinovaný charakter interiéru.

K cestovnímu pohodlí přispívá plynule elektricky nastavitelná opěrka pro nohy a nastavitelná zadní sedadla s masážní funkcí. Multifunkční LCD panel zabudovaný do středové loketní opěrky umožňuje pasažérům ovládat všechna sedadla, klimatizaci a audio soustavu.

Vůz dále nabízí prvky výbavy užitečné pro práci i zábavu, jako např. psací stoleček, lampičku na čtení, systém zábavy pro cestující na zadních sedadlech s velkým displejem a prémiovou audio soustavu s 20 reproduktory.

Mimořádná tuhost karoserie

K jízdní stabilitě a špičkovému cestovnímu pohodlí přispívá speciálně odladěný podvozek, mimořádná tuhost karoserie a nově vyvinuté pneumatiky, zaměřené na jízdní pohodlí a nižší přenos vibrací od vozovky.

Díky optimálnímu uložení motoru a systému aktivního potlačování hluku se podařilo utlumit zvuky a vibrace při spouštění motoru, včetně hladké akcelerace a působivého ticha v celé kabině.

Jednotka 5,0 litru 2UR-FSE V8, využívající technologii přímého vstřikování pro nízkou spotřebu paliva a vysoký výkon, spolupracuje s hybridním systémem s cílem dosáhnout nejnižší spotřeby paliva v dané třídě. K tichému a hladkému cestování přispívá i zařízení dvoustupňové regulace otáček motoru.

Vůz se pyšní různými bezpečnostními prvky, které podobné limuzíně příslušejí, jako např. bezpečnostním paketem Toyota Safety Sense, systémem sledování mrtvého úhlu nebo systémem monitorování provozu za vozidlem.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Hybrid co potřebuje přívěsnej tanker, protože to má vír v nádrži.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Radovan

Tak jsme se zase podrbali v duchu spalovací technologie levou rukou na pravém uchu:
"Díky optimálnímu uložení motoru a systému aktivního potlačování hluku se podařilo utlumit zvuky a vibrace při spouštění motoru, včetně hladké akcelerace a působivého ticha v celé kabině.
Jednotka 5,0 litru 2UR-FSE V8, využívající technologii přímého vstřikování pro nízkou spotřebu paliva a vysoký výkon, spolupracuje s hybridním systémem s cílem dosáhnout nejnižší spotřeby paliva v dané třídě. K tichému a hladkému cestování přispívá i zařízení dvoustupňové regulace otáček motoru."
Přitom stačilo jen přesednout do Tesly Model S nebo X.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 54 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pětilitr osmiválec s překvapivě nízkou spotřebou?
Kolik? 15?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak koukam, kde je ta hybridni soustava, jako ten 5.0L?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Má to akumulátor?! Má! Tak je to hybrid :-)

Obrázek uživatele Josef.

Konečně pořádný auto a ne ty elektrosračky :)

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
185.66.36.26