Automobilový expert Sandy Munro chválí elektromobily Tesla, rozebírá je do šroubku

Jan Horčík - 14 Květen 2020

Sandy Munro se už přes 40 let věnuje výrobě a rozebírání aut a poradenství v automobilovém průmyslu. Je v tomto oboru legendou. I proto jeho slova o elektromobilech Tesla mají svou váhu.auto elektromobily Sandy Munro Tesla Model Y

Sandy Munro rozebírá baterii elektromobilu Tesla Model Y na jednotlivé bateriové články
foto: Sandy Munro/insideEVs.com

V lednu 2015 rozebral Sandy Munro a jeho parta elektromobil BMW i3. Tehdy prohlásil, že jde o "nejvíc revoluční auto od dob Ford Model T". Elektromobilům se od té doby věnuje soustavně.

Na svém novém youtube kanálu Munro Live má nyní už 39 epizod věnovaných elektromobilu Tesla Model Y. Zabývá se tam každým technickým detailem vozidla - a stále přidává nové.

Například v epizodě 35 (viz. výše) detailně rozebírá baterie až na samotné články. Odhaluje například, že Model Y skutečně využívá řadu podobných nebo úplně stejných komponent jako Tesla Model 3 (dokonce s potiskem "Model 3" místo "Model Y").

Na druhou stranu ale Munro upozorňuje i na některé odlišnosti, které snižují výrobní cenu auta/baterie a zjednodušují jeho výrobu. Vy, kdo chcete znát Model Y opravdu extrémně detailně, neváhejte!

Munro elektromobily Tesla dlouhodobě vychvaluje, zejména některá konkrétní technická řešení. V případě Modelu Y je to např. "octovalve" v tepelném čerpadle (epizoda 36) nebo velký výlisek zadní části karoserie (epizoda 14).

Zpět na HybridPřidat komentář

Mě celkem překvapuje jedna věc. Stejný postup rozebrání zcela určitě realizovali týmy několika nadnárodních automobilek. Takže TESLU rozpitvali do šroubku. A přesto ji nejsou v dohledné době schopni obstojně napodobit a dohnat.
Nikdo nehlásí - do roka máme konkurence schopné EV. Tedy hlásí to kde kdo, ale reálně se to nedaří. :-)

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
-------------------------------------------------- ...

Obrázek uživatele runner42

Proč myslíte, že se to nedaří?
Cílem automobilek je vydělávat. Ne kopírovat ztrátový model.

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Kuk

A proto vyráběj ještě ztrátovější modely. :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

No tak nevím jestli Tesla na svých autech prodělává, to tvrdí v podstatě jen pár lidí v čele s vámi, a mnoho jiných tvrdí opak. Osobně se přikláním k opaku, protože kdyby to bylo tak prodělečné jak vy říkáte, tak z čeho by byla ta expanze? Začali řekněme před 15ti lety v jedné garáži, a teď mají 4 továrny sériové výroby, a dvě další v plánech - kéž bych takhle prodělával taky. :-)
A vy mi určitě řeknete, že je na dluh, a z důvěry investorů - no pak jsou všichni bankéři a investoři méně znalí ekonomie než vy, tak předpokládám, že je všechny převálcujete.
A závěrem - ad vydělávání automobilek ... no je tedy zajímavá strategie nemít v určitém segmentu trhu do budoucna konkurence schopný výrobek - to je fakt plán jak stehno.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
-------------------------------------------------- ...

Ono to da asi hodne namahy udelat ty neslicovany plechy :-) Nebo myslite, ze si z te Tesly odnesi i neco jineho? :-)

Tak za prvé - zrovna v jednom ze zmiňovaných videí od Munora se mluví o tom, že nepřesnost plechařiny je v rámci americké tolerance. Takže tam jsou na podobné nepřesnosti asi zvyklí i od jiných automobilek, a celá tato kauza žije hlavně v Evropě - kde nám jde asi hlavně o to, jak auto vypadá, než o to za kolik a jak jezdí.
A za druhé - I kdyby Tesla měla nejhorší karosářské zpracování ze všech automobilek na světě, tak je to pouze tento jediný parametr, kde by ji všichni poráželi. V dalších X parametrech poráží ona ty ostatní - takže i tak by to bylo třeba 10 : 1 pro Teslu.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
-------------------------------------------------- ...

"kde nám jde asi hlavně o to, jak auto vypadá, než o to za kolik a jak jezdí." - nepřesnost karoserie a její zpracování mají přímý dopad jak na to jak auto jezdí (hluk, vibrace), tak spotřebu - třeba jeden z důvodů proč přesunula nenáviděná škodovka spáry přední kapoty do boků - prostě není turbulence.
Jediné v čem máte pravdu je to, že obecná kvalita zpracování amerického auta je o řád horší než páteční Dacia před deseti lety

---

Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, ...

