Autosalon Detroit 2017: představí se Audi Q8 concept

redakce - 23 Prosinec 2016

Před dvěma lety jsme psali, že elektromobil Audi Q8 e-tron by mohl nabídnout dojezd až 600 km. Audi teď potvrdilo, že koncept auta představí na autosalonu v Detroitu. Otázka zní, zda včetně elektrické verze.auto Audi Q8 concept autosalon Detroit 2017

Na autosalonu v Detroitu 2017 se představí řada novinek a mezi nimi i Audi Q8
foto: Audi

Prémiový výrobce představí v lednu 2017 studii Audi Q8 concept na mezinárodním autosalonu NAIAS (North American International Auto Show) v Detroitu. Koncepční vůz v podobě blízké sériové výrobě podle Audi "ztělesňuje syntézu emocionálního designu kupé a velkorysé nabídky vnitřního prostoru, která je typická pro SUV, včetně nejvyšší úrovně variability".

"Studie Audi Q8 concept je novým průkopníkem v rámci naší řady modelů Q. Její design vyzařuje ve vysoké míře sportovního ducha a prestiž," vysvětluje šéfdesignér značky Audi Marc Lichte. "Přitom pro nás bylo důležité, aby tento koncepční vůz nabízel navzdory nízké linii střechy prostorný interiér se čtyřmi plnohodnotnými sedadly."

Příď studie působí impozantně. Osmiúhelníková maska chladiče Singleframe je výrazně širší než u aktuálních sériově vyráběných modelů značky Audi. Je protažena daleko dopředu a vyznačuje se výrazně prostorově zpracovanými tvary.

Audi Q8 koncept autosalon Detroit

Dočkáme se v Detroitu také elektrické verze Q8?
foto: Audi

Mnohé stylistické prvky studie Q8 concept připomínají první model Audi quattro z 80. let 20. století. Mezi ně patří extrémně skloněný a zároveň velmi široký střešní sloupek C v kombinaci se silnými, vyčnívajícími rameny nad koly. Tyto vyvážené proporce přitahují pozornost ve stejné míře k předním i zadním kolům, což je pro vozy Audi s pohonem všech kol quattro typické.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Jackup

Proč? Proč si automobilka zvolila SUV? Tedy tu kategorii osobních automobilů s největším jízdním odporem... Jaký smysl má zbytečná přeměna ropy na gumový prach z pneumatik a obržděné destičky? Proč lidi dobrovolné vozí 2tuny oceli sebou, když jezdí v autě obvykle sami? Dokud nemusí plánovat tankování/dobíjení, tak je jim to fuk... Možná až poté si uvědomí co konají...

Totiž řešení dnešních problémů individuální automobilové dopravy možná není jen v elektromobilitě (ta řeší zejména hluk a emise), ale v celkové redukci - na co vám je elektromobil, když už se nevejde do města? Když stojíte v koloně? Na co nám jsou automobily o výkonu přes 100kW, které se posouvají přískokem vpřed v kolonách průměrnou rychlostí 20km/h???

A dálnice? Většina asi bude reagovat, že s SUV se jezdí lépe po dálnici... Ale když si uvědomíte, že odpor vzduchu roste s druhou mocninou rychlosti (tedy jet 2x rychleji znamená 4x větší spotřeba) a auta typu SUV mají poměrně velký odpor vzduchu - PAK TO NECHÁPU...

Obrázek uživatele Michelin

Az budete mit tri deti, manzelku z druheho konce republiky, celkovy rocni najezd 50tis. a chut jezdit na elektrinu, tak budete take rad, ze vam nekdo postavi opravdove e-auto, byt stravite nabijenim o neco vice casu. Samozrejme MPV by bylo jeste lepsi, ale budme radi za ty dary.

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

Obrázek uživatele Jackup

Neni to tak davno, co jsme vybirali auto tak, aby jsme se vesli i s nasim zverincem. Paradoxne do vetsiny SUV 3 deti (cti autosedacky) nedate. Temer vsechny SUV maji vzadu pouze 2,5 sedacky... Takze kdyz deti tak MPV...

Obecne SUV ma urcite vetsi jizdni odpory nez MPV

Obrázek uživatele Michelin

Bohužel elektrické MPV navíc s rozumným dojezden zatím nikdo nenabídl. SUV v sedmimístném provedení je tedy alespoň nějaká volba.

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

Obrázek uživatele Jackup

Pritom prave MPV ma pomerne vysoko podlahu aby bylo mozne ve 2.rade mit 3 sedacky. Take 7 mist pak znamena ze MPV je i dosti dlouhe. To vse tyto auta predurcuje k umisteni baterie obdobne jako ma Tesla. Stavajici MPV pritom maji dieslove motory takze pri elektricke verzi by nemel byt problem se stavajicim podvozkem a brzdenim.

Ano, zatim nikdo EV MPV nenabidl... A vlastne to i chapu, automibilky vi, ze MPV auta kupuji rodiny s detmi a hypotekou, takze na EV by nemeli, a radeji miri k vyssi vrstve -> SUV, sportaky, tesla a jine...

Obrázek uživatele Michelin

Já bych si ho určutě koupil.

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

Obrázek uživatele Jackup

To ja taky (kdybych na to pripadne mel), ale opet se to vyplati jen v pripade, ze bude jezdit obsazene. Protoze jet sam a vezt zbytecne 2tuny je nesmysl.

Ono EV auta totiz nejsou zase tak ZERO jak se prezentuje. Kazde EV ma totiz nekde (v elektrarne) komin...

Ale mit tak doma FVE a auto s vymennou baterii, jednu dobijim a druhou jezdim... Ale s ohledem na to, ze je baterka nejdrazsi na celem aute, je to nerealne :-(

Obrázek uživatele Radovan

Proč zase ta klišé o výfuku EV v nejbližší hnědouhelné elektrárně. Odpověď přece znáte sám - spalovák má výfuky 2, jeden v nejbližší hnědouhelné elektrárně a druhý pod Vaším nosem, kamkoliv přijede.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele Michelin

Jj. A Pražské metro a tramvaje mají výfuk u Mělníka...

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

Obrázek uživatele Michelin

Pořát lepší komín až 300m vysokej někde za městem, než když to funíte maminkám pod kočárek...
Nemluvě o tom, že už se polovina elektřiny vyrábí z jádra nebo obnovitelných zdrojů.

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

Obrázek uživatele Jackup

To nebyla narážka na EV jako vozidla, ale na filozofii výroby elektrické energie v ČR...

Poměr výroby elektřiny z různých zdrojů znám dobře, ale také dobře vím, jak lidi nakládají s energií obecně - proč všude svítí obchoďáky, proč se tranzit nevozí vlaky, proč proč proč...

Jinak elektrárny tepelné (když ty ostatní prohlásíme za čisté) mají sice mnohem lepší účinnost něž spalovací motory, ale zase musíme započítat účinnost přenosu, přeměny a nabíjení eektrické energie. Pak už je to horší.

Nicméně pořád je to 100 a 1 - bezkompromisně EV jsou čistá...

Jinak by to ještě chtělo vyřešit náhradu za pneumatiky :o) a rekuperaci umět až do nulové rychlosti. Pak už to bude 100% čistota :)

Obrázek uživatele Michelin

V tom s Vámi ve všem souhlasím.
Hezké svátky.

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

A přestat vyrábět plasty, barvy a mazadla z ropy :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Jackup

Prestat jezdit na ropu, aby nam zbylo na plasty a maziva?

Začít dělat plasty z rostlin??

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Radovan

Elektrický koncept s brutálně velkým čumákem a obrovskou maskou s chladičem? Opravdu? Kde asi dělají soudruzi z NSR chybu?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

ty nejak z te skici poznas jestli je to celozakryte nebo otevrene pro chladic? to auto bude nabizet ruzne druhy pohonu a tedy musi pocitat s ruznyma prisunama vzduchu

popravde vubec bych tyhle koncepty nezatracoval, protoze ve chvili kdy tyhle premiove automobilky nabidnou realen ke koupi EV s dojezdem nad 500km, tak Tesla bude mit sakra problem s prodejem S a X, neb co se kvality a luxusu tyce, tak je extremne predrazena, kvalitou zpracovani Tesla nemuze konkurovat ani autum nizsi stredni za 20 tisic eur, natoz pak luxusnim autum za 60-100 tisic eur ;) jedine trumfy co Tesla ma je sit Superchargeru a velko-kapacitni baterii ktere jim propujcuje zajimavej dojezd EV, o oba ty trumfy do par let prijde a zustane ji jen silny brand ktery si doted buduje, je to proste Apple na kolech

Obrázek uživatele Michelin

No jasne za par let budou mit vsichni takove baterky i sit nabijecich stanic zatimco Tesla uz zadnou dalsi nabijeci stanici nepostavi a za ty roky s kvalitou a luxusem taky nepohne.
Klasicky syndrom "hrozne bych to chtel, ale nemam na to, tak to radeji pomluvim at uz jsou me argumenty sebepitomejsi".

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

jj klasickej syndrom :D a proto mam "predobjednanou" Teslu 3, no jeste ze ji pak nekoupim

tak stastny a veseli :)

Obrázek uživatele Michelin

:-) Tak proc jim tak nakladate?
Take preji pekne svatky.

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

a co je mam, chlacholit?

u sve prace jsem taky radsi kdys dostavam kritiku, protoze pochvaly me nikam dal neposunou, v dnesni dobe liku lidi proste zapominaj kde je opravdova sila kritiky, a v tomto pripade rekl bych opravnene kritiky

Obrázek uživatele Michelin

Jestli si mám vybrat mezi "kvalitními a luxusními" ev, které aktuálně nabízí třeba BMW (nebo kdokoli jinej) a mezi Teslou, tak je to jasná volba.

Taky už jsem si vybral.
A pokud mi za pár let až jí budu chtít vyměnit nabídne někdo jinej auto, který bude v něčem lepší a bude k tomu mít stejně hustou síť nabíjecích stanic, nebudu váhat si ho koupit. O tom druhém ovšem silně pochybuji.

A kritizvat za něco Teslu?
Spíše jí tleskat, že konečně donutila ty zabedněný automobilky co nám tady produkujou "kvalitní luxusní" auta aby začali brát vývoj ev vážně. Jinak by jsme tady čmoudili do alelujá, dokud by to za ní neudělal nekdo jinej. Nebo dokud by jsme se nepobili kvuli posledním zbytkům toho černýho zlata.

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

no ukazujes jen fanouskovske nadseni, prave tohle "A kritizvat za něco Teslu?" jasne ukazuje kam patris coby zakaznik, fanousek do posledniho dechu :)

zapominas ale na jednu podstatnou vec, drtiva vetsina lidi nejsou fanousci, ale jen uzivatele, Tesla se do budoucna zaradi mezi beznou konfekci luxusnich znacek jako je treba Jaguar nebo Porsche, a jejich uspech za 5-10-15 let bude zaviset jen na tom, jestli bude dostatecne konkurenceschopna prave pro tyto znacky, Tesla nikdy nebude konkurenci pro bezne mainstreamove znacky jiz z toho titulu ze neplanuji v danem segmentu zadne auto, nemaj v danych segmentech proste co nabidnout, je to vpodstate totez jako by se Apple snazil nabizet iphone v cenovem segmentu $150-250

Tesla ma proste 2 extremne slabe stranky, prvni je kvalita zpracovani (prozatim to vyvazuji necim co konkurence nema, a to Ev v dane kategorii a s takovym dojezdem), a druha je servisni sit pro mainstreamove modely za mainstreamove ceny, tedy neco co by silnemu brandu Tesly jen uskodilo, vsimni si ze Tesla nikdy necilila PR na lidi co bydlej treba v poanelakach, necilej PR ani na klienty co musej setrit, ani model 3 nepozicujou niz nez je BMW 3, oni vedi ze jejich cilovka je uplne jinde nez to kde vydelavaj fosilni mainstreamove automobilky, nasli diru na trhu a vyplnili ji, kdyby chteli delat levna a mainstreamova EV, davno mohli prinest Ev podobne treba Leafu nebo Boltu ;) tuto oblast ale nechavaj fosilnim automobilkam protoze vedi ze tam by zapadli a nemohli si dovolit prodavat EV za cenu 2x vyzsi nez konkutence

Obrázek uživatele Michelin

Děkuji za výklad. Patrně máte věšteckou kouli, že víte přesně co bude za pár let.

