Volkswagen, resp. jeho značka Seat, oznámila cenu posledního nového trojčete. Honda se pochlubila cenou svého elektromobilu Honda e.
foto: Honda
Retrofuturistický malý městský elektromobil Honda e bude v Německu začínat na ceně €33 470 před federální dotací (€4000), po které vyjde na pořád extrémních €29 470.
A to je cena jen za základní verzi o výkonu 100 kW. Vylepšená výbava „Advance“ se 113kW elektromotorem vás vyjde na 36 470 eur před dotací!
To je za auto vybavené 35,5kWh baterií a dojezdem 220 km pořádná pecka. Obzvlášť, když trojčata Škoda e-Citigo iV, Seat Mii a Volkswagen e-Up! budou k dispozici za cenu až o polovinu nižší a s vyšším dojezdem!
Modelu Honda e tedy při takové cenové politice japonského výrobce mnoho šancí nedáváme. Jakkoliv se chce měřit spíše s prémiovými vozy jako Mini Cooper SE, Smart EQ nebo BMW i3.
Příjemně překvapil Seat, který své elektrické Mii (de-facto stejná konfigurace jako nový Volkswagen e-Up! či Citigoe iV) bude v Německu prodávat od 20 650 eur před dotací (€16 300 po do taci).
To je cena velmi podobná české ceně Škoda Citigoe iV a konečně krok k masovějšímu rozšíření elektromobilů i v zemích jako je Česká republika.
Konkurence akorát tak pro e-Mini.
Konkurence akorát tak pro e-Mini.
cena dle toho co je videt z fotek a videi nemusi bejt nutne
cena dle toho co je videt z fotek a videi nemusi bejt nutne prehnana, srovnavat to s Citigem je nesmysl, ty auta jsou vybavove nekde jinde, a image taky nekde jinde, sve zakazniky si to jiste najde i pri te vyzsi cene
Přesně tak, podle toho co je vidět, tak těžko může
Přesně tak, podle toho co je vidět, tak těžko může stát stejně jako vývojově dekádu staré Citigo.
Ja myslim ze do mesta je to dobry auto a movitych kupcu bude
Ja myslim ze do mesta je to dobry auto a movitych kupcu bude dost. Manzelka po tom blazni ale cena ji zchladila, to je fakt.
K tomu Seatu by bylo vhodné doplnit, že se má prodávat
K tomu Seatu by bylo vhodné doplnit, že se má prodávat pouze ve 14ti zemích EU, ve kterých ČR není uvedena.
The Mii electric is being sold in 14 countries (Spain, Germany, Italy, France, the UK, Austria, Belgium, the Netherlands, Switzerland, Denmark, Finland, Norway, Sweden and Poland) since mid September and will come to market in early 2020.
To je skoda. Je pro to nejakej duvod?
To je skoda. Je pro to nejakej duvod?
Ano, Škoda 🙂
Ano, Škoda 🙂
malý městský elektromobil Honda e bude v Německu začínat
malý městský elektromobil Honda e bude v Německu začínat na ceně €33.470 tak to je děs :))))))))))))))
https://www.youtube.com/watch?v=MwR8r_ZOvfs
Japonci zesileli. Sem zvedavej jesi vubec a za kolik to budou
Japonci zesileli. Sem zvedavej jesi vubec a za kolik to budou prodavat tady.
nebudou, nechtějí, je to jen navoko elektromobilita, sou
nebudou, nechtějí, je to jen navoko elektromobilita, sou ropákem zaprodaný vodíku hydráty metanu a wankl
Co se Hondy týče, tak prostě masové elektromobilitě v
Co se Hondy týče, tak prostě masové elektromobilitě v Evropě asi nevěří, a tak budou radši prodávat stylovku než nic. Koncept kompaktního elektromobilu v podobě Fit/Jazz EV si vyzkoušeli před lety, koncept „luxusního“ vozu v podobě Honda Clarity EV zkoušejí několik posledních let – obojí jen ve vybraných destinacích a v podobě pronájmu vozů.
A Mazda zase prosazuje posuzovat vozidla podle principu well-to-wheel a ne jen emise u výfuku, a z tohohle pohledu je elektrifikace individuální osobní dopravy formou BEV na trzích jako je Austrálie či Čína (což jsou trhy jim nejblíže) v současnosti bez jakéhokoliv přínosu.
Toyota si jede svoji hybrid lajnu (s geniální eCVT převodovkou).
Co je na tom „na oko“ – prostě se ty firmy snaží vydělávat a každá vidí holt cestu v jiné strategii.
Diky za nefanaticky, racionalni nazor. Tech tu moc neni. Tam
Diky za nefanaticky, racionalni nazor. Tech tu moc neni. Tam Mazda se mi libi, otazka je kolik bude papat ten Wankel. Mimochodem hybridni lajnu rozjel i Nissan s Note a Serena E-power system. A chce to montovat do dalsich aut. Note E-power jsem mel pujceny a jezdi to fakt prima. V podstate jako elektroauto. Note se proda asi 75% prave v tyhle E-power verzi prestoze je drazsi. Holt automobilky vyrabi to co se prodava.
Btw v Japonsku ubylo za posledni let strasne moc benzinek, zapomel jsem to procento ale bylo to fakt hodne. Je to prave proto ze se zlepsuje spotreba. A asi to bude znat vic nez par procent EV aut.