Obrázek uživatele runner42

Šuntovost Tesly je naprosto v pořádku a to že se řadí k těm horším z americké produkce je naprosto ok, pokud... pokud by měla odpovídající cenu. A to nemá a u auta za milion a půl je to naprosto neakceptovatelné.

GMC Canyon je podobná popelnice, jenže je ten velký truck a stojí půl mega.

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Tomáš

.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Obrázek uživatele Kuk

off
Dyson ukázal svůj zrušený projekt elektroauta a utopil v něm půl miliardy svých liber. Funkční prototyp sám testoval. Má formu jako auto od FF. Mělo to mít bájný dojezd 600 mil. Stále zmiňují solid state baterky (Sakti3) jenže ty dal Dyson už dáno předtím k ledu jako jeho další neúspěsný projekt, ale přesto tvrdí že zbylý tým asi 500 pracovníků z projektu stále pracuje na SS baterce a že technologie i auto jsou k dispozici připadným zájemců z průmyslu ke spoluprácí.
https://www.engadget.com/dysons-electric-car-n526-085341772.html
Možná je něco víc v původním článku z Timesů, ale k tomu nemám přístup.
https://www.thetimes.co.uk/article/james-dyson-interview-electric-car-tesla-tzls09t5m

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele honza.t

Rozpáraná Tesla Model Y Sandy Munro W6 | Teslacek
https://www.youtube.com/watch?v=fTiIG619VFA

qualitní netopejří eletrokáry

http://www.drsnysvet.cz/majitele-prisli-o-sve-elektromobily/

Jsem linej vam dat tunu odkazu na horici spalovaky, bouchaci benzinky, explodujici rafinerie a horici ropne plosiny. Ale 3 zniceny EV je mnohem vic, ze?

Obrázek uživatele Jan Veselý

Tak aspoň tuhle klasiku.

odkaz "tuhle" nefunguje

Obrázek uživatele Jan Veselý

https://youtu.be/ZnZ2XdqGZWU?t=85

Dobry ohnostroj.

soukromá americká Tesla navíc spolupracuje s čínskou společností Contemporary Amperex Technology Ltd (CATL) ...

Obrázek uživatele Kuk

off
Špekulace o tom jak milion-mílová baterka od Tesly sejme cenu EV na úroveň spalováků.

https://www.autoblog.com/2020/05/14/tesla-secret-electric-car-battery-million-mile-lower-cost/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

To už jsem tady postoval v jiném článku. Tesla ve spolupráci s čínským CATLem něco představí. Buď Tesla použije lithium-iron-phosphate baterie od CATLu, tím by splnila požadavek milion mil. Baterie budou ale s největší pravděpodobností trochu těžší než NCM. Nebo to bude NCM s tím, že využijí technologii od CATLu, díky které nebudou jednotlivé válcové články, ale zredukují se obaly a baterie tak bude levnější a lehčí.

Obrázek uživatele Jan Veselý

Nebo se domluvili, že budou dělat pro Teslu, co dělá Foxconn pro Apple. Tesla dodá design a technologii, CATL dodá svoje obrovské a snadno rozšířitelné produkční kapacity.

Obrázek uživatele Jan Veselý

Nečetl jsi tady v diskuzi běhnu? Stejné ceně zabrání fyzykální chemie :-)

Obrázek uživatele Tomáš

No doufam ze se konecne dockame.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Obrázek uživatele Kuk

off
Venezuela, země bohatá na naftu, a po 13 hodinovým čekání ve frontě u benzínky se třeba dozvíte že benzín došel, říká venezuelský doktor. Celou noc před operací místo spánku strávil ve frontě na benzín a ráno šel rovnou operovat pacienta s rakovinou střeva. Rakovina nepočká.

Coronavirus: Venezuelans struggling with fuel shortage
https://www.bbc.co.uk/news/world-latin-america-52640757

Dle připojeného videa je vidět že aspoň elektřina jim stále funguje, spousta lidí už nemá ani na chleba.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Meli by se nad tim zamyslet lidi, kteri jsou pro vystoupeni z EU (prip. NATO). Zda teda dal budeme pkracovat pmalou a strastiplnou cestou k zaostalemu Nemecku, nebo rychle nastoupime cestu vyspele Venezuele. Hugo Chaves svou moc ziskal pomopci nekolika refernd, takze asi umel libive vysvetlit, jak moc prinosny jeho Socialismus 21. stoleti je. Proto se refernda o vystoupeni z EU bojim do te doby, dokud budou media a politii, kterym velka cast naroda veri, hlasat lzi a populisticke myslenky bez realneho zakladu. To, ze budeme sami svym panem je hloupost, pokud nebudeme dodrzovat nejake demokraticko-lidsko-pravni standardy, tak s nama nikdo nebude psolupracovat a dopadneme Jako Iran, Venezuela ci KLDR. No a co se tyce tech silenych narizeni z EU, vetsinu smernic nemusime prebirat doslovne, muze je vlada do naseho pravnich norem zapracovat s ohledem na mistni podminky ci mentalitu. A to ze se pomazankove maslo nemuze jmenovat maslem, kdyz neni z zivocisnych tuku? Jak by se Vamlibilo, kdyz byste prijeli do Chorvatska, objednali pivo a dostali napoj slozenim jak cola, ve Francii vino a v Nizozemi mliko?

