Alice: elektroletadlo schopné uletět 1050 km s 11 lidmi

Jan Horčík - 28 Únor 2018

Izraelská společnost Eviation Aircraft představila své elektrické letadlo na Pařížském aerosalonu minulý rok. Aktuálně uzavřela smlouvu na dodávku baterií.elektrické letadlo elektroletadlo Alice Eviation Aircraft

Během roku 2019 chystá Eviation komerční nasazení svého elektroletadla. Rozpětí křídel letadla je 16,12 m, celková délka letadla 12,2 m. Maximální vzletová hmotnost činí 6350 kg.
foto: Eviation Aircraft

Baterie pro elektroletadlo Alice společnosti Eviation Aircraft dodá známý jihokorejský výrobce Kokam. Elektrické letadlo Alice je vybaveno 900 kWh baterií (energetická hustota 260 Wh/kg).

Díky nim dokáže uletět s až 9 pasažéry a dvěma členy posádky až 1050 km. Je vybaveno třemi 260kW elektromotory a cestovní rychlost je 444 km/h.

Izraelští inženýři se v Alice chtějí pochlubit vynikajícími znalostmi v oblasti termálního managementu, autonomního přistávání i distribovaného elektrického pohonu. Samozřejmostí je extrémně lehká konstrukce a jedinečný, patentovaný postup výroby baterií.

Eviation chce svým produktem změnit regionální leteckou dopravu. Ta bude plně elektrická, tedy i výrazně levnější, tišší a bezemisní. Nasazení Alice si představuje na nejvytíženějších meziměstských linkách San Diego-Křemíkové údolí či Soul-Peking.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele honza.t

1000km dolet To už je hodně zajímavé. Jen ty motory na koncích křídel, jsou velmi náchylné na poškození.

Vyrobeno v garáži a přece letí
https://www.youtube.com/watch?v=eNSN6qet1kE

To máš naprostou pravdu, to bude velká spotřeba vrtulí.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele honza.t

Umístění motorů na koncich křídel zamezuje nežadoucím turbulencím a snížuje spotřebu el. energie potřebnou pro let.
Bohužel to to technické řešení zvyšuje ryziko poškození vrtulí
Na to přišli Američtí letečtí Ing.už za 2 světové války
Tajemství spojeneckého letounu z 2 světové války
V 173 Flying Letající lívanec od 8min.
https://www.youtube.com/watch?v=JuKslihhAf8
V 173 Flying
https://www.youtube.com/watch?v=fye3a5dlPjc
Krásný stroj
V Flight Museum, Dallas
Vought V-173 Pancake Walkaround
https://www.youtube.com/watch?v=SSkVC9bC_Mg

Zas, proc by piloti meli casteji omlatit vrtule na koncich kridel nez omlati konce kridla dneska? Oboji znamena, ze se neleti, takze si urcite davaji sakra pozor a jsou to spis vyjimecne pripady - nerikam, ze stat se to nemuze (stejne jak existuji blbove s kamionem, co se obcas zkusi nacpat pod most, kam se podle znacky nevejdou).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele honza.t

Počasí neporučíte
Stačí poryv větru při startu nebo přistání.
Také ten třetí zádový motor je náchylný na poškození.
https://www.youtube.com/watch?v=u0osv1-khBs

To chci vidět ty baterie co jsou zač, pak tomu teprv začnu věřit.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele PaRi

Klika, že si napřed nepřečetli diskuzi na Hybridu, to by je ani nenapadlo se do něčeho takového pustit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Oni se do toho pustili proto, že potřebujou prachy na spokojený život bez námahy. A prachy jsou, protože naivních neználků je dost.
Od pohledu je patrné, že prezentovaný letoun by ani letět nemohl.
Umístění pohonných jednotek je nesmysl, těžiště je úplně jinde, než by mělo být.
A co ty?
Vyznáš se v nějaké technice, nebo jsi jen vyučený manager...?

Obrázek uživatele PaRi

Dyť to povídám, že je to klika. Nechat si radit od každého 'profesionála z oboru bez ověření', tak to můžou rovnou zabalit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vzhledem k tomu, že nevíš, co je těžiště, nevíš, co je pohonná jednotka atd. se můžeš jen vyjadřovat pomocí prázdných blábolů.
Nejspíš jsi vyučený manager...

Všichni jsou blázni jenom chechta je letadlo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chudák chechta.
Je jedno aký si dá nick, vždy sa prezradí rukopisom a "odbornými znalosťami" :DD
Ale vytrvalost má, to sa musí uznať :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mě to tedy přijde hodně přitažené za vlasy.
Maximální vzletová hmotnost 6,5 tuny.
Baterie 3,5 tuny
Pasažéři, posádka, zavazadla 1 tuna.
A zbytek. Drak, křídla, motory, dráty... 2 tuny ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč by ne, borci si to tisknou na tiskárně a jak známo plast váží nula nula prd...a že to pak v sobě nemá na motoru žádnou měď,UV ani mechanickou odolnost jim ve flightsimulátoru taky moc nevadí:)). Hlavně že maj co nejdřív menší prototyp na další love od sponzorů a grantů:).

+1

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Křemíkové údolí :-D

Obrázek uživatele PaRi

Tak ono 'Silikonové údolí' je spíš titul pro nějaké 'péčko'.

to sú iba samé šutre ...
u nás sme mali údolie LÁSKY 50 rokov pred tou pesničkou, od neskorého popoludnia do noci sa tam diali veci ... ale iba hetero.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupBUS2BUSProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol