Autopůjčovna RentPoint nabídne k pronájmu vozy Tesla

Autopůjčovna RentPoint, součást skupiny Auto Palace, rozšiřuje své portfolio a svým zákazníkům nabídne k pronájmu elektromobily Tesla Model S.

Nové elektromobily Tesla Model S k vypůjčení v autopůjčovnách RentPoint
foto: RentPoint

V současnosti je skupina Auto Palace, společně se společností Business Lease, partnerem výrobce, jež má licenci vozy v ČR půjčovat. RentPoint bude nabízet vozy Tesla na krátkodobý nebo střednědobý pronájem, Business Lease pak v případě zájmu na operativní leasing.

Společnost RentPoint se na českém trhu řadí mezi autopůjčovny s nejširší paletou vozů. Ve svém portfoliu má nyní na 1000 vozů všech segmentů – od vozů nižší, střední i vyšší třídy, přes off-roady, užitková vozidla nebo minibusy. 

Součástí servisu společnosti RentPoint je zároveň půjčovna luxusních limuzín, která se právě nyní rozrostla o dva elektromobily Tesla Model S.

Model S 70D v černé barvě s pohonem všech kol disponuje dvěmi elektromotory o výkonu 329 koní a dojezdem 442 kilometrů na plné nabití. Modrý Tesla Model S 90D, rovněž s pohonem 4×4 a dvěmi elektromotory, nabídne výkon 422hp a dojezd 502 km.

Vozy jsou již nyní v autopůjčovně RentPoint možné k zapůjčení jak fyzickými tak právnickými osobami. Cena zápůjčky stojí u verze S 90D na 24 hodin 7000 Kč a u verze S70D 6 000 Kč bez DPH.

„Oproti jiným značkám jde o zajímavou designovou alternativu, kterou jsme našim zákazníkům chtěli poskytnout jako bonus a já věřím, že jim tímto uděláme velkou radost,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR.

Auto Palace rovněž podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

tisková zpráva

14 Comments on “Autopůjčovna RentPoint nabídne k pronájmu vozy Tesla”

            1. No a co by vyresily dotace?
              No a co by vyresily dotace? Jen by se rozsiril pocet propagacnich nabijecek, se symbolickymi tarify, na kterych by parkovali EV vlastnici…
              Zatimco pri dostatku EV, zacnou byt dobijeci stanice i pouzitelny podnikatelsky zamer a zacnou rust samy a s realistickymi cenami…

              1. a on je problem aby v
                a on je problem aby v podminkach dotacniho programu bylo, ze dana stanice musi bejt zpoplatnene minimalne prumernou cenou za kWh v dane oblasti a zpoplatnene nejakou sumou za cas straveny dobijenim, rekneme treba 1kc za 1 minutu?

                co je dulezitejsi, vejce nebo slepice? co je lepsi, podporit par majitelu EV tim ze jim das slevu 220 tisic, nebo podporit vystavbu nabijeci infrastruktury kterou pak bude moci vyuzivat mnohem vice lidi nez kolik jich dodahne na dotaci za EV?

                1. To je docela dobry point, je
                  To je docela dobry point, je otazka, jestli by takovy dotacni program sel napsat, s tak detailnimi podminkami – napr minimalni cena 5kc/kWh, 1kc/min, moznost placeni bez „klubove karty“….

                2. dotace na auta me prijde
                  dotace na auta me prijde zcestna, vpodstate to pomuze jen par stovkam lidi co na EV maji i tak, kdesto dotace do infrastruktury je vseobecna, a je pak na lidech jestli chteji EV a vyuzivaj tu infrastrukturu, nebo nechteji

                  to je jako by stat pridaval lidem na porizeni Off-roadu misto toho aby opravoval silnice

      1. Ono i když některé
        Ono i když některé rychlonabíječky ČEZu jedou, není to žádná sláva. Teplárna Ostrava-Vítkovice v pondělí Peugeot Ion výkon 38,9 kW (345V 113A) z inzerovaných 50 kW. Na 79% z 20% nabito za 25 minut celkem 9 kWh. Fotodokumentaci jako vždy mám.
        P.S. Nechal jsem Vám na webu vzkaz a máte ode mne i email.

Napsat komentář