Autosalon Paříž 2018: Toyota představí jen hybridní modely

redakce - 19 Září 2018

Na pařížském autosalonu letos Toyota návštěvníkům představí pouze hybridní vozy a ukáže, jak se připravuje budoucnost. A to v rámci unikátní digitální tiskové konference.Exkluzivně na autosalonu v Paříži se budou prezentovat dva klíčové produkty: hybridní technologie a nová globální architektura TNGA.

Exkluzivně na autosalonu v Paříži se budou prezentovat dva klíčové produkty: hybridní technologie a nová globální architektura TNGA.
foto:

Toyota již přes 20 let vyvíjí, zdokonaluje a uvádí na masový trh technologii hybridního pohonu. V Paříži letos Toyota představí výhradně vozy s hybridním pohonem - od malého Yarisu přes nejnovější generace modelů Corolla a RAV4 až po Toyotu Camry.

Základem nové nabídky modelů a hnacích ústrojí je nová globální architektura TNGA (Toyota New Global Architecture). TNGA není jen podvozkovou architekturou, ale také konstrukční a designovou filozofií. Kromě vylepšení v otázkách jízdní dynamiky vozidel umožňuje i další posun na poli designu exteriéru a interiéru s vyšším důrazem na emoce.

Na stánku se uskuteční světová premiéra zbrusu nového kombi Corolla Touring Sports společně s odhalením pětidveřového hatchbacku. Díky nové platformě TNGA-C se nová Corolla chlubí emotivním designem a umožňuje volit ze dvou typů hybridního pohonu – 1,8 litru nebo zbrusu nového 2,0 litru.

Toyota Corolla Hybrid

Toyota Corolla Hybrid
foto: Toyota

V evropské premiéře se též představí nová Toyota RAV4, pyšnící se robustním designem, novou podvozkovou architekturou TNGA-K a novým hybridním pohonem 2,5 litru. Po 14 letech nepřítomnosti se do západní Evropy vrací model Camry v kompletně novém provedení, včetně nové podvozkové architektury TNGA-K a nového hybridního pohonu 2,5 litru.

Před 20 lety se na autosalonu v Paříži poprvé ve světové premiéře ukázala Toyota Yaris. Na oslavu tohoto výročí se nyní bude nabízet speciální edice ‚Y20‘ s výrazným zlatým lakem ‚Golden Yellow‘, který jsme mohli spatřit i na původním modelu z roku 1998, avšak v tomto případě má karoserie dvoubarevné lakování v kombinaci s moderní tmavě šedou střechou a dalšími akcenty ve stejném tónu. Další speciální edice ‚Toyota Yaris GR Sport‘, rovněž prezentovaná na autosalonu, oslavuje rallyové úspěchy týmu Toyota GAZOO Racing.

Kromě automobilů představí Toyota i nejnovější výsledky vývoje bezpečnostních technologií v podobě paketu Toyota Safety Sense s novými vlastnostmi a funkcemi (ve výbavě nové Corolly a RAV4).

Ve vyhrazeném prostoru Toyota GAZOO Racing se bude prezentovat vítězný monopost Toyota TS050 Hybrid LMP1 ze závodu Le Mans 2018, včetně vytoužené trofeje Le Mans.

Nový stánek

Automobilový průmysl prodělává největší proměnu za poslední století a sama Toyota pracuje na přeměně z automobilky ve firmu poskytující pokrokové služby mobility s cílem nabízet lepší možnosti mobility pro všechny.

O této proměně značky vypovídá i stánek na autosalonu se třemi samostatnými zónami. První zóna ‚Start your impossible‘ je věnována novým řešením mobility a budoucím inovacím. Druhá zóna oslavuje aktivity Toyoty ve světě motoristického sportu - tým Toyota GAZOO Racing. A třetí zóna je určena pro nové modely Toyota s jednoznačným zaměřením na nejnovější nabídku hybridů

Nové pojetí tiskové konference

Měnící se podmínky mediální komunikace jsou zřejmé i z proměny tradiční tiskové konference na stánku autosalonu v nový digitální formát „on-demand“ s možností zúčastnit se konference kdykoli - ať již na stánku nebo on-line, na autosalonu nebo kdekoli jinde na světě.

