Audi spouští nabíjecí službu k elektromobilu e-tron, s jednou kartou nabijete u 72 000 nabíječek

Už příští týden se Audi chystá odhalit svůj první elektromobil e-tron. Spolu s ním spustí i službu e-tron Charging Service.

Elektromobil Audi e-tron jde na trh už letos. V roce 2019 uvede německá automobilka také Audi e-tron Sportback a o rok později Audi e-tron GT od Audi Sport.
foto: Audi

e-tron Charging Service bude jediná karta/smlouva, se kterou její majitelé nabijí u 72 000 nabíjecích stanic od 220 poskytovatelů v celé Evropě. Půjde jak o běžné nabíjecí stojany, tak rychlonabíječky.

Zákazníci, kteří budou mít o službu zájem, se prostě zaregistrují na portálu myAudi. Právě tam pak najdou na konci každého měsíce i fakturu za veškeré své nabíjení.

Audi navíc překvapivě dodává, že majitelé elektromobilu Audi e-tron dokonce ani nebudou potřebovat žádnou plastovou kartu. Nabíjecí stanice daný vůz rozpoznají a přiřadí jej ke správnému kontraktu.

Systém bude fungovat mimo jiné s novou nabíjecí sítí Ionity, která aktuálně vyrůstá po celé Evropě z iniciativy automobilek BMW, Daimler, Ford a Volkswagen.

Electrek.co

15 Comments on “Audi spouští nabíjecí službu k elektromobilu e-tron, s jednou kartou nabijete u 72 000 nabíječek”

  1. Může mi někdo vysvětlit, jak může existovat služba
    Může mi někdo vysvětlit, jak může existovat služba nabíjení elektromobilu, který neexistuje, nevyrábí se a neprodává? Který bude teprve příští týden odhalen?
    Tu službu budou taky nějak odhalovat? Třeba jako kapesníkem s logem Audi přikrytou kartu nebo čip?
    To musí být fakt fuška vyrábět všechny ty píár nesmysly. Možná by stálo za to marketing nahnat do haly, a dočkali bychom se etronu o nějaký ten pátek dříve.

  2. Problem techto karet je cena, lokalni operatori na to klidanko
    Problem techto karet je cena, lokalni operatori na to klidanko pristoupi a nabijet umozni, akorat cena bude i pres 20,- za kWh. Treba SMATRICS kartou jde nabit i v Greenway siti nebo u ZSE, ale diky cene stejnak nakonec tasim kartu mistniho operatora.

    Co nas CEZ, kdy rozjedou ty prime platby a kolik budou chtit za kWh, uz nekdo vi?

  3. Tý jo, to muselo dát koncernu VW práce, skutečně
    Tý jo, to muselo dát koncernu VW práce, skutečně zorganizovali do poslední chvíle tajné průlomové a pohodlné řešení.
    Já jako konzervativní kolenovrt, co si musí neustále kontrolovat cenu a nabíjející v 98% případů doma to teda moc nevyužiji, ale všichni dobroserové a byrokrati žijící z mých daní a inflačně tištěných peněz vyvolenými si budou moci bezstarostně užívat převážení svých liberálních zadků po celé Evropě, a konečně se klidným svědomím usmívat na migranty nabízející drogy či sex v ulicích a pracovní plebs ve špinavých autobusech.

      1. noo když sem na to po vočku kouknul z pohledu jednoduchýho
        noo když sem na to po vočku kouknul z pohledu jednoduchýho českýho frantíka co by rád teslu z bazáru je ftom superčerdžrování už takový bordel až přechází chut na výhodu tesla supercharger a skoro lepší povohlídnout se rovnou po jiný káře 😉 jen co jí germán vyrobí :DD áá dělá si to tesla sama

Napsat komentář