Co se týká mého fanatismu pro Teslu. :-) Tak to jo. Nakoupil jsem soukromně nebo do firmy za posledních 10 let 17 nových aut a je to každej pes jiná ves. Neb vždy jsem vybíral podle aktuálních potřeb.
Tesla je jen další z dlouhé řady, a jak jsem již napsal výše, pokud mi někdo v budoucnu nabídne něco lepšího se stejným nebo lepším zázemím nebudu váhat to pořídit.

Jen mi vadí, když někdo (navíc pokrytecky, když si to údajně sám objednal) kritizuje něco co je v daném segmentu momentálně na trhu prosně nejlepší.

A že je to předražený? No jasně, než přišel Ford T tak byla auta taky pro běžného člověka nedostupná.

Mimochodem jestli si chcete ještě kopnout, tak schválně na čem asi tohle píšu... Nápověda, má to cosi společného s ovocem. :-)

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý den - emise se přenesou jinam do jiných krajů ,jako internetové využití . Amíci jak jdou trochu do ekologie přiznali že jim jede 47 uhelných elektráren na provoz internetu, internet dobře sloužil než přišel islámský stát na to jak ho zneužít. Je to v lidech někteří užívají tu dobrou stránku věci a jiní to všechno zkurvěji . Zdravím Honza

je videt jak ctes, ja nic neobjednal, jen jsem podporil firmu ktere fandim, stejne tak jako jsem je "podporil" i nakupem akcii v dobe kdy zacinali s modelem S ;) ale to ze Tesle fandim neznamena ze jsem slepej k tomu kde maji chyby, a nebojim se jejich chyby vyjmenovat a popsat

neni to o kopani, kopani v tom muze videt jen nekdo hodne jednoduchej, kritika neni kopani, ale poukazani na to co by se melo zlepsit ;) a pokud ti soucasne nedostatky Tesel nevadi a beres je jako samozrejmost, tak je to tvoje rozhodnuti, me vadi a urcite bych neutratil 2-3 mice za auto jen proto ze je to EV s nejvetsim dojezdem na nabiti, ja mam mnohem vic kriterii pro vyber auta nez je dojezd, rozhodne nechci bejt otrok sveho auta, naopak auto je pro me sluhou, prostredkem trery me a me rodine slouzi

a tim ze ti vadi podrobna kritika danych nedostatku nejakeho tveho oblibeneho auta jen ukazujes ze jsi jen obycejnym fanatickym fanouskem, nic vic ;)

Obrázek uživatele Michelin

Život mě naučil, že dokonalost je utopie. Můžete si koupit jaké chcete auto a stejně bude mít spoustu nedostatků a problémů.

A co se kritiky týká, tak na tu jsem háklivý, protože většinou kritizují nejvíce ti co sami ničeho nedosáhli. Ti ostatní vědí jaká je to dřina a dokáží tolerovat nedostatky.

Fanatismus bude asi vaše oblíbené slovo. Věřte, že kdyby mé rozhodování řidili emoce tak bychom si tu o ničem nepsali, protože bych si tu hroznou Teslu za více než 4míče nemohl dovolit. A to je zase má forma podpory. Koupit si jí, i když není zdaleka dokonalá.

---

To Tesla dává křídla. 44tis.km

Kucí nehádejte se. Oba máte pravdu.

Co se Samana týká a co čtu jeho komentáře. Myslím, že jeho kritika Tesli je úplně v pohodě, o proti nějakému ropakovi co sem zavítá z autorum.cz.

Pěkný svátky....

Obrázek uživatele Radovan

Teda Vy jste ale optimista!

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

ptal jsem se znameho v US kde nekolik jeho kolegu ma Tesly (ostatne on me domlouval pujceni Tesly kdys jsme za nim byli v US na navsteve), prej vsichni pokud bude k dispozici EV od nejake premiove znacky zase zpet radi presedlaji na ty premiove znacky, ostatne jine znacky stale prodavaji ostatni EV, vsimni si ze kuprikladu BMW i3 melo zase prodejni rekordy, jakto kdys je tu prece Tesla?

