Arnold Schwarzenegger se vrátil domů do Rakouska, vyzvedl si tam elektrický Mercedes od Kreisel Electric

Stále úspěšnější rakouská společnost Kreisel Electric, která přestavuje běžné vozy na elektromobily, si zapisuje další velký zářez. Pro filmovou legendu Arnolda Schwarzeneggera postavila speciální plně elektrický Mercedes třídy G.

Arnold Schwarzenegger je na svůj nový elektrický Mercedes pyšný. Vyrobili ho v jeho rodném Rakousku. Schwarzenegger je dlouhodobě zastáncem alternativních způsobů pohonu a upozorňuje na problematiku znečištěného ovzduší.
foto: (c) Kreisel Electric, Martin Pröll (www.martinproell.com)

Elektromobil Škoda Yeti s max. výkonem 170 kW a dojezdem 350 km? Jestli máte zájem, volejte do rakouska společnost Kreisel Electric. Tamní parta to má zmáknuté a na elektřinu dokáže přestavět prakticky jakékoliv auto.

Nyní využila kromě Mozarta a Nikiho Laudy asi nejznámější rakouskou celebritu, aby si opět udělala ve světě jméno. Arnold Schwarzenegger, bývalý guvernér Kalifornie, si u Kreisel Electric objednal komplexní přestavbě legendárního SUV Mercedes-Benz třídy G.

S výkonem 360 kW (490 koní) dosáhne elektrická přestavba max. rychlosti 183 km/h, zrychlení 0-100 km/h během 5,6 sekund a nabíjet je možné až výkonem 150 kW. Baterie má kapacitu 80 kWh (510 kg), dojezd se tím vyšplhá až na 300 km.

kreisel-electric-offroader-1-copyright-kreisel-electric-gmbh-martin-proell-com

Mercedes-Benz třídy G s pohonem plně na elektřinu. O tom se zatím Daimleru nejspíš ani nezdálo.
foto: (c) Kreisel Electric, Martin Pröll

Schwarzenegger je dlouhodobým velkým fanouškem třídy G. Kreisel Electric zase staví v Rainbachu v Horním Rakousku novou továrnu na baterie, která má mít roční produkci 800 MWh. Otevírat bude už letos v říjnu a zaměstná 70 lidí. Je to nepoměr proti třeba takové gigatovárně Tesla, ale alespoň něco.

Bateriové moduly Kreisel Electric nabídnou hmotnost 4,1 kg, objem 1950 cm3 a kapacitu 1 kWh. Bude je vyrábět plně automatizovaná linka. Střechu továrny pokryje, podobně jako u gigatovárny, solární elektrárna, ovšem pouze o výkonu 200 kW.

tisková zpráva

28 Comments on “Arnold Schwarzenegger se vrátil domů do Rakouska, vyzvedl si tam elektrický Mercedes od Kreisel Electric”

  1. zvlastne, ze firma v cechach
    zvlastne, ze firma v cechach ktora sa venovala rovnakemu biznisu, z neho upustila pre financne a administrativne dovody.

    ak jazyk a poloha nie je prekazkou,
    cele to podnikatelske prostredie potom znacne smrdi,

    a mozeme sa tak domnievat,
    nech sa snazime kolko chceme, polena pod nohami nam nikdy nedopraju
    ten uspech, ktory mozeme dosiahnut omnoho lahsie, kdekolvek inde.

    je to tak ?

    1. Tady je ale potřeba dodat,
      Tady je ale potřeba dodat, že to co předvádějí Kreiselové je a vždycky bylo z technického hlediska naprostá špička. Jinými slovy řečeno ty přestavby není možné udělat už o moc lépe.

      Naproti tomu většina českých přestaveb, které jsou mi známy, byly z technického hlediska spíše podprůměrné. Ve srovnání s Kreiselama to pak byla naprosto amatérská garážová výroba.

  2. Bravo Kreiselelectric,
    Bravo Kreiselelectric, takhle se dělá reklama. ELECTRIC G-KLASSE s Arnoldem oběhl celý svět včetně Austrálie.

    4x4australia.com.au/news/1701/kreisel-electric-mercedes-benz-g-wagen-video

    Tohle je úplně jiný level, než že ministerstvo obrany nasadí dva elektromobily od ČEZ…. 🙂

      1. tak toho sem si nevšiml.
        tak toho sem si nevšiml. Každopádně v textu je ten název firmy nekolikrát uveden znovu a tam většina lidí pohlédne. Tam obecně unavený, smradem z laufů otrávený, vočička vykoukaný a faukonzerví tsi krmí znechucený čtěnář vyjímečně skvělýho deníku hybrid.cz hledá spásu a když má pak ještě klik nové vokno domeček home gůgl klik mikrofon a namáhat hasivky Kreisel Electric pak system eror šlus rezignace na všechny funkce 😉

  3. Kreisel Electric je opravdu
    Kreisel Electric je opravdu super firma, mimo jiné mají také předělaného e-Golfa s baterkou 55,7 kWh, palubní nabíječkou 22 kW i rychlonabíjením CCS 150 kW a dojezdem přes 400 km. Jediná škoda, že ty auta zatím vůbec neprodávají. Jinak palec nahoru

    1. Zjevne prodavaji … tomu,
      Zjevne prodavaji … tomu, kdo je schopen a ochoten zaplatit (tady zrejme navic podlozeno narodni hrdosti). Myslim, ze nebudu moc mimo, kdyz si tipnu, ze Ten Mercedes budde stat jako Mercedes a Tesla dohromady a ten Golf od Tesly cenou taky daleko nebude (predevsim kvuli tomu, ze je to vicemene zakazkova rucni prace).

      Takze bud je to bavi (a v tom pripade je zakazkove stavby pro prachace drzi v plusu) nebo doufaji, ze je nekdo velky koupi 🙂

    2. No coz o to, oni by je i
      No coz o to, oni by je i prodavali, ale tyhle hracky jsou proste pekelne drahe a v nejakem i minimalnim objemu by to nikdo nekoupil….
      Ono neni asi problem udelat golf klidne s 80 kWh baterkou a paradnim dojezdem, problem je udelat takovy golf za cenu, za kterou by se aspon v male serii prodaval…
      V tomhle to prave delas dobre Tesla a BMW – vyrabi auta, tkere jsou dostatecne unikatni na to, aby se kupujici nezamyslel nad tim, kolik za ten elektropohon priplaci oproti spalovaku….

Napsat komentář