Autopůjčovna RentPoint, součást skupiny Auto Palace, rozšiřuje své portfolio a svým zákazníkům nabídne k pronájmu elektromobily Tesla Model S.
foto: RentPoint
V současnosti je skupina Auto Palace, společně se společností Business Lease, partnerem výrobce, jež má licenci vozy v ČR půjčovat. RentPoint bude nabízet vozy Tesla na krátkodobý nebo střednědobý pronájem, Business Lease pak v případě zájmu na operativní leasing.
Společnost RentPoint se na českém trhu řadí mezi autopůjčovny s nejširší paletou vozů. Ve svém portfoliu má nyní na 1000 vozů všech segmentů – od vozů nižší, střední i vyšší třídy, přes off-roady, užitková vozidla nebo minibusy.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla v Kalifornii postaví největší baterii na světě
Součástí servisu společnosti RentPoint je zároveň půjčovna luxusních limuzín, která se právě nyní rozrostla o dva elektromobily Tesla Model S.
Model S 70D v černé barvě s pohonem všech kol disponuje dvěmi elektromotory o výkonu 329 koní a dojezdem 442 kilometrů na plné nabití. Modrý Tesla Model S 90D, rovněž s pohonem 4×4 a dvěmi elektromotory, nabídne výkon 422hp a dojezd 502 km.
Vozy jsou již nyní v autopůjčovně RentPoint možné k zapůjčení jak fyzickými tak právnickými osobami. Cena zápůjčky stojí u verze S 90D na 24 hodin 7000 Kč a u verze S70D 6 000 Kč bez DPH.
„Oproti jiným značkám jde o zajímavou designovou alternativu, kterou jsme našim zákazníkům chtěli poskytnout jako bonus a já věřím, že jim tímto uděláme velkou radost,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR.
Auto Palace rovněž podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.
trochu si rýpnu – podle
trochu si rýpnu – podle těch „krásných“ espézetek patří tyto auta k těm, které jsem potkal, jak obě najednou parkují v sobotu přes noc u nabíječky čez u AAA v Brně a samozřejmě nikde nikdo….
To je tak, kdyz cena
To je tak, kdyz cena nabijeni nezahrnuje casovou slozku. Pak to tam muzete nechat jak dlouho chcete a nikdo Vas nenuti to odpojit.
ani svědomí?
ani svědomí?
nemuzu mluvit za jejich
nemuzu mluvit za jejich svedomi 😀
EDIT: s ohledem na to kolik spalovaku bezne blokuje nabijeci mista pro EV, asi ani svedomi 🙂
Jeste si stezuj, zaplatili
Jeste si stezuj, zaplatili si mesic a nabijecku zabirali jen jednu noc… 🙂
Ne vazne, tohle je problem uz ted, radsi si nepredstavovat, co bude, az zacnou jezdit „BFU“ (bezny Franta uzivatel).
na nabijeckach bude pratlak,
na nabijeckach bude pratlak, proto me prijde rozumnejsi spise „dotovat“ vystavbu nabijecek misto dotovani nakupu EV, take bude nutnost aby CEZ nabijecky zpoplatnil jak za odebrane mnozstvi energie tak i casove
No pretlak, zatim nabijecky
No pretlak, zatim nabijecky zeji prazdnotou a je to ztratovy byznys i kdyby byly zadotovane…
nektere zeji prazdnotou,
nektere zeji prazdnotou, jine jsou naopak s pretlakem, je to dano tim ze na nich casto stoji prave lide kteri vedi ze to k ni maji kousek a maji to za pakatel oproti tomu kdyby nabijeli doma 🙂
No a co by vyresily dotace?
No a co by vyresily dotace? Jen by se rozsiril pocet propagacnich nabijecek, se symbolickymi tarify, na kterych by parkovali EV vlastnici…
Zatimco pri dostatku EV, zacnou byt dobijeci stanice i pouzitelny podnikatelsky zamer a zacnou rust samy a s realistickymi cenami…
a on je problem aby v
a on je problem aby v podminkach dotacniho programu bylo, ze dana stanice musi bejt zpoplatnene minimalne prumernou cenou za kWh v dane oblasti a zpoplatnene nejakou sumou za cas straveny dobijenim, rekneme treba 1kc za 1 minutu?
co je dulezitejsi, vejce nebo slepice? co je lepsi, podporit par majitelu EV tim ze jim das slevu 220 tisic, nebo podporit vystavbu nabijeci infrastruktury kterou pak bude moci vyuzivat mnohem vice lidi nez kolik jich dodahne na dotaci za EV?
To je docela dobry point, je
To je docela dobry point, je otazka, jestli by takovy dotacni program sel napsat, s tak detailnimi podminkami – napr minimalni cena 5kc/kWh, 1kc/min, moznost placeni bez „klubove karty“….
dotace na auta me prijde
dotace na auta me prijde zcestna, vpodstate to pomuze jen par stovkam lidi co na EV maji i tak, kdesto dotace do infrastruktury je vseobecna, a je pak na lidech jestli chteji EV a vyuzivaj tu infrastrukturu, nebo nechteji
to je jako by stat pridaval lidem na porizeni Off-roadu misto toho aby opravoval silnice
No pokud ta nabíječka
No pokud ta nabíječka fungovala stejně „dobře“ jako když jsme tam přijeli před 14 dny my, tak se nedivím že tam stály celou noc a to ještě ráno odjeli s prázdnou… Ještě že jsem po Radovanově komentaří na EV mapě s touto možností počítal a šetřil si dojezd až do Troubska.
http://rtostrava.cz?p=681#more-681
Ono i když některé
Ono i když některé rychlonabíječky ČEZu jedou, není to žádná sláva. Teplárna Ostrava-Vítkovice v pondělí Peugeot Ion výkon 38,9 kW (345V 113A) z inzerovaných 50 kW. Na 79% z 20% nabito za 25 minut celkem 9 kWh. Fotodokumentaci jako vždy mám.
P.S. Nechal jsem Vám na webu vzkaz a máte ode mne i email.