Obrázek uživatele Jan Veselý

Ohledně jižní Ameriky je třeba uvažovat tu skutečnost, že to jsou často země, kde se bohatství a moc koncentruje do rukou malé skupinky extrémně bohatých lidí. Ti taky dělají byznys s USA a ty je mají rádi a jsou ochotny v jejich prospěch intervenovat. No a pak tam máte obrovské davy opravdu chudých lidí ve favelách. Pak se nedivte, že tihle občas k moci přivedou nějakého toho Chávese, který slíbí, že jejich situaci zlepší. Finta je v tom, že ten velký byznys se musí začít dojit "tak akorát" a ve společnosti musí být ochota sdílet moc, domluvit se. Německo nebo Velká Británie měly štěstí, že koncem 19. století měli ve vedení velké státníky původem z bohatých elit, kteří pochopili v čem je problém a sami udělali klíčové reformy, díky kterým se dělnické třídě a drobným zemědělcům prudce zvýšila životní úroveň a začaly se mít dobře. Ale i Evropa má svou smutnou zkušenost se svými "Chávesy".

Obrázek uživatele Tomáš

To sem predpovidal kdysi davno na foru kde me za to trhali na kusy. Ale je fakt ze jsem to necekal tak brzo. To soudruzi opravdu prekvapili.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Obrázek uživatele Jan Veselý

Ono věci dost urychlilo, že se do toho začaly montovat neoconi z USA. Konkrétně Venezuele nechali zablokovat přístup k vlastním penězům a aktivně se snaží provést v zemi puč.

Obrázek uživatele Tomáš

Jo, vrazi z Wolstrytu, to známe. Zajímavý je že jak Německo tak Japonsko který s USA prohráli válku se mají dobře.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Obrázek uživatele Jan Veselý

Tohle nejsou vrazi z Volstrýtu, tohle jsou vrazi ve službách vojensko-průmyslového komplexu. Tohle není pod taktovkou FDR/Trumana/Eisenhovera s Marschallovým plánem, tohle řídí stejní zmrdi, kteří vygenerovali věčnou válku v Iráku, v Afgánistánu, podporují další v Jemenu a nejradši by ještě jednu s Íránem.

Myslíš těch pár dolarů co tam ještě zbylo a co Maduro ještě nestihl rozkrást?

Obrázek uživatele Jan Veselý

Dohromady asi miliarda dolarů. To není úplně zanedbatelná částka.

To je naprosto zanedbatelná částka pro zemi s 30 milióny obyvatel.

Obrázek uživatele Kuk

Čemuž brání banda putinových žoldáků, která hlídá aby Madura nikdo nepodříz. Kremelsko americká tahanice vo Venezuelu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Jan Veselý

Další potvrzení toho, že ropa je svinstvo.

Obrázek uživatele Joe

JJ... komančové s Madurem na čele to tam dotáhli k dokonalosti . Někde jsem zkouknul video, že lidi šli kupovat chleba a nesli na zaplacení ranec peněz. A v krámě se nikdo nepáral s počítáním, ale brali bankovky rovnou na váhu....:-)))

5 miliónu (15% populace) už zdrhlo za hranice a další milión zmizí v nenávratnu v 2020.

Fakt fajnovej a čtivej článeček tady:

https://www.ft.com/content/bfede7a4-4f44-11ea-95a0-43d18ec715f5

---

Fotovoltická elektrárna 9 KWp -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Obrázek uživatele Tomáš

Platit za clanek nebudu. Ne ze bych byl proti ale jednorazove mi to za to nestoji a dlouhodobe to nemam rad. Clovek pak plati ani o tom nevi. Proto to firmy miluji. Viz Microsoft posledni dobou.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Obrázek uživatele Joe

Ahoj Tome: Šoupnul jsem to na Google drive .
Já si to neplatím ale zobrazuje se to. Záhadu, proč je to tak jsem nepitval..:-)))

Joe

https://drive.google.com/file/d/1b9zqtRaRZx5SzisP12QV_wDBK89qdNiV/view

---

Fotovoltická elektrárna 9 KWp -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Obrázek uživatele Vladimir Zejda

Náhodou jsem se tu nachomýtl - také děkuji za článek. Fajnovej a čtivej : ) Nedávno jsem na Venezuelu po dlouhé době narazil při poslechu Freakonomics (zahrnoval rozhovor s Jeffreym Sachsem), také fajn: https://freakonomics.com/podcast/socialism/. Teda...ne pro Venezuelu, samozřejmě.