Zahájení digitální tiskové konference se ujme Dr. Johan Van Zyl, prezident a generální ředitel Toyota Motor Europe, po němž následuje interaktivní systém s jednotlivými moduly, které pokrývají vystavovaná vozidla a další klíčová sdělení.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ta Corolla 2 litr v kombajnu bude super.

Je to je jen přejmenovanej Auris. Radši bych Camry v kombajnu, ale v tomhle se na nás Tojota vykašle a žádnej kombajn prostě nedodá. Máme si koupit ty sqělé SUV almary, které každý tak chce.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tvrzení, je to jen přejmenovanej auris by bylo pravdivý, kdyby se současná verze aurisu přejmenovala. Toto je uplně nové auto a je vlastně uplně jedno, jak se jmenuje.

Té jak u blbejch na dvorečku

Toyota Auris končí! Nahradí ji Corolla
http://www.auto.cz/toyota-auris-konci-nahradi-corolla-124135

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vy to jen nechápete. Přejmenovaný aurris to možná je, všechny ty články o novém aurisu a pak o jeho přejmenování jsme samozřejmě všichni četli. Problém ale je, že tvrzení "je to jen přejmenovanej auris" je úplně mimo. To by se dalo říct pouze v situaci, kdyby stávající, aktuálně prodávanou verzi aurisu přejmenovali. To se ale nestalo. Je to uplně nová verze, takže to prostě není jen přejmenovaný auris.

Spíš nechápu vás. Připadá vám ta nová Corola/Auris jako úplně 100 % nový auto nebo je to jen prejmenovanej facelift Aurisu?
Btw kdyby si manažeři nehráli na škatulata hejbejte se, tak se todle vaše nový auto bude furt jmenovat Auris. Té nečekaný co? ;-D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Elektrickyautomobil

Nemôžem to tu nájsť hľadáčik nefunguje.
Čo sa stalo s touto spoločnosťou ? https://www.exagon-motors.com/#/en/furtive/1

---

Ioniq Electric - jazdím len na elektriku

Obrázek uživatele Elektrickyautomobil

Toyta si koleduje o vážne problémy ono sa to môže stať zrazu z roka na rok a príde super boom v nakupovaní EV a Toyota padne na kolená.

---

Ioniq Electric - jazdím len na elektriku

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To by nejdriv nejdriv z roku na rok musely vyrust nekde baterkarny...

Obrázek uživatele ozana

Kdežto Toyota má ty své baterkárny už postavené, zakonzervované a připravené k okamžitému spuštění.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Že by business model aka Nokia?

Obrázek uživatele ozana

Jestli je hybrid budoucnost, tak já jsem bůh srandy!

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

co je budoucnost? ta za 5 let, ta za 10 let, ta za 100 let, ta za 10 tisic let?

vsechno co se prodava je budoucnost, a zrovna hybrid Toyoty tu budoucnost zacal sveho casu smerovat mnohem vic nez kterykoliv automobil do doby nez se zacala vyrabet tesla S ;)

pro pristich 10 a mozna i vice let je hybrid rozhodne budoucnost, a to navzdory tomu ze se to nekterym nelibi, fosilni auta nezmiznou lusknutim prstu a neudelaj s tim nic ani dohromady vsichni zarputili prosazovaci elektromobilu, proste neudelaj

Obrázek uživatele ozana

To co se prodává je současnost.

Za Priuse jim nebudu líbat ruce dalších 50let.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak hybrid je budoucnost, kterou bude mít za pár let 80% nově prodávaných fosilních automobilů v EU.
A právě proto ho nemá moc cenu teď kupovat o Toyoty, protože zvýhodnění ve městech pro ně velmi brzo skočí, a Toyota je stále ještě prodává dost draze a bez 48 V.

Obrázek uživatele ozana

Zastaralá technologie.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja myslím, že to má Toyota docela slušně spočítané a aktuálně rejžuje co se dá. Jako jedna z mála nemá žádný problém splňovat aktuální emisní normy a nemusí vůbec zasahovat do nabídky motorů jako jiný výrobci. A jestli si myslíte, že za 3 roky, kdy bude stále koncern vyrábět řádově 100.000 e-aut ročně dělá Toyotě starosti, tak to fakt ne. Dokud nebudou e-auta vyrábět v řádu 1m / ročně, tak to pro ně nemá ekonomický smysl a bez problémů budou prodávat milióny hybridů.
Že v budoucnu uvedou plnou elektriku je jasné snad každému.

