Hyundai zveřejnil první skicu zcela nové generace modelu i10 před její světovou premiérou na zářijovém mezinárodním autosalonu IAA 2019 ve Frankfurtu nad Mohanem.
Nejnovější zástupce produktové řady „i“ korejského výrobce automobilů se vyznačuje nově pojatým dynamickým designem, v němž hrají významnou roli kontrasty mezi hladkými plochami a ostrými liniemi. Proporce zcela nového modelu byly optimalizovány změnami šířky, výšky a průměru kol. Výsledkem je energický a agilní vzhled.
NEPŘEHLÉDNĚTE Nový Hyundai i10 vstupuje na český trh, včetně LPG verze (listopad 2016)
Zcela nová generace modelu i10 má mladý a dynamický design, který je v segmentu A výjimečný. Široká maska chladiče vyjadřuje sportovní charakter a zahrnuje světla pro denní svícení, což je tradiční stylistický prvek modelové řady i10.
Šířku vozu a jeho vizuální stabilitu umocňují trojúhelníkové otvory pro přívod vzduchu do podběhů kol, které navíc vylepšují aerodynamiku.
Již zdaleka jsou zřetelné střešní sloupky C ve tvaru písmene X, jež jsou jednoznačným identifikačním znakem a přitahují pohled k logu, umístěnému na střešním sloupku. Plochy s jedinečným trojúhelníkovým motivem vizuálně zdůrazňují šířku vozu a poukazují na umístění kol v rozích karoserie.
Zcela nový i10 potvrdí své vedoucí postavení v segmentu také mnoha novými prvky výbavy v oblastech konektivity a bezpečnosti. Blue Link®, Apple Car Play, Android Auto, bezkabelové nabíjení chytrého telefonu a zadní kamera zajistí komplexní zážitky z jízdy bez kompromisů.
Nový model má jednu z nejrozsáhlejších bezpečnostních výbav ve své třídě. Asistent pro odvrácení kolize s překážkou vpředu FCA (Forward Collision-Avoidance Assist) detekuje radarovým senzorem na přídi nejen vozidla, ale také chodce před vozem.
Standardní výbava zahrnuje rovněž asistenta pro rozpoznávání únavy řidiče DAW (Driver Attention Warning) a asistenta pro jízdu v jízdním pruhu LKAS (Lane Keep Assist System). Řidiči zcela nového modelu i10 budou moci používat také na přání dodávaného asistenta dálkových světel HBA (High Beam Assist).
Je to vysoký vůz. Baterky do podvozku, motor na zadní
Je to vysoký vůz. Baterky do podvozku, motor na zadní nápravu, přední kufr na drobnosti, zadní o něco méně hluboký a je vymalováno. EV do města s jejich úspornou technologií Ev pohonu. Sračkomet a plynoprd si mohou nechat. Když Hyundai, tak jedině Ioniq EV nebo Kona EV. Zbytek je historie.
Kapacita baterie, dojez, atd.?
Kapacita baterie, dojez, atd.?
Mno .. tuším ,že kapacita baterie je 46 Ah./olovo. A
Mno .. tuším ,že kapacita baterie je 46 Ah./olovo. A chčije se do toho benzín. Nádrž : 40 litr. Je to sračkomet co má mladý dynamický dizajn. Safra. Proč je ten článek na hybridu neuším .
(Jo .. už vím: “ bezkabelové nabíjení mobilu“ to má …:-)
Protože Horčík zase olizuje zadek dinosaurům a rád
Protože Horčík zase olizuje zadek dinosaurům a rád přepapouškuje ty jejich spalovácký PR cancy.
A důležitá je široká maska chladiče. Chjo.
A důležitá je široká maska chladiče. Chjo.
Základ je poriadny gril, to by si mohol vedieť
Základ je poriadny gril, to by si mohol vedieť 🙂
https://ibb.co/FV828vc