V říjnu 2013 se Martin Eberhard, spoluzakladatel a bývalý šéf Tesla Motors, stal členem dozorčí rady společnosti BRD. Ta se zabývá výrobou elektromotorek, stihla se přejmenovat na Alta Motors a aktuálně odhalila svůj další stroj jménem Redshift ST.
foto: Alta Motors
V nabídce Alta Motors už nějakou dobu najdeme elektromotorky Redshift MX (motocross) a Redshift SM (Supermoto). Redshift ST odkazuje ke „streetovým“ motorkám a firma chce díky novému stroji rozšířit svůj tržní záběr.
NEPŘEHLÉDNĚTE VIDEO: jak se staví elektromotorka
Partička inženýrů z Křemíkového údolí je zatím pořád spíš start-upem žijícím z investic než dobře zaběhanou a fungující firmou. Investovali do ní také už zmíněný Martin Eberhard a Marc Tarpenning, také jeden z původních spoluzakladatelů Tesla Motors.
foto: Alta Motors
Specifikace pro Redshift ST zatím nejsou k dispozici, ale velmi pravděpodobně budou podobné ostatním elektrickým motorkám Alty. Například Redshift SM nabízí při 5,8kWh baterii dojezd asi 80 km. Což věru není mnoho.
Aby měli hezkou motorku, tak maj malou baterku a tudíž
Aby měli hezkou motorku, tak maj malou baterku a tudíž pididojezd. Akorát na kafe a domu.
Něco takovýho mě strašně láká si zkusit. Je možnost
Něco takovýho mě strašně láká si zkusit. Je možnost někde nějakou opravdovou elektromotorku pučit? Nemyslim skútry a podobný nezábavný modely, ale zdařilý enduro.
Enduro nevim, ale co
Enduro nevim, ale co http://www.zeromotorcycles.cz/zkusebni-jizda/?
Tak to je paráda, díky moc za tip!
Tak to je paráda, díky moc za tip!
Taky palec nahoru, doufám, že za dva roky, kdy uvažuji o
Taky palec nahoru, doufám, že za dva roky, kdy uvažuji o výměně motorky, budou zase kousek dál. Hlavně pořešit rychlonabíjení, to bude klíčový argument.
Walker:
Za dva roky budou asi tak stejně daleko, možná
Walker:
Za dva roky budou asi tak stejně daleko, možná trochu pořeší držák na mobil.
Motocykl, jaký si ty představuješ, na akumulátory jezdit nemůže. Důvodem je nízká energetická hustota.
Za prvé jsem fanda, držím jim palce a jsem ochoten někoho
Za prvé jsem fanda, držím jim palce a jsem ochoten někoho takového podpořit. Za druhé jezdím „kolem domu“, tzn. 50km tam, 60 tam, 20 tam, do práce, za nákupem… dlouhé tripy nejezdím a když už, pak by se hodila možnost rychlonabíjení, co by mě za obědovou přestávku dala zase těch 200km. Nic víc od toho nečekám a myslím, že do dvou let mohou změnit svou technologii natolik, aby byla kompatibilní s rozšířenými typy rychlonabíječek – divil bych se, kdyby to už neřešili. Zatím každý modelový rok přinesli nějaké částečné vylepšení a dva roky jsou dnes v elektromobilitě dlouhá doba, věřím jim 🙂
Tak zalezi, na co motorku pouzivas. Zabava kolem komina asi
Tak zalezi, na co motorku pouzivas. Zabava kolem komina asi ok, ale treba cesta z balkanu v desti stylem „hodinu jedu, hodinu nabijim“ by byla asi dost na bednu… Teda leda by elektrifikovali neco jako pultunovy Goldwing 🙂
Dobrý den,
Zero vlastním a myslím že pokud člověk nemá
Dobrý den,
Zero vlastním a myslím že pokud člověk nemá moc času a chce si jít zajezdit tak tomu dáte tak hodinu a půl a zas můžete nabízet. Zero nemá rychlonabijeni což je nevýhoda. Půjčit si můžete v eurocycles další nevýhoda, mimo Prahu a jediný servis v ČR . Na rozetu a řetěz jiný tam prý nejde jsem čekal skoro dva měsíce. Tak a bylo po sezóně. Je to pěkný zážitek, ale po wow efektu se dostaví vystřízlivěni.
Pokud to chcete jen na dojíždění do práce tak je to dráha sranda.
Přitom to rychodobíjení z DC stanic tam asi ještě
Přitom to rychodobíjení z DC stanic tam asi ještě nějaký ten pátek nebude, protože pohony a baterie Zero jsou stavěny na 120V (baterie je 28s takže 117,6Vmax). Což je už pod dolním limitem některých stanic. I když zrovna stanice od ABB by to měly zvládnout, kde dle katalogu mají běhat od 50V.
Zera mají Chademo jako příplatkovou výbavu už od roku
Zera mají Chademo jako příplatkovou výbavu už od roku 2013.
Nemají bylo to krátce nabízeno, ale rychle to ze stránek
Nemají bylo to krátce nabízeno, ale rychle to ze stránek stáhli jediné za co si můžete připlatit je rychlejší nabíječka místo úložného prostoru ale i tak nabijite za 3hodiny a příplatek je cca 60 000kc.
Vida, to se mi ani nedoneslo. Tenkrát o tom mluvili jako o
Vida, to se mi ani nedoneslo. Tenkrát o tom mluvili jako o hotové věci.
Můžete zkusit i Quantyu http://www.quantya.cz/cs/kontakt
Můžete zkusit i Quantyu http://www.quantya.cz/cs/kontakt
Pri koupi e-kola na g-kolo.cz jsem se dal do reci s majitelem
Pri koupi e-kola na g-kolo.cz jsem se dal do reci s majitelem a ten mi ukazal rozestavenou motorku a nechal me se projet na jeho elektro ctyrkolce, byla to predelavka ze suzuki. Strasne me to bavilo, ale jsem z mesta takze nevyuziju, stacilo mi kolo, treba uz motorku maji se zkus domluvit.
Díval jsem se na vámi zmíněné stránky g-kolo.cz a nějak
Díval jsem se na vámi zmíněné stránky g-kolo.cz a nějak se mi to nezdá.
Mám el. koloběžku s baterkou LiFePO4 48V 20Ah (960 Wh), vyzkoušený dojezd těsně přes 40 km.
Oni nabízí baterku 48V 15Ah (720 Wh), inzerují dojezd teoreticky až 144km! To mi připadá jako nesmysl.