Obrázek uživatele ozana

V té době už budou bezvýznamná automobilka, co přišla na trh s čistým elektromobilem jako poslední.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Treba sa najskôr dovzdelať.

"Kontrolní otázka soudruzi:
- Jestlipak víte, kdy vyráběla Toyota elektrickou RAV4, dostupnou v USA?".

Obrázek uživatele ozana

Když je k tomu přinutila legislativa USA. Totéž dnes - čisté elektromobily jen do Číny, jinam ani jediný kus!

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Kontrolní otázka soudruzi:
Jestlipak víte, co to znamená když vyjímka potvrzuje pravidlo?"

RAV4 byla taková krásná ukázka compliance car. Myslím, že byla dostupná jen v Kalifornii, tak jako to má teď i IONIQ, Honda Clarity nebo e-Golf. Ten je aspoň dostupnej i v 11ti CARB státech, ale rozhodně ne ve všech 50ti. A jeśtě se na něj čeká přes rok... ;D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Koukam tady nekdo nema rad Toyotu skoro jak Radovan koncern :)

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Koukám tady někdo kdo má sám nenávisti plnou hlavu ji automaticky hledá i u jinejch. Podle sebe soudím tebe.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

To je mi lito, ze nekdo (ty) ma nenavisti plnou hlavu. Ale kdyz me prestanes nenavidet, treba se ti ulevi...

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

No vidíš ty si dokonce myslíš že už i já tě nenávidim. Tobě už snad není pomoci.

btw Nauč se číst a chápat význam toho co říkám ať si to zase zbytečně nevysvětluješ po svém a blbě.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

auto jako takove je zastarala technologie ;) a presto se jich rocne proda na 80 milionu kusu

Jo maj to vychytaný a splňujou v pohodě všechny předpisy a ještě asi dlouho budou, ale klidně by mohli jít ještě dál a vyrábět bezemisní auta, jenže to oni, dokud nebudou muset, neudělaj. Tudíž nejdou budoucnosti vstříc a ve výsledku jsou zpátečníci.
Maj sice bezemisní Mirai, ale těch prodaj asi mizivé množství a asi budou muset dodat určitý procento bezemisních aut pro Čínu, ale tím to hasne.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toyota elektromobili chysta, ma i vyvoj akumulatoru s realtivne velikym rozpoctem, jen to proste neuspechavaj, ostatne prvni Prius nasadili take az po poradnem otestovani po 3 letech, prvni prototypy Priusu byly vyrobeny a testovan jiz v roce 1994 (respektive prosinec 1993), a planovani takoveho modelu a navrhy pohonu vznikali od roku 1990, tedy 7 let pred tim nez se Prius zacal prodavat

Toyota si proste elektromobilitu nechava na pristi desetileti, a pokud dopadne stejne dobre jako u Priusu, neni se proc zlobit

Toyota už elektromobily dávno vyrábí od roku 2015 a to pod 2 značkama Ranz
https://carnewschina.com/2015/04/24/faw-toyota-ranz-e50-ev-launched-on-the-shanghai-auto-show/

Leahead
http://carnewschina.com/tag/toyota-leahead/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele ozana

Ale mimo Čínu nedodá ani kus.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Takovejch bude víc.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a ackoli se ofiacialni prototypy 100 serie meli provozovat az v roce 1996, prvni XW10 v Toyota muzeu ma rok "vyroby" prosinec 1993

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mirai je naprostá hovadina.
Jestli někdy vůbec budou masově nějaké vozy na vodík, pokud se ho podaří levněji vyrábět nejspíš vysokoteplotníma jaderkama, tak jedině autobusy a podobné větší kusy, které ještě celou nádrž kvůli unikání spotřebují nejpozději za pár dnů.

Mě to nevykládej. Řekni to Tojotě :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů CircontrolBUS2BUS