Autopůjčovna RentPoint nabídne k pronájmu vozy Tesla

redakce - 20 Září 2016

Autopůjčovna RentPoint, součást skupiny Auto Palace, rozšiřuje své portfolio a svým zákazníkům nabídne k pronájmu elektromobily Tesla Model S.auto elektromobil Tesla Model S půjčovna RentPoint

Nové elektromobily Tesla Model S k vypůjčení v autopůjčovnách RentPoint
foto: RentPoint

V současnosti je skupina Auto Palace, společně se společností Business Lease, partnerem výrobce, jež má licenci vozy v ČR půjčovat. RentPoint bude nabízet vozy Tesla na krátkodobý nebo střednědobý pronájem, Business Lease pak v případě zájmu na operativní leasing.

Společnost RentPoint se na českém trhu řadí mezi autopůjčovny s nejširší paletou vozů. Ve svém portfoliu má nyní na 1000 vozů všech segmentů – od vozů nižší, střední i vyšší třídy, přes off-roady, užitková vozidla nebo minibusy. 

Součástí servisu společnosti RentPoint je zároveň půjčovna luxusních limuzín, která se právě nyní rozrostla o dva elektromobily Tesla Model S.

Model S 70D v černé barvě s pohonem všech kol disponuje dvěmi elektromotory o výkonu 329 koní a dojezdem 442 kilometrů na plné nabití. Modrý Tesla Model S 90D, rovněž s pohonem 4x4 a dvěmi elektromotory, nabídne výkon 422hp a dojezd 502 km.

Vozy jsou již nyní v autopůjčovně RentPoint možné k zapůjčení jak fyzickými tak právnickými osobami. Cena zápůjčky stojí u verze S 90D na 24 hodin 7000 Kč a u verze S70D 6 000 Kč bez DPH.

„Oproti jiným značkám jde o zajímavou designovou alternativu, kterou jsme našim zákazníkům chtěli poskytnout jako bonus a já věřím, že jim tímto uděláme velkou radost,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR.

Auto Palace rovněž podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

trochu si rýpnu - podle těch "krásných" espézetek patří tyto auta k těm, které jsem potkal, jak obě najednou parkují v sobotu přes noc u nabíječky čez u AAA v Brně a samozřejmě nikde nikdo....

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

No pokud ta nabíječka fungovala stejně "dobře" jako když jsme tam přijeli před 14 dny my, tak se nedivím že tam stály celou noc a to ještě ráno odjeli s prázdnou... Ještě že jsem po Radovanově komentaří na EV mapě s touto možností počítal a šetřil si dojezd až do Troubska.
http://rtostrava.cz?p=681#more-681

Obrázek uživatele Radovan

Ono i když některé rychlonabíječky ČEZu jedou, není to žádná sláva. Teplárna Ostrava-Vítkovice v pondělí Peugeot Ion výkon 38,9 kW (345V 113A) z inzerovaných 50 kW. Na 79% z 20% nabito za 25 minut celkem 9 kWh. Fotodokumentaci jako vždy mám.
P.S. Nechal jsem Vám na webu vzkaz a máte ode mne i email.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Jeste si stezuj, zaplatili si mesic a nabijecku zabirali jen jednu noc... :)

Ne vazne, tohle je problem uz ted, radsi si nepredstavovat, co bude, az zacnou jezdit "BFU" (bezny Franta uzivatel).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

na nabijeckach bude pratlak, proto me prijde rozumnejsi spise "dotovat" vystavbu nabijecek misto dotovani nakupu EV, take bude nutnost aby CEZ nabijecky zpoplatnil jak za odebrane mnozstvi energie tak i casove

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No pretlak, zatim nabijecky zeji prazdnotou a je to ztratovy byznys i kdyby byly zadotovane...

nektere zeji prazdnotou, jine jsou naopak s pretlakem, je to dano tim ze na nich casto stoji prave lide kteri vedi ze to k ni maji kousek a maji to za pakatel oproti tomu kdyby nabijeli doma :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No a co by vyresily dotace? Jen by se rozsiril pocet propagacnich nabijecek, se symbolickymi tarify, na kterych by parkovali EV vlastnici...
Zatimco pri dostatku EV, zacnou byt dobijeci stanice i pouzitelny podnikatelsky zamer a zacnou rust samy a s realistickymi cenami...

a on je problem aby v podminkach dotacniho programu bylo, ze dana stanice musi bejt zpoplatnene minimalne prumernou cenou za kWh v dane oblasti a zpoplatnene nejakou sumou za cas straveny dobijenim, rekneme treba 1kc za 1 minutu?

co je dulezitejsi, vejce nebo slepice? co je lepsi, podporit par majitelu EV tim ze jim das slevu 220 tisic, nebo podporit vystavbu nabijeci infrastruktury kterou pak bude moci vyuzivat mnohem vice lidi nez kolik jich dodahne na dotaci za EV?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je docela dobry point, je otazka, jestli by takovy dotacni program sel napsat, s tak detailnimi podminkami - napr minimalni cena 5kc/kWh, 1kc/min, moznost placeni bez "klubove karty"....

dotace na auta me prijde zcestna, vpodstate to pomuze jen par stovkam lidi co na EV maji i tak, kdesto dotace do infrastruktury je vseobecna, a je pak na lidech jestli chteji EV a vyuzivaj tu infrastrukturu, nebo nechteji

to je jako by stat pridaval lidem na porizeni Off-roadu misto toho aby opravoval silnice

Obrázek uživatele Jolinar

To je tak, kdyz cena nabijeni nezahrnuje casovou slozku. Pak to tam muzete nechat jak dlouho chcete a nikdo Vas nenuti to odpojit.

ani svědomí?

Obrázek uživatele Jolinar

nemuzu mluvit za jejich svedomi :-D
EDIT: s ohledem na to kolik spalovaku bezne blokuje nabijeci mista pro EV, asi ani svedomi :-)


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto Live