Audi e-tron GT je prvním elektromobilem značky, vyráběným v Německu. Gran Turismo začne na konci roku 2020 sjíždět z montážní linky manufaktury Audi Böllinger Höfe patřící k závodu Neckarsulm.
foto: Audi
Karoserie elektromobilu kategorie gran turismo je z velké části vyrobena z ultravysokopevnostní ocele a hliníku. Karosárna kombinuje řemeslné dovednosti zaměstnanců s veškerým potenciálem automatizace výroby, aby zajistila produkci dílů z uvedených materiálů v plánovaných počtech.
Elektromobil Audi e-tron GT staví na podvozku úspěšného modelu Porsche Taycan. Jízdní vlastnosti hodné sportovního vozu zaručí nejvyšší výkon 434 kW.
Cestu na inovativní lince pro montáž karoserií absolvuje každý skelet dvakrát. Klíčový je úsek, na němž deset robotů připevňuje ke skeletu vnitřní a vnější boční díly. Zde jsou totiž do jednoho místa sloučeny veškeré kroky montáže bočních stěn karoserie. To umožnilo realizovat výrobu modelu Audi e-tron GT na již existující ploše.
foto: Audi
Rozšířená montážní linka zahrnuje 36 místo dosavadních 16 pracovních taktů. Model e-tron GT ji sdílí s modelem R8. Tato integrace dvou technicky zcela odlišných automobilů je v koncernu Volkswagen jedinečná.
Oba modely se pohybují na stejných bezobslužných přepravních vozidlech a elektricky poháněném zavěšeném dopravníku. Na jedné montážní stanici probíhá bezprostřední spolupráce mezi lidmi a roboty.
foto: Audi
V případě potřeby vyrobí tiskárna 3D podle návrhu zaměstnanců na míru střižené montážní pomůcky. Každý automobil absolvuje po dokončení 40 kilometrů dlouhý okruh po veřejných silnicích, který zahrnuje také úseky s dálnicí a městským provozem.
foto: Audi
Inženýři Rudolf Halbmeir a Stephan Gsell koncipovali a navrhli pro Audi e-tron GT progresivní elektronický zvuk – na počítači, ve zvukové laboratoři, za jízdy v automobilu i během poslechových testů se zákazníky.
Stejně jako všechny elektromobily je i e-tron GT vybaven legislativou vyžadovaným akustickým výstražným systémem AVAS (Acoustic Vehicle Alerting System), který však disponuje širším akustickým spektrem.
Zvuk funkce AVAS vydává reproduktor na přídi vozidla. Pokud si zákazník objedná na přání dodávaný zvukový paket, doplní jej druhý, velký reproduktor na zádi.
foto: Audi
Emocionální akustické zážitky zajišťují současně dva reproduktory v interiéru. Zvuk modelu e-tron GT je nepřetržitě optimalizován dvěma řídicími jednotkami v závislosti na různých parametrech, například rychlosti jízdy nebo poloze pedálu plynu. Řidič si v systému Audi drive select nastaví, zda chce zvuk poslouchat a v jaké intenzitě.
Ultra Fast Charger pri Budči a zelené ŠPZ pre
Ultra Fast Charger pri Budči a zelené ŠPZ pre elektromobily
https://www.youtube.com/watch?v=mWpGPZC5urM
Asi už tech Tesel bude v ČR docela hodně když
Podle Tesla mapy Má být do konce roku 2020 Zprovozněna
Tesla Suprcharger České Budějovice a Ústí nad Labem
https://www.tesla.com/cs_CZ/findus?bounds=49.19241450052086%2C15.186444057414121%2C48.757033855062375%2C13.868084682414121&zoom=11&filters=store%2Cservice%2Csupercharger&location=budweissupercharger
Jestli to nebude tim, ze CR je tranzitni zeme. Osa
Jestli to nebude tim, ze CR je tranzitni zeme. Osa Usti-Praha-C.B. to jasne podtrhava. Ted jeste osu Plzen-Praha-Brno a cizaci se muzou prohanet pres CR bez prekazek. Ale i nam to tu a tam poslouzi. Ja nabijim doma.
Pak už bude scházet jen Plzeň a Hradec.
Pak už bude scházet jen Plzeň a Hradec.
A Do Budoucna ještě Karlovy Vary , Liberec , Jeseník ,
A Do Budoucna ještě Karlovy Vary , Liberec , Jeseník , Ostrava …
off
4000 zaměstnanců nastoupí už v začátkem března do
off
4000 zaměstnanců nastoupí už v začátkem března do Giga Berlín do práce, aby připravilo červnovou produkci. Jak se vám to líbí? 😀
Tesla Giga Berlin: 4000 Workers Expected to Start in March for June, 2021 Production
https://www.tesmanian.com/blogs/tesmanian-blog/tesla-giga-berlin-4000-workers-will-start-to-work-in-gigafactory-to-perpare-june-production
„Emocionální akustické zážitky zajišťují současně
„Emocionální akustické zážitky zajišťují současně dva reproduktory v interiéru.“
Čůrám smíchy. :))))
Jako emocionální náhradu vám Audi zašle zarámovanej vočazenej vejfuk ze spalováka co si můžete pověsit doma na zeď a stromeček do auta se smradem výfukových zpoldin. 😀
K zvlášť akutním případům jedinců otřesených ze ztráty kraválu a výfuku bude přivolán zásahový psycholog se psem pro uklidnění z otřesu. :)))
Nebo vám dodáme neškodnou elektronickou cigaretu na
Nebo vám dodáme neškodnou elektronickou cigaretu na vytváření zápachu z výfuku v autě a můžete si vybrat ze dvou variant benzí nebo nafta.
Fakt úchylný.
Ty lidi snad nejeli v EV!
To ticho v EV je na tom skoro to nejlepší.
Řidiči Audi by bez těch repráků těžce trpěli
Řidiči Audi by bez těch repráků těžce trpěli silentifobií.
Předpokládám, že to bude vypínatelné nebo ne? Takže kdo
Předpokládám, že to bude vypínatelné nebo ne? Takže kdo bude chtít ticho, vypne si to a bude mít ticho. Až teda na to, že ten vnější pípák pro chodce se vypnout nedá a je povinný. Ale to je dané legislativou.
:-)))
:-)))
Takovy kvetnaty kecy o nicem. Kdyby aspon polovinu energie
Takovy kvetnaty kecy o nicem. Kdyby aspon polovinu energie dali do vyvoje co davaji do marketingu, meli by vetsi uspech.
OT: Ozónová díra nad Antarktidou dosáhla rekordních
OT: Ozónová díra nad Antarktidou dosáhla rekordních rozměrů – je skoro 300× větší než celé Česko
https://vtm.zive.cz/clanky/ozonova-dira-nad-antarktidou-dosahla-rekordnich-rozmeru–je-skoro-300-vetsi-nez-cele-cesko/sc-870-a-206320/default.aspx
To je ale letos vyjímka.
Trend je
To je ale letos vyjímka.
Trend je jasný:
https://wave.rozhlas.cz/ozonova-vrstva-kolem-zeme-se-i-nadale-zaceluje-zastavily-se-take-znepokojive-8172915
A mimochodem letos je zase ledu na Antarktidě více než je průměr za posledních 50 let.