Obrázek uživatele ozana

Možná vás zaujme i tato přednáška (o světové ekonomice)
https://youtu.be/fl3oRI1fU9E

---

Vlastníš-li jen 0,28 BTC pak patříš mezi 1% nejbohatších lidí na světě.

Obrázek uživatele Kuk

Klasický strašení laiků s úsporama, aby pak narvali prachy do zlata, který nabízí pořadatel přednášky. Úroveň šmejdů s hrncema.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ozana

Ať tak nebo tak, má to reálný základ. Kolaps může klidně nastat už letos.

---

Vlastníš-li jen 0,28 BTC pak patříš mezi 1% nejbohatších lidí na světě.

Obrázek uživatele Kuk

Kolaps může nastat vždycky, ale je lepší o něm hovořit rozumně než jen účelově strašit naivní lidi a toto účelové je až hanba.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ozana

Za tu chvíli jsi to nemohl zkouknout, i já jsem teprve 5 minut od konce ...

---

Vlastníš-li jen 0,28 BTC pak patříš mezi 1% nejbohatších lidí na světě.

Obrázek uživatele Kuk

Neboj. Už mám asi půlroku předstih. :P
Obchodník se zlatem přitrhne do okresního města, pozve na přednášku ziskuchtivou místní honoraci, vystrčí před ně universitního profesora ve vytahaným hnědým saku co mu dělá prostituta a ten svejma předpotopníma slajdama vyděsí laiky že přijde krize. Načež mu Zlatej hoch poďekuje a pozve přítomné ke konzultaci a nabídce investicí do zlatýho harampádí.
To že jednou přijde krize ví každej usmrkanej fakan to není nic objevného. Navíc kdyby ten profesor byl co k čemu tak díky svým znalostem už sedí na balíku peněz a nemusí kočovat po republice jak pouťovej medvěd. Navíc investice do zlata už nevím od které krize není zrovna sázka na jistotu.
Základní pravidlo zní, kolik ten rozumbrada kterej ti něco cpe o investicích sám vydělal peněz a jak moc je úspěšnej investor? Většina jen žvaněj aby si vůbec vydělali na chleba, ale ty co fakt vydělávaj Nemaj potřebu někomu něco cpát.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Takže vlastně jako každej z místních odporníků na akcie :D

---

Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, ...

Naprostý souhlas. Kdyby fakt měli tak převratné know-how, tak to sami realizují, a nevytrubují do světa. Naopak, kdybych měl klíč k tomu, jak zbohatnout, tak si ho těžce chráním pro sebe.
Kdysi mě taky jeden ukecal na rozhovor o investování, a sliboval 10% roční výnos. Tak jsem mu nabídl, že když je tak dobrej a je si tak jistej (protože to prodával jako hotovku bez možnosti neúspěchu), tak já mu dám milion, a podepíšeme spolu dlužní úpis na milion a 50k s roční splatností, a druhejch 50k že je jeho. Do toho se mu nějak nechtělo.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
-------------------------------------------------- ...

Obrázek uživatele Tomáš

Přesně tak.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Obrázek uživatele Vladimir Zejda

Mrknu, díky . )

Obrázek uživatele Tomáš

Dík, mrknu se.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017. V EV módu najeto přes 20000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh
Dojezd v EV módu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VgoR74PCH2ZrsVS-lzB6V-yIKtYH8MVqxKA9bjij91E/edit?usp=drivesdk

Obrázek uživatele Krueger

Takhle ničit takovou krásu... asi neví co roupama...

Obrázek uživatele ozana

je to jen auto

---

Vlastníš-li jen 0,28 BTC pak patříš mezi 1% nejbohatších lidí na světě.

Tesle nektere poznatky a navrhy na dalsi zlepseni poskytl, tim ze rozebral jedno auto muze pomoci tomu ze ty dalsi budou treba o neco levnejsi na vyrobu a zaroven kvalitnejsi pro spotrebytele diky jednoduzsi konstrukcu danych dilu ktere pak dele vydrzi

Obrázek uživatele Kuk

Díky tomu má teď Y jen 2 dílnej rám zadní nápravy místo 70 dílnýho jako M3. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Vítej v pitevně. :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jak sám řekl, nikdy nikomu nedoporučil elektromobil. Ale to se změnilo s příchodem Modelu Y.
Jeho firma si dokonce objednala 5 CyberTrucků.


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol