Audi rozjíždí novou reklamní kampaň na podporu prodeje elektromobilu e-tron

Jan Horčík - 10 Duben 2019

I přes dětské nemoci se prodej elektromobilu Audi e-tron začíná rozjíždět po Evropě také v . Automobilka se ho snaží podpořit televizní reklamní kampaní.auto elektromobil Audi e-tron

Elektromobil Audi e-tron
foto: Audi

V nové televizní reklamní kampani pro USA se Audi snaží vyvracet mýty, které mají lidé (Američané) s elektromobilitou často spojené. Třeba že se nehodí do deště.

Přes veškerou snahu ale reklama vyznívá stále poněkud rozpolceně, už proto, že celá kampaň je pojmenována "Not for you" ("Není pro vás"). V minutovém spotu přitom Audi připomene všechny nejběžnější obavy běžných Američanů z elektromobilů.

Zároveň ale Audi očekává, že do roku 2025 elektrifikuje třetinu v USA nabízených modelů. První dodávky Audi e-tron mají začít ve Spojených státech během letošního května.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Anonym123

no nevioem, na slovensku audi má túr - https://www.mojelektromobil.sk/audi-e-tron-roadshow-pozvanka/

prípadne - https://www.mojelektromobil.sk/smart-roadshow-2019-startuje-v-presove-registracia-je-spustena/

Dle mne je reklama povedená.
Myslící člověk okamžitě pochopí, že ta tvrzení jsou ironická.

Následující větu z článku vymyslel kdo?
Přes veškerou snahu ale reklama vyznívá stále poněkud rozpolceně, už proto, že celá kampaň je pojmenována "Not for you" ("Není pro vás").

Obrázek uživatele Kuk

S tou větou celkem souhlasím.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Reklama pro Amíky a u pumpy se chlapík snaží natáhnout tankovací hadici do hrdla Octávky, která se ani v USA neprodává... :-)

Obrázek uživatele Kuk

Pokud ti to ušlo tak všechny auta v záběru patří do koncernu, tudíž je nikdo nemůže napadnout že zesměšnují konkurenční značku. Tím že jde o auta neamerická se zbavují nechtěných souvislostí a negativních emocí, které by eventuelně mohli u amerických klientů vzniknout tím že jim zesměšňují nějaké auto co maj nebo měli rádi.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ehm, vyplodil jsi sice dlouhý text, ale IMHO postavený na vodě. Jednak jsi nepochopil pointu, co jsem zmínil a jednak zrovna v Americe tam nemají problém se "zesměšněním" konkurenční značky, protože srovnávací reklama je tam povolená a na Youtube si můžeš najít plno reklam, kde do sebe hezky natvrdo buší bez jakýchkoliv servítek.

Obrázek uživatele Kuk

Ehm, myslíš tu pointu jak Oktávka americkejm zákazníkům nic neřekne protože se v USA neprodává? :)) Milej zlatej za prvé todle není srovnávací reklama, mimochodem není zakázaná ani u nás ;D, a za druhé v reklamních spotech se řeší naprosto každej detail i právní a proto VW koncern, kterej v USA dostal na budku díky Dízlgejtu a cejtí se tam na nepřatelský půdě, prostě jede po 500 % safe linii, aby se vyhnul jakýmkoliv konflitu, zvlášte v tak pro ně zatím minoritním segmentu. Navíc ten spot dělá pro koncern najatá agentura a najatá produkce a stojí to majlant. Takžr pokud by se cokoliv nečekanýho zvrtlo, tak jim to koncern hodí na hlavu a nezplatí jim ani vindru a ještě jim naůčtuje škodu. Zažil jsem to na vlastní kůži s vtipnou kampaní pro Tmobil, kdy se požila jistá dočasně emigrující moderátorka vyhozená z Novy která pak poněkud zhořkla, protože Nova nechtěla ty spoty vysílat a náš šéf mezitím zestárnul vo 30 let a agenturu to málem položilo... A to si piš, že každou další kampaň pak nechal proklepnot ne na 500 % ale na 10 000 %.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jsi teoretik. Srovnávací reklama není sice u nás zakázaná, ale je tak svázaná, že se do ní prakticky nikdo nepouští, protože se pohybujete na velmi tenkém ledu.
Další diskuze je bezpředmětná. Hezký den.

Obrázek uživatele Kuk

A ty si jako praktik, nebo co se mi tu snažíš říct? :)))
Jo tenkej led, té přesně to vo čem celou dobu mluvím. A proto jsou v americkým spotu ty evropský káry z mateřskýho koncernu a ne nějaký americký či japonský konkurenční šlupky. To je ta pointa, která ti uniká. ;D
Teda tebou bych nechtěl dělat kampaň.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Tak tobě hlavně na kampaň chybí jaksi peníze. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Francouzi už tankují NATURAL E10% bijosraček viz čas 0:50 ;)

ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/219411000100410/video/687539

Obrázek uživatele Anonym123

10% je benzín, nie bio.
ibaže by bol (bio)syntetický, aký sa vyrábal pred storočím v novákoch.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

E10 je benzín s 10% přimíchanýho burešova bijolíhu z žlutý sračky pesticidovýho alergenu řepky olejky likvidující atmosferiský benzínový motory 1990-2004

studuj taky trochu ;)

en.wikipedia.org/wiki/Common_ethanol_fuel_mixtures#E10_or_less

idnes.cz/auto/zpravodajstvi/etanol-e10-benzin-tankovani-benzinka.A181219_162233_automoto_fdv

Obrázek uživatele Anonym123

ja som písal o "tunajšom" E85, neuvedomil som si, že sa píše o E10,

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A je to jediný benzín, který Francouz může natankovat? Nebo má na výběr i Natural s přídavkem jenom 5% biosložky?

Protože v Německu je už také dávno k dispozici tato sračka s 10 procenty, ale pořád jde natankovat i klasiku s 5 prpocenty biosložky. A co jsem si všiml, tak i když ten 10 procentní Natural je levnější, většina řidičů i tak tankuje ten 5 procentní biosložkou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

podle videa to vypadá že mají na výběr i pistoli benzín 5%. Tzn i Francie to má jako Německo už funkční přesto dobrovolné! V čezku měl letos přijít E10% taky ale jako povinná náhrada za E5%. Ale jak sem se dozvěděl průser E10% je zatím zažehnán, eu přehodnotila názor na účelnost bijosračky žlutý sajrajt jako negativum pro zemědělskou půdu a zastropovala 2019 podíl bijosračky na šalamounských 7,5% tudíž našich současných Natural E5% splnuje a není možne ani důvodné překročit hranici na připravených E10% ;) co bude 2020 se uvidí

kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/benzin-jed/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Inu na krámě vozů=0, reklama že toto auto není pro mne... auto je jak se zde píše mírně řečeno nepovedené... a to přes to, že vw dělal elektromobil už v roce 1995... před ním Tesla chrlí desítky tisíc vozů měsíčně.... už to tak bude rok co chrlí a pomalu dál zvedá výrobu? Faultcvágn si teprve teď zajišťuje suroviny na výrobu akumulátorů.... co dodat?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no dlouho doufali že i 3tí vlnu elektromobilů nějak utlučou protože si nadále chtěli mastit kapsu dízlpopelnicema no a čára přes rozpočet

Obrázek uživatele honza.t

How dangerous are diesel emissions?
https://www.youtube.com/watch?v=gguwJRrzzF8

Why Australia’s booming renewable energy industry has started hitting hurdles
https://www.youtube.com/watch?v=674cUf0DT8A

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tyjo pěkný, vidíte jsk si tam uprostřed dálnice pohodlně jezdí autobusy?!!!!

youtu.be/gguwJRrzzF8?t=267

co to má jako být??

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

https: //cs.wikipedia.org/wiki/Metrobus
od vyhrazených jízdních pruhu přes vodici kolečka až k vodící kolejnici

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

dík hmm je to pěkný

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

OT: Falcon Heavy dnes 00:35

Dnes je druhý start Falcon Heavy.
spacex.com
elonx.cz/mise-arabsat-6a/

Obrázek uživatele Kuk

Se těším.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Chytře udělaný, ale... jak už to tak bývá, produkt pokulhává za příslibem.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky jsem si to myslel ale zmenil jsem nazor.
Az bude Evropa pokryta Ionity nabijeckami, a nebude to dlouho trvat, tak I s e-Tronem se bude jezdit dobre.
Kvalitou zpracovani vynika pred Teslou (bohuzel story s opravami Tesly se docela mnozi a neni to vesele cteni), absolutne nejtissi EV, zvlaste proti Tesle M3, nabiji velice solidne (co jsme zatim videli) skoro celou dobu 150kW. A hlavne stoji o docela dost min nez modely S a X. Takze, kdybych ted mel kupovat drahy EV, uz bych docela zapremyslel.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já bych nepřemýšlel, po těch všech story bych Teslu nekupoval, přemýšlel bych eTron vs. iPace.

Obrázek uživatele Kuk

Abys pak vytvořil nová story o etronu či ajpaceu. Nevidím rozdíl.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Možná ano. To se uvidí, až těch eTronů a iPace bude jezdit víc. Zatím není co vidět/nevidět. Co vidět jasně je, tak u obou aut o několik levelů hezčí a lépe zpracovaný interiér. Súpousta lidí to řeší, hlavně, když chtějí tak drahé auto.