Tesla ma proste uspech protoze prisla prvni s takovym autem jako je Sko s takovym dojezdem, a nabidla i nabijeni zdarma na siti ktera doted nema obdoby, nic netrva vecne a Tesla udelala to co ji Musk predpovidal, rozhejbala trh s EV :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslím že v Tesle dobre vedia že nebudú prvý vecne , preto vkladajú toľko do modelu 3 ten bude zas nejakú chvíľu prvý kým ho nedostihnu a neprdedbehnu další (dúfajme konečne sa pretavia do reality po 2020 koncerty wv), potom bude hlavným ťahom Tesly autonómne riadenie. K tej kvalite a cene sa samozrejme opäť inak postavia s príchodom skutočnej konkurencie.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tesla vecne prva, ale v com? jedine ak tak v zapornych cislach..

22 Únor 2016
Nejúspěšnější výrobci elektroaut

Značka. Prodeje 2015 Celkové prodeje %
Renault-Nissan 74 734 291 345. 22
BYD 61 726 87 873 7
Volkswagen. 58 807 73 070. 6
Tesla Motors. 50 366 110 271. 8
Mitsubishi 48 203 134 966 10
BMW 33 415 54 159 4

5 nejprodávanějších elektromobilů
Model Prodeje 2015. Prodeje celkem
1. Nissan Leaf 43 870. > 200 000
2. Tesla Model S 50 366 107 228
3. Mitsubishi iMiEV/Peugeot iOn/Citroen C-Zero ? >55 000
4. BMW i3 24 083 41 586
5. Renault Zoe 18 453

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A nejaké aktuálne čísla aspoň ku koncu novembra 2016 by neboli ???
Lebo operovať s údajmi skoro rok starimi ......

Od kdy šlo Tesle o nějaký prvenství? :)
Chtěli jenom rozhejbat výrobu elektroaut a možná změnit svět.
Stejně je to hlavně baterkárna s přidruženou výrobou aut :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Jako auto to je pěkný, věřím že i technika bude dobrá a bez problému se vyrovná Modelu X. Ale zas jen studie? Tzn. ve výrobě nejdřív 2020?

Dále kde vězí už pravděpodobně hotový Q6 e-tron? Teď to vypadá že bude až 2018..

odhaduju ze cekaji na prihodne nasazeni, tedy dobu kdy dostavej svoje kapacity na vyrobu baterii a take na dobu kdy se alespon kopne ohledne chystane nabijeci site v EU kolem silnic v siti TEN-T kde budou ony 350kW nabijecky, momentalne by paberovali s desitkama tisic EV rocne kde musi draze nakupovat "cizi" baterky, a s technologiema ktere za par let budou zastarale, u vlajkove lodi jakou Q8 bude prece nebudou vydavat s necim co za 2 roky bude zastarale a nebude plne vyuzitelne na dane nabijeci siti

lamat se to bude az 2020-2025, do te doby se bude porad nejdnat o desitky tisic EV rocne, na kterych si automobilky budou jen zkouset a pripravovat se na poradny prechod na EV, tady na fanouskovske strance to vetsina lidi proste nechape z toho duvodu ze jsou to fandove EV, ale automobilky nemuzou bejt zive jen diky fandum, to by totiz skoncili jako Saab, Alfa a dalsi automobilky ktere se soustredili na urcitehoz akaznika, takze bud krachli uplne, nebo byli v sakra problemech

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Presne,ten pravej mazec nastane az po 2020 kvuli novym emisnim standardum. Docela me bavi,jak si vsichni mysli,ze velke automobilky nic nedelaj,pritom tam vyvoj jede jak fik. Na rozdil od amateru nemusi resit zatekani do kabiny,mizerny interier a chybejici servisni sit :)

Obrázek uživatele Jackup

No jo, všechny automobilky řeší emisní limity, ale zjistily, že emise mohou snížit už jen tím, že přidají elektro motor a udělají hybrid... Jiná možnost není. Spalovací motor pracuje na určitem principu a další vylepšení znamenají velké náklady a taky vyšší spotřebu (paradoxně). Nebo pak lze udělat to co udělal VW (a nejen on) - že emise vycházejí jen při měření.

Nicméně snad přijdou brzo na to, že lepší je přidat elektromotor a zároveň vyhodit spalovák :o)

Obrázek uživatele Radovan

Po ovoci jejich soudit je budeš (Bible). Vy nějaké elektrické ovoce od spalovacích dinosaurů vidíte? Já tedy ne. Pominu-li jejich amatérské pokusy o elektromobil jako je třeba můj Ion.
P.S. Ale i na tu bídu je to s ním paráda. O tom žádná.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů Circontrol
185.66.36.26