Obrázek uživatele Kuk

Ty fakt chrápeš, dávno předtím než sis nakonfiguroval svýho etrona už jeden Nor zažívá svůj etrongejt. Auto zdechlo po x kilometrech, pípá a bliká jak vánoční smrćek a nikam nejede. Odtah domů, čekání, několik dní, Audi stále neví co s tím je. :-//
Už jsem to sem dával. Sleduj trochu cvrkot.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No právě... jeden Nor, to je opravdu vypovídající. Proto jsem psal, že opravdu se uvidí, až toho bude jezdit víc.

To, že Tesla je poruchový krám, je jasné. Jestli bude stejný krám i eTron, se zatím říct nedá.

Obrázek uživatele Kuk

Tobě je vzdycky všechno jasný, to máš stejný se všema hlupáčkama. :)))

Toho Nora jsem uved proto, aby sis uvědomil že jen dokonalý zpracování tě moc daleko nedoveze. Ale kochej se dál.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jako hlupáček se tady prezentuješ akorát tak ty, když zobecňuješ na základě jednoho případu... "jen dokonalý zpracování tě moc daleko nedoveze".

Já nemám jasno a ani jsem nikde netvrdil, že ten eTron bude spolehlivější než Tesla. To se ještě říct nedá, jezdí jich málo. Já jenom tvrdil, že bych si ho koupil radši, protože je mnohem kvalitněji uvnitř zpracovaný a protože Tesla je poruchová.

Možná i ten eTron bude, možná jeho koupí člověk prohloupí, ale možná taky ne. Ale na rozdíl od eTrona, na Teslu je i tady spousta referencí a z nich plyne, že to tedy žádný zázrak spolehlivosti a kvality není, spíš naopak.

Obrázek uživatele Kuk

Kup to!

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Náhodouta reklama je fakt docela dobrá..
Akorát že zrovna E-tron - nejvíc nepovedený auto ze všech baterkáčů.
No jak se to obvykle dělá - čím víc chyb - tim víc musíš vychvalovat...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Viz vyse. Ma sice nejvetsi spotrebu ale kvalita zpracovani bude myslim vys nez Tesla. Nabijeni velice rychle a konstantni. Nejtissi SUV. A ne tak drahe jako luxusni Tesla. Pokud budou vsichni takhle nekriticti k Tesle, nebudete se za chvili stacit divit. Viz doslova kolaps prodeje modelu S a X ve Svycarsku. (Ano, tam asi dost zajemcu koupilo Model 3 ale urcite ne vsichni). Proste se objevuji alternativy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla nie je luxusné auto, ako sa to tu snažia niektorí tvrdiť. A ano e-tron je lepšie spracovaný, čo sa týka interiéru a špár... ale za tú základnú cenu, ktorá je nižšia ako u Tesly je to úplný mrzák bez vyhrievaných sedačiek, elektr. nastavovania čohokolvek atď. Ak sa vyskladá z toho použiteľné auto, tak cena stúpne o 50%.
A k tomu nabíjaniu 150kW len toľko, že audi s tým nemá žiadne skúsenosti a až čas ukáže ako to ovplyvní životnosť baterky. Mne to pripadá, že chceli ukázať, že majú väčšieho "pipíka"
Ja ale nikoho neodhováram od e-trona (len koštatujem fakty)a budem rád keď si to niekto kúpi radšej ako spalováka.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zkoušel jsem si nakonfigurovat eTron. K základní ceně jsem přidal spoustu doplňků, asistentů, výbavy a jsem na 2,6 milionu za hodně dobře vybavené auto. A na rozdíl od Tesly tam mohu mít odvětrávané sedačky, což je při kožených sedačkách, řekl bych, nutnost. Nic mi tam nechybí, ale jasně, dalo by se jít i výš. jenomže na rozdíl od tesly, jde koupit i levnější verzi, pokud někdo nechce (nemá peníze) na lepší výbavu.

Tak otázkou je, zda mít nabušené auto v základu a mít cenu "od 2,8 mil." nebo mít holoverzi "od 2,1 mil." a pak mít příplatky.
Co se týče těch zkušeností s 150 kW, tak podobně na tom byla kdysi Tesla, kdy vylezla s novým autem (model S) a rovnou s 120 kW SC. A také to dali bez problémů. Takže tady nevidím důvod, proč by to nemělo dát i Audi, kdy je nyní na světě hromada zkušeností s rychlonabíjením za posledních x let.

Menší oprava. "A ne tak drahé jako Tesla". Tesla není luxusní. Ani tam nikdy nepatřila (krom cenovky). Je to prémiový sedan s cenovkou luxusního sedanu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No... najdou se i tady pošahanci (oni už vědí), kteří tvrdí, že Tesla S je velký luxusní sedan :-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol